Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Jack @ Mei. 21 2004,15:40)]ik heb 75mg per dag gehad, maar het was niks byzonders (mijn mening natuurlijk) ik vond de verhalen zwaar overdreven met wat ik ervaren heb.
(bruce @ jack zn computer)
helemaal mee eens!
ben er zelf 6 weken mee bezig en wil het ook niet echt fantastisch noemen.
Citaat[/b] (Jack @ Mei. 21 2004,15:40)]ik heb 75mg per dag gehad, maar het was niks byzonders (mijn mening natuurlijk) ik vond de verhalen zwaar overdreven met wat ik ervaren heb.
helemaal mee eens!
helemaal mee eens!
vind het overgewaardeerd spul.
greetz
Welke heb je precies?
Greets...
australian pacific...100mg/ml
als ik em heb ingespoten,heb ik de dag erna ook vet spierpijn dus ik ben er niet blij mee.
ben er nu dus mee gestopt want ik was het zat om elke keer mank te lopen vd pijn.
Jongens, ik heb een vraag. Ik wil met mijn kuur beginnen maar heb de spullen nog niet binnen. Het is nu week 24 ik hoop dat het week 25 wel binnen is. Dan duurt mijn kuur 6 weken dan is het week 31.In die week ga ik op vakantie en ga vliegen.
Ik moet dan misschien een paar dagen eerder stoppen met de kuur,
Dat vind ik nog niet echt een probleem maar de nakuur wel.
Want die moet ik gaan doen als ik in het buitenland zit. Ik ga 10 dagen. Kan ik 10 dagen wachten en de nakuur doen als ik in nederland ben.Ik weet niet of ik nolvadex mee kan nemen. ik land in italie en ga naar kroatie
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
hmm met dat probleem zit ik ook een beetje mee. Heb nog niet voldoende trenbolon van GS, aangezien deze met een nieuwe batch bezig zijn ze erg moeilijk te verkrijgen zijn. Wilde dit jaar ook eind Augustus op vakantie, dus mag ik wel opschiet aangezien m'n kuur 3 maanden duurt.
Ik heb een beetje problemen om mijn kuur bij elkaar te krijgen dus ik ga in de problemen komen met mijn vakantie.
Zou ik ook clen in combinatie met alleen prop kunnen gebruiken?
Grtz.
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment