Stromba desma vs GG

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stromba desma vs GG

Hoi jongens,

Vraagje,...

Waar gaat jullie voorkeur naar uit.

Stromba van Desma of die van bijvoorbeeld van GG?

En waarom?

Thanx alvast!
    3
    Desma
    33.33%
    1
    UG
    66.67%
    2

The poll is expired.

opties

je hebt weinig opties in je poll dus maar niet gereageerd...

de werkzame stof in die potjes is allemaal hetzelfde, ene gebruikt andere olie dan de ander... mensen die hierop willen testen zouden allemaal dezelfde voeding moeten nemen over 6 weken dan kan je pas zeggen of iets beter gaat aanslaan. nu zit je met het probleem wie neemt het, wat is zijn bouw, wat is zijn voeding, wat is zijn training.

een vraag dus die niet zo eenvoudig te beantwoorden is en waardoor mensen die er niets van snappen verkeerde info kunnen krijgen.

althans dit is mijn mening....

Comment

De poll is niet echt representatief. de keuze tussen 1 merk of 2e keuze tientallen andere merken.......in 1 keuze mogelijkheid.

Welk merk auto wil je liefst rijden...Audi of....elk willekeurig ander merk. Ja dat is een goede enquete.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Er is mijn verteld dat "medicijn" anabool niet meer als 2% afwijking hebben in mg per ml ten opzichte van de underground spul.

Bijvoorbeeld Test E ampullen van 1ml hebben een hoger mg verhouding dan de 10ml flesjes gemaakt door "underground labs". Ook de olie gebruik is bij de 1ml ampullen van een beter kwaliteit.

Voordat ik mijn spullen ga bestellen zou ik graag willen weten of dit waar is of niet. Ik betaal liever meer als de kwaliteit beter is. Maar als de 10ml flesjes hetzelfde doen, dan haal ik die.

Ik dacht dat UG een afkorting is voor "underground labs". Maar als ik zo de reacties lees is het waarschijnlijk een merk als Golden Gear?

Mijn fout...

Zal het even aanpassen.

Comment

Er zijn veel UG labs die er meer werkzame stof in hebben zitten dan de zg merknamen.
          De ingrediënten zijn ook vaak van dezelfde fabrieken afkomstig dus daar zit dan vaak geen of weinig verschil in. Dus er zijn zelfs UG labs die betere kwaliteit leveren dan de originele merken.

Comment

Originally posted by zaahied View Post
            Hoi jongens,

Vraagje,...

Waar gaat jullie voorkeur naar uit.

Stromba van Desma of die van bijvoorbeeld van GG?

En waarom?

Thanx alvast!
            desma mits je de echte hebt. waarom, ug of hg bevatten allebei stromba ug labs hebben vaak goedkopere grondstoffen, en hg duurdere.

Comment

Zo te lezen zijn ook hier de meningen verdeeld.

Er zal wel een reden zijn waarom bijvoorbeeld de test e ampul waar 1ml in zit duurder is dan een 10ml flesje...

Ik wacht nog even een paar reacties af,... (als die nog gaan komen iig)

Comment

Originally posted by baricade View Post
                desma mits je de echte hebt. waarom, ug of hg bevatten allebei stromba ug labs hebben vaak goedkopere grondstoffen, en hg duurdere.

Dat is dus onzin.

Comment

Originally posted by zaahied View Post
                  Zo te lezen zijn ook hier de meningen verdeeld.

Er zal wel een reden zijn waarom bijvoorbeeld de test e ampul waar 1ml in zit duurder is dan een 10ml flesje...

Ik wacht nog even een paar reacties af,... (als die nog gaan komen iig)

Is weer een heel andere vraag he.
                  1ml ampuls afvullen en verpakken is nogal bewerkelijk of arbeidsintensief t.o.v. vials van 10ml afvullen.
                  De inhoud van de ingrediënten is verder exact hetzelfde.

Comment

---

grondstoffen zijn ook het zelfde anders zou je hele andere winstrol hebben ??

inderdaag wat mar ook zegt vanaf fabrieken tot aan jou spuitje zitten veel factoren tussen waardoor het een stuk duurder is geworden.

Er kan wel gezegd worden als je de goede hebt dan dit en dat, maar wie zegt dat jij de goeie hebt? laat je alles testen wat binnen komt?

daarbij komt nog eens kijken wat ik al zei, hoe gaat de gebruiker ermee om

Comment

meningen zijn niet verdeeld. desma is te allen tijde de topper. iedereen die iets anders beweerd maakt meer winst op ug dan hg.
                      desma is duur, maar echt fokking goeie shizzle.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hoezo Bruce? Ik maak nergens winst op......ik heb nog nooit iets van roids verhandeld dus...heb geen belangen. Nog niet iig.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                          meningen zijn niet verdeeld. desma is te allen tijde de topper. iedereen die iets anders beweerd maakt meer winst op ug dan hg.
                          desma is duur, maar echt fokking goeie shizzle.

idd goeie shizzle, vergelijk desma met winstrol van gg, dan zie je het verschil van vloeistof, desmais van betere kwaliteit dan winstrol gg. en bruce zegt het al dems is duur dus duure grondstoffen dieze er voorgebruiken andes was de prijswel het zelfde geweest als die van gg.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            Dat is dus onzin.

onderbouw jou antwoord. waarom dat onzin is?.

Comment

desma

ik denk dat veel van jullie de klok misslaan in wat er nu verteld word...

kleur verschil is olie heeft niets met de grondstof te maken, daar komt nog eens bij als je de goeie connecties hebt kost desma ook geen drol dus kwa geldzaken speelt dat helemaal geen rol....

ik denk dat we hier een kant opgaan van wie heeft het beste gehoord en wie is er op zijn eigen ervaring het beste op gegaan, heeft niets met het eindproduct te maken want nogmaals iedereen traint anders,eet anders, heeft een andere bouw en slaapt anders.

hg labs zijn gewoon duurder omdat daar veiliger gewerkt word en veel meer bij komt kijken waardoor de kosten dus duurder zijn.

kwa grondstof maakt het geen fuck uit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X