Trenbolone en Epilepsie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trenbolone en Epilepsie

Ik ben een zondag begonnen met Test-E 750mg en Tren-E 400mg (GG),
    maar woensdag ging het flink mis ik kreeg een kleine epilepsie aanval.
    Mijn vraag is kan dat door de TrenBolone komen, want de vorige keer had ik geen last met Test alleen.

B.V.D.

had je al last van epilepsie?

het kan waarsch. helemaal NIKS te maken hebben hiermee.; ik heb epilepsie, zware aanvallen.(al 3 jaar geen aanval door medicatie) maar neuroloog zei dat as niks met datgene in je hersens doet, waar epilepsie plaatsvindt.

indirect.... als je te warm wordt, te druk in je hoofd... misschien wel, dat weet ik niet, maar zeker geen directe aanleiding.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Meestal had ik het eventueel van stress, toevallig gaat het kut op mijn werk ook.
      Ik had al last van spanning hoofdpijn.
      En ik had al last van epilepsi, maar heb gemiddeld 1 aanval in een jaar.
      ik heb het van af mijn 16de, had er toen een keer 3 in een jaar en 2 aanvallen.
      Ik had het namelijk ook niet van GHB/coke toen d r tijd. Ik was 2,5j aanvals vrij

Comment

bij mij lijkt het ook door stress p werk gekomen te zijn. spanning. ben voor mezelf gegaan en gen last meer, maar wel medicijnen.

coke ga je zeker last krijgen. amfetamines werken erop. heb het van 6 weken efidrine gehad na paar jaar vrij geweest te zijn. (efi voor afvallen).

als je het zeker wilt weten: dokter. ik ben namelijk geen dokter en ik geef alleen door wat mijn neuroloog zei en dat is dat as NIKS te maken hebben met epilepsie. wat mij wel lijkt, is dat je je door meer agressie drukker kan maken om zaken. missch. dat het dan dus indirect kan. maar ik ken je niet, dus weet niet hoe je in elkaar steekt.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Als je aan de as zit en al helemaal Tren dan ga je je sneller opfokken dus en aanval lijkt me daar dan een logische gevolg van.

Ik heb as gebruik ver achter me gelaten want geloof me je krijgt er later alleen maar gedonder van en dat is je gezondheid niet waard.

Als je op leeftijd bent zie je er trouwens nog slechter uit ook.
          Face your demons...........

Comment

Als je op leeftijd bent zie je er trouwens nog slechter uit ook.
            Niet als je gewoon door blijft trainen toch? (Bijhouden)
            Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
            Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

Ik heb het over gebruiken van as en niet over trainen.
              Face your demons...........

Comment

wat is het beste met Test-E voor de meest stabielle bloedwaardes. om de 5 of 7 dagen spuiten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X