Anabolen via het internet....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik had geen reet tedoen dus was beetje in ouwe topic's aan het lezen en kwam deze tegen vandaar dat hij open is denk.
    Als er gemidedelde prijzen worden genoemd dan wordt dat ge-edit/verwijderd en eventueel een waarschuwing gegeven, maar vragen naar bronnen en handelaren mag dan weer wel?

Dit is wel heel erg krom.
    Is idd erg krom miss nu niet meer is al een gouwe ouwe dit topic
    Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
    Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

hmmmm, al die online aanbieders die zich voordoen als pharmacy met registered bullshit, fda approved en dat soort onzin vermijden...

vaak dikke fake, als het al aankomt, en de douane is ook niet achterlijk....

een goeie optie voor de TS als ie de net aanbieders niet vertrouwd is tijdens zn vakantie gaan shoppen, er zijn verscheidene landen waar je gewoon in de apotheek kunt scoren. (tenzij ie gaat kamperen op ter schelling natuurlijk)
      uut grunn!

Comment

Hahahahha
        Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
        Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

@ Marnop

Er wordt niet gevraagd naar bronnen, er wordt gevraagd of de te vinden bronnen betrouwbaar zijn. Nogal een verschil.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zou nooit niets via internet kopen van as . Als je in je gym iemand hebt die competities doet kan je het aan hem vragen .Die zal wel de juiste adressen hebben :-) Dus internet niet betrouwbaar volgens mij je weet niet met wie of wat je te doen hebt .

Comment

---

heb je wel een vertrouwd iemand dan die zogenaamd groot is?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                @ Marnop

Er wordt niet gevraagd naar bronnen, er wordt gevraagd of de te vinden bronnen betrouwbaar zijn. Nogal een verschil.

Dit topic is gewoon hengelen naar bronnen, dan staat er ook nog eens een reply met 2 bronnen vermeld....
                Ik heb ooit eens op DBB de vraag gesteld hoe je er achter komt welke bronnen scam zijn en niet......kreeg dus gelijk een rode kaart.
                Bij dergelijke vragen komt ook onmiddellijk de handel(en de scammer) in actie, dat weet jij ook.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

de pm legers rukken meteen aan. haha.
                  leroy heeft ook gelijk: de groten. dikke vinger met de groten. die vragen 4x de prijs en zeggen: kijk naar mij, deze werkt zeker. rest, wat je voor die prijzen (die normaal zijn) koopt is fake. kan gewoon niet. simpel zat.

en daar trapt men graag in. dat is de reden dat ik groot wilde worden
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Zolang je geen namen vermeld zou je gewoon moeten kunnen vragen hoe/wat mbt scams te voorkomen. Zoals een eerste keer wat goedkoops bestellen en kijken hoe dat gaat en dan uitbouwen zolang het goed gaat met je bron. Vertrouwen komt vanzelf dan wel.

Scammers lopen meer rond in de sportscholen dan op het internet. Die "grote" gasten verkopen troep of fake spul wat zo goed als niet werkt, maar waar je wel klauwen met geld voor neer telt. Om nog maar te zwijgen over de vele gasten die nog veel over hebben en je een overdosis aansmeren tegen belachelijke prijzen zodat ze van hun spul af zijn.

Comment

---

maar ff eerlijk wat heeft het voor zin op een forum naar dat soort dingen te vragen, ik kan hem wel begrijpen maar een forum met dit soort dingen gaan vullen is vragen om problemen.

als je iets niet vertrouwd doe het dan gewoon niet, neem je rust en zoek rustig verder je komt vanzelf wel iets om iemand tegen die je hopelijk kunt vertrouwen.

denk eraan zolang het om geld gaat is niemand te vertrouwen.

succes met je zoektocht.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                        denk eraan zolang het om geld gaat is niemand te vertrouwen.
                        Kijk zo is het,
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                          denk eraan [snip] niemand te vertrouwen.
                          Even correctie

Comment

Post verwijdert en gele kaart voor overtreding boardregels
                            Last edited by Iguana; 08-05-2011, 17:55.

Comment

Last edited by Iguana; 08-05-2011, 18:06.
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Iemand een idee wat er met de site ".....kuurtje.com" is gebeurd,kan em nl niet meer openen..
                                Alvast mijn excuses als dit hier niet mag gepost worden.. Daarom heb ik niet de volledige naam gebruikt.. De kenners zullen wel weten over welke site ik het heb..
                                Alvast bedankt voor jullie antwoord..
                                PS:Ik heb al meerdere malen besteld via hun.. Altijd tevreden geweest..
                                Grtz
                                Nice
                                -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                                -2 know what we don't know
                                -No Pain No Gain!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X