Ziekelijke 1e kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziekelijke 1e kuur

FF gekopieerd uit "een vraag aan jullie allemaal" voorstel topic omdat ik eigenlijk toch wel benieuwd ben naar de reacties.

Ken een jongen die op zijn 18e het volgende heeft genomen :

5 weken Winstrol 40mg p.d.
    5 weken dianabol 40mg p.d.
    Test E
    Boldenone
    (Super?)Deca
    (super?)Sustanon

Kuur was totaal >>20 weken<< lang incl. nakuur. Doseringen weet ik niet meer. Weet wel dat hij boldenone 5 weken door heeft laten lopen, stom aangezien het pas na 6 weken inkicked.
    Toen hij dat deed begon ik net met trainen en wist ik noppes.
    De doseringen waren hoog voor zolang het duurde, dat vertelde hij me. Nou weet ik, en hij achteraf ook, dat het echt niet normaal is wat die jongen allemaal gemixt heeft en gepakt.
    Weet iemand wat de gevolgen kunnen zijn van deze ziekelijke onlogische 1e kuur? Op het moment lijkt het alsof er helemaal niks aan de hand is, het is nu 2 jaar later.

Hij kan als het echt verkeerd gaat zijn hele eigen testaanmaak vergeten, de balletjes zullen iig lekker klein geweest zijn en een beurt duurt uren... met die deca.

Hij had er behoorlijk agressief van kunnen worden en dat de rest van zijn leven. Zijn hart en nieren zullen een flinke klap hebben gekregen net als zijn kever door de orals.

Maar goed, welke titels heeft hij er mee gepakt dan?
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Hij kan als het echt verkeerd gaat zijn hele eigen testaanmaak vergeten, de balletjes zullen iig lekker klein geweest zijn en een beurt duurt uren... met die deca.

Hij had er behoorlijk agressief van kunnen worden en dat de rest van zijn leven. Zijn hart en nieren zullen een flinke klap hebben gekregen net als zijn kever door de orals.

Maar goed, welke titels heeft hij er mee gepakt dan?
      Die jongen is echt absurt breed geweest, zal wel veel vocht geweest zijn maar toch...
      Denk dat hij geluk heeft gehad.. hij krijgt zijn pik zonder problemen omhoog zegt ie en zijn ballen zijn hersteld ondanks dat het heel lang duurde.
      Tijdens en na de kuur is hij totaal niet aggressief geweest.. zijn lever en nieren zou ik niet weten!
      Wel had hij een tijd lang last van hartkloppingen.

Verder geen titels behaald behalve dat ik hem al een tijd "Mr Steroid" noem
      Hoop dat hij er verder niks aan over houd, is een maatje van me.

Verder geen gevaren op lange termijn op bovengenoemde na?

Comment

Als het hier bij blijft is de kans kleiner op complicaties op gevorderde leeftijd. Met elke kuur wordt de kans op problemen met hart, nieren en lever groter.

Maar dus geen titels behaald in wat dan ook......wat was dan het nut van die idiote kuur? Waarom moest ie dan zo nodig? Ik begrijp dit soort gasten nooit hoor.

Voor iedere puber die denkt aan kuren:
        Het is te vergelijken met het volgende.:
        Je moet over 30minuten pas op je werk/school zijn en hebt de keuze, 2 routes 1 is gezond en veilig met de fiets 10 minuutjes en de andere is in 3 minuten door een drukke winkelstraat waar je niet met de auto doorheen mag. Toch pak je de auto door die drukke winkelstraat en blaast er doorheen.
        Als je geluk hebt dan rijdt je niemand aan en wordt je niet gepakt......maar, je bent wel lekker op tijd op je werk, waar je vervolgens niks doet tot begin werktijd........
        Op dit moment geluk gehad, maar wel de lucht flink vervuild en wat dat in de toekomst brengt die vervuiling.........(en hopen dat je niet op latere leeftijd alsnog hart- of nier- en leverproblemen krijgt)
        Zoveel risico, en waarom? Om er verder niets mee te doen.....? Het is een vorm van Russische roulette jongens, levensgevaarlijk.

Comment

Je moet over 30minuten pas op je werk/school zijn en hebt de keuze, 2 routes 1 is gezond en veilig met de fiets 10 minuutjes en de andere is in 3 minuten door een drukke winkelstraat waar je niet met de auto doorheen mag. Toch pak je de auto door die drukke winkelstraat en blaast er doorheen.
          Als je geluk hebt dan rijdt je niemand aan en wordt je niet gepakt......maar, je bent wel lekker op tijd op je werk, waar je vervolgens niks doet tot begin werktijd........
          Op dit moment geluk gehad, maar wel de lucht flink vervuild en wat dat in de toekomst brengt die vervuiling.........(en hopen dat je niet op latere leeftijd alsnog hart- of nier- en leverproblemen krijgt)
          Zoveel risico, en waarom? Om er verder niets mee te doen.....? Het is een vorm van Russische roulette jongens, levensgevaarlijk.
          Dit verdiend een:
          Attached Files

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
            FF gekopieerd uit "een vraag aan jullie allemaal" voorstel topic omdat ik eigenlijk toch wel benieuwd ben naar de reacties.

Ken een jongen die op zijn 18e het volgende heeft genomen :

5 weken Winstrol 40mg p.d.
            5 weken dianabol 40mg p.d.
            Test E
            Boldenone
            (Super?)Deca
            (super?)Sustanon

Kuur was totaal >>20 weken<< lang incl. nakuur. Doseringen weet ik niet meer. Weet wel dat hij boldenone 5 weken door heeft laten lopen, stom aangezien het pas na 6 weken inkicked.
            Toen hij dat deed begon ik net met trainen en wist ik noppes.
            De doseringen waren hoog voor zolang het duurde, dat vertelde hij me. Nou weet ik, en hij achteraf ook, dat het echt niet normaal is wat die jongen allemaal gemixt heeft en gepakt.
            Weet iemand wat de gevolgen kunnen zijn van deze ziekelijke onlogische 1e kuur? Op het moment lijkt het alsof er helemaal niks aan de hand is, het is nu 2 jaar later.
            Het is natuurlijk niet verstandig zo'n kuur en is niet goed te praten voor een beginner maar zo zie je maar dat het menselijk lichaam gewoon heel veel kan hebben. Je gaat er echt niet dood aan zo'n kuurtje!
            De kans op bijwerkingen is wat groter en alles maar voor de rest valt het ook allemaal wel mee.
            Er zijn lui die bijna het hele jaar troep in hun donder spuiten en die staan ook nog steeds overeind.
            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Als het hier bij blijft is de kans kleiner op complicaties op gevorderde leeftijd. Met elke kuur wordt de kans op problemen met hart, nieren en lever groter.

Maar dus geen titels behaald in wat dan ook......wat was dan het nut van die idiote kuur? Waarom moest ie dan zo nodig? Ik begrijp dit soort gasten nooit hoor.

Hij wilde gewoon knallen zeg maar. Hij begint vandaag aan een winstrol only ook van genesis.

Comment

Hij wilde gewoon knallen zeg maar. Hij begint vandaag aan een winstrol only ook van genesis.

Een nieuwe aanval op zijn lever dus?

Comment

hier miss een interessant stukje: Ergogenics
                  heeft hij overigens geen striae opgelopen aangezien je zegt dat hij erg breed ervan geworden was?
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                    hier miss een interessant stukje: Ergogenics
                    heeft hij overigens geen striae opgelopen aangezien je zegt dat hij erg breed ervan geworden was?
                    Haha ja en veel! Tussen borst en schouders, op de biceps en zelfs op zijn rug/ achterkant schouders.
                    Zal is lezen na het werk! Zit op mijn telefoon.

Comment

Een nieuwe aanval op zijn lever dus?
                      Ja, alhoewel die lompe kuur 2jaar geleden is.

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                        Het is natuurlijk niet verstandig zo'n kuur en is niet goed te praten voor een beginner maar zo zie je maar dat het menselijk lichaam gewoon heel veel kan hebben. Je gaat er echt niet dood aan zo'n kuurtje!
                        De kans op bijwerkingen is wat groter en alles maar voor de rest valt het ook allemaal wel mee.
                        Er zijn lui die bijna het hele jaar troep in hun donder spuiten en die staan ook nog steeds overeind.
                        Haha dit zou hij zelf gezegd kunnen hebben!

Comment

Jezus christus. Daar is die goed mee weg gekomen dan.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Haha dit zou hij zelf gezegd kunnen hebben!
                            Maar ja het is wel zo...
                            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Hoe kan je nou iets zeggen over zo'n schema waarbij je niet weet:
                              - Hoeveel hij van alles gebruikte, zowel oraal als de injecties;
                              - Hoever de orals uit elkaar lagen;
                              Daarnaast snap ik ook niet waarom iemand die begint niet dezelfde doseringen zou kunnen nemen als iemand die het na 2 kuren pas doet, qua lichamelijk herstel zie ik geen verschil. Dat het achtelijk is is een ander verhaal, het is hoe dan ook achtelijk, zeker wanneer je weet dat er vrij weinig onderzoek is gedaan naar AS gebruik en consequenties op latere leeftijd. Toevallig van de week was er nog een onderzoek gepost op ergogenics, het is hoe dan ook niet erg slim.. Zeker wanneer je de massa van een dwerg hebt zonder wedstrijdambities.
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X