FF gekopieerd uit "een vraag aan jullie allemaal" voorstel topic omdat ik eigenlijk toch wel benieuwd ben naar de reacties.
Ken een jongen die op zijn 18e het volgende heeft genomen :
5 weken Winstrol 40mg p.d.
5 weken dianabol 40mg p.d.
Test E
Boldenone
(Super?)Deca
(super?)Sustanon
Kuur was totaal >>20 weken<< lang incl. nakuur. Doseringen weet ik niet meer. Weet wel dat hij boldenone 5 weken door heeft laten lopen, stom aangezien het pas na 6 weken inkicked.
Toen hij dat deed begon ik net met trainen en wist ik noppes.
De doseringen waren hoog voor zolang het duurde, dat vertelde hij me. Nou weet ik, en hij achteraf ook, dat het echt niet normaal is wat die jongen allemaal gemixt heeft en gepakt.
Weet iemand wat de gevolgen kunnen zijn van deze ziekelijke onlogische 1e kuur? Op het moment lijkt het alsof er helemaal niks aan de hand is, het is nu 2 jaar later.
Ken een jongen die op zijn 18e het volgende heeft genomen :
5 weken Winstrol 40mg p.d.
5 weken dianabol 40mg p.d.
Test E
Boldenone
(Super?)Deca
(super?)Sustanon
Kuur was totaal >>20 weken<< lang incl. nakuur. Doseringen weet ik niet meer. Weet wel dat hij boldenone 5 weken door heeft laten lopen, stom aangezien het pas na 6 weken inkicked.
Toen hij dat deed begon ik net met trainen en wist ik noppes.
De doseringen waren hoog voor zolang het duurde, dat vertelde hij me. Nou weet ik, en hij achteraf ook, dat het echt niet normaal is wat die jongen allemaal gemixt heeft en gepakt.
Weet iemand wat de gevolgen kunnen zijn van deze ziekelijke onlogische 1e kuur? Op het moment lijkt het alsof er helemaal niks aan de hand is, het is nu 2 jaar later.
Comment