Ziekelijke 1e kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by adon1s View Post
    Hoe kan je nou iets zeggen over zo'n schema waarbij je niet weet:
    - Hoeveel hij van alles gebruikte, zowel oraal als de injecties;
    - Hoever de orals uit elkaar lagen;
    Daarnaast snap ik ook niet waarom iemand die begint niet dezelfde doseringen zou kunnen nemen als iemand die het na 2 kuren pas doet, qua lichamelijk herstel zie ik geen verschil. Dat het achtelijk is is een ander verhaal, het is hoe dan ook achtelijk, zeker wanneer je weet dat er vrij weinig onderzoek is gedaan naar AS gebruik en consequenties op latere leeftijd. Toevallig van de week was er nog een onderzoek gepost op ergogenics, het is hoe dan ook niet erg slim.. Zeker wanneer je de massa van een dwerg hebt zonder wedstrijdambities.
    40 mg p.d. Ieder, al dacht hij dat hij een deel ervan hoger in de orals zat.
    De rest van de doseringen waren gewoon hoog, hij zei "ik pakte van alles wat".
    Zou er niet verbaasd over zijn als de doseringen echt buiten de perken liepen..
    En dat op je 18e

Comment

Ik ga er gemakshalve gewoon vanuit dat het om tenminste van elk product om 1 vial gaat, ook dan is het idioot veel als eerste kuur.
      Als degeen waar het over gaat wel een beetje heeft ingelezen over de doseringen dan hebben we het over bold en deca met minimaal 2 vials......
      Misschien test totaal op 500 per week dus de sust en test E ook beiden 2 vials. Is echt nogalwat totaal in beide gevallen.

Ik verwacht niet dat we het over een handjevol ampoules hebben.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Ik ga er gemakshalve gewoon vanuit dat het om tenminste van elk product om 1 vial gaat, ook dan is het idioot veel als eerste kuur.
        Als degeen waar het over gaat wel een beetje heeft ingelezen over de doseringen dan hebben we het over bold en deca met minimaal 2 vials......
        Misschien test totaal op 500 per week dus de sust en test E ook beiden 2 vials. Is echt nogalwat totaal in beide gevallen.

Ik verwacht niet dat we het over een handjevol ampoules hebben.
        Volgens mij zat die test in ampoules, van 1 van deze roids zette hij dacht ik 2x p.w. 2ml? Kan dat? Had ie het wel over zoiets.
        Was totaal niet ingelezen, hij deed maar wat... Hij zegt dat de kuur circa 1500 gekost heeft. Weet niet of dat mogelijk is in die 20 weken? Weet verder niks qua aas prijzen op tabs na.

Comment

Ik denk dat het hem dan aangepraat is of aangesmeerd. iig flink genaaid.
          HG/originals zijn duur, maar 20 weekjes kuurtje voor een beginner.....
          Een betere bron zal altijd kijken naar leeftijd en ervaring en dan eventueel met een goed beginners kuurvoorstel komen en tegen fatsoenlijke prijzen.
          Een goede bron is ook zelf bodybuilder, of geweest en weet hoe of wat, maar ook dat iemand een poot uitdraaien niet de manier is.

Op elk forum zijn de gemiddelde straatprijzen in te zien, als je daar ver boven komt dan weet je genoeg.

2x pw 2ml dat kan bold of zelfs de deca zijn. Dat is echt aardig wat voor een beginner.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik denk dat het hem dan aangepraat is of aangesmeerd. iig flink genaaid.
            HG/originals zijn duur, maar 20 weekjes kuurtje voor een beginner.....
            Een betere bron zal altijd kijken naar leeftijd en ervaring en dan eventueel met een goed beginners kuurvoorstel komen en tegen fatsoenlijke prijzen.
            Een goede bron is ook zelf bodybuilder, of geweest en weet hoe of wat, maar ook dat iemand een poot uitdraaien niet de manier is.

Op elk forum zijn de gemiddelde straatprijzen in te zien, als je daar ver boven komt dan weet je genoeg.

2x pw 2ml dat kan bold of zelfs de deca zijn. Dat is echt aardig wat voor een beginner.
            De bron waar ze het vandaan hebben was idd een bodybuilder, alleen een andere jongen waar hij samen mee kuurde liet hem alles pakken! Zelf dacht hij alleen aan gains maar niet aan gevolgen

Comment

Hoorde gisteren trouwens dat hij in de vijf weken dat die bold erbij zat 8ml totaal in de week zette. De overige weken zonder bold zat hij aan 6ml
              tabs waren trouwens constant 50mg p.d., vergissing van mij.
              Nu gister gestart met 50mg p.d. Hg winny.

Comment

Leuk...
                Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ja he

Is alleen ter info voor marnop omdat hij het aas spelletje kent.
                  De jongen zelf zegt dat het weinig uitmaakt(ondanks dat hij weet dat t teveel is), ik weet er weinig van dus informeer ik bij mensen die dat wel weten.

Doei leuk
                  Last edited by Maasproductions; 16-03-2011, 16:10.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                    Ja he

Is alleen ter info voor marnop omdat hij het aas spelletje kent.
                    De jongen zelf zegt dat het weinig uitmaakt, ik weet er weinig van dus informeer ik bij mensen die dat wel weten.

Doei leuk
                    Misschien zit die wel gewoon te dollen met je!
                    Ben jij erbij als hij het spul in ze reet drukt dan?
                    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Nee, maar ik weet precies hoe het gegaan is aangezien ik 4x per week met hem sport, en een maat is.
                      De jongen die dat bij hem gezet heeft ken ik ook goed en ik weet zeker dat ze daar niet over zouden liegen.
                      Ik zeg al, ik heb er weinig verstand van en over die kuur van twee jaar geleden praten we nu nog regelmatig omdat die kerel niet normaal hard groeide.
                      Nu wil ik graag eindelijk is weten van een expert zeg maar hoe dit nu in elkaar zit

Comment

Voor iedere puber die denkt aan kuren:
                        Het is te vergelijken met het volgende.:
                        Je moet over 30minuten pas op je werk/school zijn en hebt de keuze, 2 routes 1 is gezond en veilig met de fiets 10 minuutjes en de andere is in 3 minuten door een drukke winkelstraat waar je niet met de auto doorheen mag. Toch pak je de auto door die drukke winkelstraat en blaast er doorheen.
                        Als je geluk hebt dan rijdt je niemand aan en wordt je niet gepakt......maar, je bent wel lekker op tijd op je werk, waar je vervolgens niks doet tot begin werktijd........
                        Op dit moment geluk gehad, maar wel de lucht flink vervuild en wat dat in de toekomst brengt die vervuiling.........(en hopen dat je niet op latere leeftijd alsnog hart- of nier- en leverproblemen krijgt)
                        Zoveel risico, en waarom? Om er verder niets mee te doen.....? Het is een vorm van Russische roulette jongens, levensgevaarlijk.

Nice said :-)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X