Kiezen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hier heb je zo iemand ik zou maar 1 kuurtje doen, had ik tegen haar gezegt

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

hum jaren? haha. dat zal een beste nerd zij ndan.

om te beginnen: je veranderd 100% echt wel. iedereen. het doet iets in je hersenen. het meeste wat mij opvalt is dat gebruikers schijt aan iedereen krijgen. niemand hoeft ze te vertellen wat ze moeten doen. daarvoor hielden de meeste meer rekening met een ander. en missch. arroganter?

tips kan ik je niet geven. ik denk dat als ik echt van dr hield en ze wilde mij , maar zonder as, nou ja dan maar zonder. maar daar verschilt iedereen in. kuur je veel?

ruzies om niks heb ik altijd als ik deca (nandrolone) gebruik. heb ik heel lang niet gehad, en heb dus ook geen opvliegerig gedrag meer gehad. (helemaal woest worden om een irritant dingtje) dusss... ga is kuren zonder deca.

wie weet. nou ja, succes iig.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (bruce @ Jun. 14 2004,16:50)]hum jaren? haha. dat zal een beste nerd zij ndan.
        nouja ok sorry bruce, het zijn geen jaren, 1,5 jaar ofzo dan

en dat van een beste nerd? dat is wel waar

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (bigbardie @ Jun. 14 2004,00:20)]Ik heb ook tegen haar gezegd, dat ze me niet mag laten kiezen!
          En ik verander echt niet in een roid beest ofzo! Ik kan miss wel wat minder hebben maar ja...!
          Elke keer als we ruzie hebben zegt ze: zet nog een spuitje yoh! En ja dan word ik helemaal kwaad omdat ik gewoon zker weet dat het er niets mee te maken heeft!!!
          Ik ga ook kiezen voor mijn sport, en ik kom vast wel iemand tegen die er wel mee kan leven!!! Maar het blijft ###!!!
          Bedankt voor jullie reacties!!!
          Ik wil niet lullig klinken, maar als je zo spreekt zit de liefde ook niet erg diep.

Maar ach als jullie nu al veel ruzie hebben over veel kleine dingen.. Ja lastig.

Maar vind wel dat als je een relatie heb je over alles moet kunnen praten. Heb jij of zij een droom die werkelijkheid zou kunnen worden vind ik opok dat je daarin elkaar moet steunen.

Zij zegt dat jij veranderd bent door het gebruik van anabole.. maar is toch altijd dat in een relatie in het begin alles anders is ongeacht of je wat gebruik.

Comment

Mijn vriendin heeft een financieele meevaller ik mag daar in meedelen, toen ik vroeg van wat moet ik met dat geld.zei ze daar kan anabolen voor kopen of zo.
            Wat tref ik het toch

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Dat je veranderd in je doen en laten door AS ben ik van overtuigd maar dat hoeft niet per definitie negatief te zijn. Tijdens een kuur verander je ook. Ik kan me voorstellen dat ze daarom nu zegt dat je veranderd bent.
              Als ze er eerst achter stond en nu niet meer is dat klote maar in eerste instantie haar probleem tenzij ze niet goed genoeg op de hoogte was van wat AS met je doet e.d....

Het blijft sowieso klote als je moet kiezen tussen zulke dingen. Normaal zou de keuze eenvoudig moeten zijn natuurlijk en kies je voor AS.. uuuuhhh je vriendin natuurlijk
              Ik begrijp echter dat bhet een soort droom is om ooit op het podium te staan en dat zij dat weet. Maakt het wel weer moelijk natuurlijk..

Sterkte in ieder geval.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Thanx jongens en purple!
                Ik zie het wel!! Ik wil gewoon een podium en heb daar alles maar dan ook echt alles voor over!!! Maar het is gewoon nu ff klote! Maar misschien komt het wel weer goed!
                Ik hoop het!!!
                Nogmaals bedankt!!!
                Mr. HOLLAND 2006 NAC
                Mr. HOLLAND 2007 NAC
                3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Ik zal voor je duimen...

Comment

Als je wil bouwen we wel ergens een podium , trommelen veel volk op en dan kan je je ding doen , zonder geintjes nu, life sucks , en iedereen probeert er het beste van te maken, en dit is zo een moment waar je je moet doorslaan en denken ik neem hier de beste beslissing

grtz
                    stil growing

Comment

Er doorheen komen doe je altijd weer kan ik je vertellen maar op het moment zelf is het gewoon klote.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X