As voor herstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• As voor herstel

Aloha allemaal,

laatste tijd beetje stil van mijn kant, maar dat komt omdat ik me even gericht heb op wat meer duur/uithoudingsvermogen en vechtsporten. Nu ga ik binnenkort een fysiek zware periode tegemoet, waarbij ik op zoek ben naar iets voor sneller herstel. Ik zat zelf te denken aan Deca, maar dat houdt ook weer vocht vast. DOordat vocht krijg ik weer last van mijn schenen bij het hardlopen.

Weet iemand wat ik kan gebruiken voor sneller spierherstel. Ik kan het alleen in de weekenden gebruiken.
    Alvast bedankt  
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

er zijn ook gewone supps die je kunnen helpen.
    maar wat is het probleem dan?
    spierherstel: clucosamine + chondroitine!

Comment

Ik ben absoluut geen AS-kenner, maar ik dacht dat je door alle AS sneller hersteld. Misschien Equipose/boldenone een positievere stikstofbalans krijgt waardoor je proteineopname efficienter verloopt.

Clucosamine en chondoitine is voor je gewrichten(kraakbeen)

Comment

Ultimate Glucosamine & Chondroitine verstevigen uw pezen en verhinderen dat uw kraakbeen wordt aangetast. Zij beschermen uw spierweefsels en herstellen het verloren kraakbeen, verhogen het botkapitaal, zorgen voor meer flexibiliteit en weerstand en verlichten gewrichts- en spierpijnen. Vitamine C speelt een belangrijke rol in de synthese van de pezen en ligamenten

Comment

Deca phenylpropionate, snel werkende deca: houd je minder vocht mee vast dan Deca durabolin.

Greetz...

Comment

Dat klinkt interessant Energy. Zelf ervaring mee? Wat dan?
            Iemand misschien een link waar ik wat plaatjes of info hierover krijg?
            THanx
            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (ENERGY @ Jun. 15 2004,14:05)]Deca phenylpropionate, snel werkende deca: houd je minder vocht mee vast dan Deca durabolin.

Greetz...
              en het is ook nog veel sneller uit je lichaam als de normale deca   dus sneller herstel van je eigen hotmoon spiegels...

Comment

Nope, NOG geen ervaring mee.
                Maar ga over aantal weken een Test prop en Deca phenylprop kuurtje starten

Blijkt per mg iets sterker te zijn dan Deca durabolin, houd minder vocht vast, sneller uit systeem en je moet om de 3 dagen injecteren.

Comment

Zou zelf gezien je doel voor de optie van real1972 gaan.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Thanx luitjes,
                    we gaan het op de natuurlijke manier proberen:clucosamine + chondroitine. Ben benieuwd.

Groeten
                    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Hij vraagd toch voor spier herstel
                      clucosamine + chondroitine is inderdaad voor pezen en gewrichten na mijn idee...

Comment

Idd,
                        kan real1972 wel het verkooppraatje quoten maar dat klopt niet helemaal. De 2 stoffen komen namelijk niet voor in spiercellen maar in kraakbeen.
                        Zou dan eerder creatine gaan gebruiken, misschien melatonine voor de nachtrust.

Comment

Voetballers (oa Stam) gebruiken toch ook soms Deca om sneller te herstellen? Ben benieuwd of iemand gemerkt heeft dat ie bv minder kon hardlopen door het gebruik hiervan, doordat je spieren veel vocht vast houden. Nu weet ik dat dat je hier weinig last van hebt tijdens de 8-12 herhalingen, maar misschien dat hier ook iemand is die het gebruikt heeft met andere sporten dan alleen fitness of BB. Of misschien kun je wel dieper gaan tijdens het sporten door het gebruik hiervan.
                          Wie het weet mag het zeggen...
                          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Alle anabolen zorgen voor sneller spierherstel, dus ook deca.
                            Deca is ook goed tegen gewrichts pijn.
                            Kracht en spiermassa gaan natuurlijk omhoog en wat cardio en duur sporten betreft denk ik niet dat je veel zal moeten inleveren.

Deca has been established as a great soother of sore joints and tendons. Athletes report that sore shoulders, knees, and/or elbows are somehow without pain on the Deca cycle. This may be substantiated by proving it reduces the amount of cortisol getting into muscle tissue during the cycle. Deca also dramatically improves nitrogen retention and recuperation time between workouts.

Comment

Tja verkoop praat of niet.
                              Ik zie niet in waarom gelijk naar AS te grijpen als er alternatieven zijn. Het kost de wereld niet en als het niet helpt (je word er niet slechter van) dan kun je altijd nog AS gebruiken.
                              Het ging om advies te geven. Dit was mijn advies.

Verder zal het mij een rotzorg zijn wat hij doet. Of hij nou bij mij wat koopt of niet. Van dat ene potje word ik n iet rijk hoor!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X