As voor herstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ho,ho Real, ik wist niet dat je supps verkocht.
    dacht dat je je blindelings liet misleiden door de beweringen die een merk doet over zijn produkt. Al met al blijft het nog een verkooppraatje

Jaap misschien is het handig als je even vertelt waaruit deze fysiek zware periode gaat bestaan , hoe lang hij duurt en waarom hij zwaarder is dan normaal.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Jonah Lomu @ Jun. 17 2004,13:46)]Ho,ho Real, ik wist niet dat je supps verkocht.
      dacht dat je je blindelings liet misleiden door de beweringen die een merk doet over zijn produkt. Al met al blijft het nog een verkooppraatje

Jaap misschien is het handig als je even vertelt waaruit deze fysiek zware periode gaat bestaan , hoe lang hij duurt en waarom hij zwaarder is dan normaal.
      nee het enigste is dat ik inderdaad dit verhaal heb gekopieerd hebt van mijn website
      dus ja verkoop praatje van de site.
      maar absoluut geen leugen.

en verder bedoelde ik er niest mee
      even goede vrienden

Comment

Ga binnnenkort aan een opleiding beginnen die tegenwoordig veel in het nieuws is...ken je het Erik O verhaal?
        Maar op daar te komen moet je eerst een aantal weken (8-10) zien te doorstaan. Dit zijn slopende weken en is eigenlijk een grote afval race. Nu heb ik al eens vaker zoiets gedaan, alleen was dat minder zwaar dan de komende opleiding. Ik weet dat de 2 dagen rust in het weekend (als je weekend krijgt) te weinig zijn om optimaal te kunnen herstellen. Daarom zocht ik wat extra hulp. Nu ben ik alleen bang dat je sneller verzuurd door gebruik van deca, maar als ik dat zo lees zal dat dus meevallen.

Falen is geen optie, je krijgt maar een kans...
        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

dat zijn geen grappen,jaap

dat is idd een erg zware opleiding die enorm veel van je uithoudingsvermogen vergt maar vooral ook je doorzettingsvermogen.

petje af

greetz

Comment

Hoop dat het je gaat lukken

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja dat is wel extreem dus dan snap ik ook waarom je AS wilt gaan gebruiken. succes er mee!

Comment

Jaap, ben je niet bang dat ze ook een gezondheidstest doen? Je weet wel, bloed prikken enzo.... Ik denk dat je meteen weer naar huis mag als ze Deca in je bloed vinden!
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Daar zat ik idd ook aan te denken Mr. Symmetry.
                  Als het zo zwaar is en ze echt alleen de besten willen hebben lijkt me dat niet heel vergezocht...

In ieder geval veel succes natuurlijk Jaap!  

Comment

Wat is dat voor opleiding dan? Kan iemand mij dat uitleggen.
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

sjah... freefighters gebruiken vaak winstrol inject. word je niet log van, wel sterk.

deca sneller herstel: dat is neit zo. je voelt de zaak minder. maar deca zorgt dat er vocht bij komt. zodra de deca uitgewerkt is, zal de blessure net zo hard genezen zijn als zonder de deca. het is puur uitstel.

sneller herstel zit echt in testo. maar ik denkd at winstrol ook een goeie kans maakt.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Bedankt voor de succes wensen. Ik begin over een maandje en ben dan tot januari hier niet op het forum.
                        Als ik hier toch ben, is er iets niet goed genoeg gegaan...
                        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat voor opleiding dat is.
                          Heb nog nooit van Erik O gehoord dus........

Comment

voor een opleiding bij de bbe,bsb of kct heb je alleen gezond verstand,uithoudingsvoormogen en conditie nodig.
                            gewoon op je tandjes bijten zo af en toe.

als je dit hebt heb je verder niks nodig pik

veel succes alvast

Comment

Succes!

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X