Ik hoorde deze week dat het gebruik van AS een negatieve invloed kan hebben op het krijgen van kinderen. Ik bedoel dan niet dat je geen kinderen zou kunnen krijgen, maar dat het gevaarlijk kan zijn voor de gezondheid van je kind. Je kunt dan een kind krijgen met een afwijking. In eerste instantie dacht ik dat het een overtrokken verhaaltje zou zijn, maar bij navraag bij deskundigen bleek dit volgens hun wel degelijk het geval te zijn. Van mijn vriendin mag ik dit kuurtje nog afmaken en dan is het gebeurd, dan niet meer kuren. Zij is altijd al tegen AS geweest en ik heb altijd gezegd dat als zei er geen nadelige gevolgen van ondervind ze er niet zo'n probleem van moet maken. Maar nu heeft ze dus een punt en moet (wil) ik me hier hier ook bij neer leggen. Ik vraag me af in hoeverre de AS gebruikers hier hiervan op de hoogte zijn. Zijn er ook mensen onder ons die misschien een kind hebben gekregen tijdens of vlak naar een kuur en die geen enkele problemen hebben gehad, of mensen die (wat ik niet hoop) dit verhaal herkennen uit eigen ervaring ?
Anabolen en kinderen
Collapse
X
-
ik ken iemand die gebruikt heeft en die heeft alleen maar erg dikke kinderen, verder zijn ze normaal, maar wel heel erg dik.
verder ken ik er een paar die hebben normale kinderen gehad, tussen het kuren door, en zelfs wel tijdens het kuren.
Echte afwijkingen heb ik nog nooit gezien..
-
Het is net als roken het KAN longkanker veroorzaken.
AS heeft positieve dingen waar wij gebruik van maken. maar ook negatieve dingen die KUNNEN negatief zijn voor het nageslacht.
Mij is echter geen gevallen bekent dat het aantoonbaar aan AS lag als een kind geboren werd met een afwijking. Wel dat er mannen steriel van geworden zijn. Misschien is dat iets wat je moet afwegen. Dat gebeurt veel vaker.
En als je ooit toch kids wilt kun je dat er niet bij gebruiken dat straks je vrouw de zaadjes bij een ander moet gaan halen!
Comment
-
Het advies wat altijd gegeven wordt is om na een kuur een half jaar te wachten met het "maken van kindjes".
Ik ken ook geen gevallen van kinderen met afwijkingen.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
ff serieus: Jeroen heeft hier een goed punt. HGH schijnt ook slecht te zijn voor de kwaliteit van je zaad. Vervelend dat de wetenschap hier niets over weet. Zij experimenteert alleen op ratten en muizen, maar daar merk je niet aan of ze ADHD hebben, slecht kunnen rekenen, authistisch zijn of weet ik wat. Zelf heb ik ooit gezworen nooit aan anabolen te beginnen., voordat ik kinderen heb, maar ik heb mij er helaas niet aan kunnen houden.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
tja zo is clen ook slecht
en en en en en en
Zoals ik al zei voorkomen is beter dan genezen. Kuren we toch dan doe zoals Cur zegt wacht een half jaar.
Maar bedenk ook goed dat je impotent er van kunt worden. Dan ben je nog veel verder van huis.
Ik heb er nu 2 mijn zaad taak zit er op.... Dus ik ga knallen hahahahahahahahaa
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. symmetry @ Jun. 17 2004,12:14)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. symmetry @ Jun. 17 2004,00:00)]ff serieus: Jeroen heeft hier een goed punt. HGH schijnt ook slecht te zijn voor de kwaliteit van je zaad.
Het negatieve effect van HCG op zaad is al minder als het niet op de ouderwetse manier gebruikt wordt (grote hoeveelheden tussen kuur en nakuur) maar op de 'modernere' manier, tijdens de gehele kuur kleine hoeveelheden.
Daarbij is het effect niet omonkeerbaar, na een aantal maanden verbetert de kwaliteit weer.
In principe geldt dit voor bijna alle AS wel mits met enig verstand gebruikt. Het heeft zeer zeker een negatief effect en kan zéér nadelige invloed hebben op eventuele kinderen, maar het effect wordt minder met de tijd.
Vandaar ALTIJD het advies om géén kinderen te maken tijdens of redelijk dicht na een kuur.
Al zou de kans dat er iets misgaat 1 op 1000 zijn, als het net jouw kind is vergeef je dat jezelf (of je partner) nooit!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 day ago -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment