van parabolan over op tren enanthaat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• van parabolan over op tren enanthaat?

misschien rare vraag, maar ik kom er zelf niet uit...
    zou het mogelijk zijn om van de parabolan over te gaan op de enanthaat?
    uut grunn!

--

ja tuurlijk waarom niet, vraag is alleen wat is je reden en wat is je doel.....

zijn natuurlijk 2 verschillende stoffen....

Comment

Kan prima, vergt alleen flink rekenen m.b.t. bloedwaarden, om die stabiel te houden. Moet je een zo'n functie opstellen:

BV(dag)=hwPar/(dag)+hwEnt/(dag). Moet je wel eerst gaan berekenen wat er per dag overblijft met die halfwaardetijden, en dan die bloedwaarde vast houden.

Op welke termijn moet je het rekenwerk hebben?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Kan prima, vergt alleen flink rekenen m.b.t. bloedwaarden, om die stabiel te houden. Moet je een zo'n functie opstellen:

BV(dag)=hwPar/(dag)+hwEnt/(dag). Moet je wel eerst gaan berekenen wat er per dag overblijft met die halfwaardetijden, en dan die bloedwaarde vast houden.

Op welke termijn moet je het rekenwerk hebben?
        haha gabber, jij snapt m.. tren is tren, maar met de verschillende ester op stabiele bloedwaarden blijven.... pffff ik kwam er niet uit.

Ik moet op tren e namelijk zo rond de 600mg zitten heb ik de laatste keer gemerkt..

over ongeveer 6 weken is het de bedoeling om in fase 4 van mn kuur door te zetten zit nu dus op 304 mg per week parabolan.Ben er nu een week mee bezig. 2ml op woensdag en 2ml op de zaterdag. Dit in een voor mij bescheiden combi van 750mg test e aburaihan en mn dagelijkse stackers (2weken op/af)

Met de t3 en clen ben ik opgehouden..

De kuur is begonnen afgelopen oktober met een begin van test/primo/winstrol.....daarna alleen test/primo.... van de primo over op de test/boldenone... en nu sinds een week van de boldenone over op para...

het eind is nog niet in zicht, zit nu op 119 kilo met een behoorlijk gedaald bf die ik bewust niet meet, ik ga uit van de spiegel en meet mn bf wanneer ik klaar ben met mijn 10 maandse kuur...

tussendoor heb ik aan de t3 en clen gezeten hetgeen ik inmiddels afgezworen heb, had last van een rebound effect. En ik verdroeg de clen niet meer zo goed als vroeger, trillen als een viberator met dubbele nokken

En heb tegen beter weten in aan de perfetine gezeten vorige week, getuigd van gebrek aan gezond verstand en verantwoordelijksheids gevoel waar ik niet trots op ben.

binnenkort komt daar nog s gw1516 bij icm aicar... waar ik hoge verwachtingen van heb..

wil dat zeggen dat jij het rekenwerk op je neemt Herr Atta??
        zou je wel erg dankbaar zijn hiervoor!
        uut grunn!

Comment

Tering en ik maar aan de eiwitjes en de BCAA's!!!
          28 jaar, 1.92 m, 112 kg 19%17 3 2012

Comment

Zal morgen eens kijken of ik wat zinnigs kan produceren voor je gabber, maar geen idee of dat gaat lukken.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Hogere wiskunde.

Kun je niets met die RoidCalc brah?
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Je weet vast wel hoelang het bij jou duurt vooraleer een enanthate ester bij jou inslaat. Dus begin de trenbolone enanthate nu en neem de parabolan nog tot die tijd.
                No offence naar GeneralIx, maar naar mijn mening hoef je hier geen wiskunde op los te laten.

Comment

Merken=! bloedwaarden.

@ Elpa
                  Zit me hier gvd een ongeluk te rekenen, stuit ik op het stukje intel dat parabolan vrijwel dezelfde halfwaardetijd heeft als tren enanthaat. Scheelt -1 tot +3 dagen afhankelijk van of je de enanthaat ester HW zet op 10 of op 14 (of wat er tussenin).

Hoeft dus niet zo spannend te doen, gewoon zodra je stopt met de para kun je gewoon de ent zetten, en de schommeling zal minimaal zijn.

Hersengymnastiek zullen we het dan maar noemen.

sigpic

Comment

Merken=! bloedwaarden
                    Dus?
                    Als hij het doet zoals ik voorstel zal ie heus niet zulke onstabiele bloedwaarden hebben. Die halfwaardes zijn ook maar gemiddeld. Bij iedereen is dat net wat anders dus zal je altijd onstabiele bloedwaarden tijdelijk hebben.

Of denk je dat wanneer jij het helemaal berekent dat hij een kilo VVM eraan kan overhouden ofzo ?

Comment

Merken=! bloedwaarden.

@ Elpa
                      Zit me hier gvd een ongeluk te rekenen, stuit ik op het stukje intel dat parabolan vrijwel dezelfde halfwaardetijd heeft als tren enanthaat. Scheelt -1 tot +3 dagen afhankelijk van of je de enanthaat ester HW zet op 10 of op 14 (of wat er tussenin).

Hoeft dus niet zo spannend te doen, gewoon zodra je stopt met de para kun je gewoon de ent zetten, en de schommeling zal minimaal zijn.

Hersengymnastiek zullen we het dan maar noemen.
                      thx gab het werd moeilijk voor me doordat ik dacht over de tren ester van para 2 staat tot 1 in vergelijking met de tren enanthaat..

ga dus over van +/- 300mg para op 600 mg tren e......
                      uut grunn!

Comment

Originally posted by Tally View Post
                        Dus?
                        Als hij het doet zoals ik voorstel zal ie heus niet zulke onstabiele bloedwaarden hebben. Die halfwaardes zijn ook maar gemiddeld. Bij iedereen is dat net wat anders dus zal je altijd onstabiele bloedwaarden tijdelijk hebben.

Of denk je dat wanneer jij het helemaal berekent dat hij een kilo VVM eraan kan overhouden ofzo ?
                        wijsneus.... uit jouw 17 posts heb ik geenzins op kunnen maken dat je verstand hebt van de materie, als je zulke dingen gaat roepen zonder onderbouwing terwijl je nieuw bent op t board ga ik normaal gezien niet eens in op zulke uitspraken. (maar voor jou maak ik een uitzondering) jij gaf in je eerste reply aan dat ik gewoon nu meteen de tren e samen met de para moest pakken... zit er niet op te wachten om 900+ tren per week mn lijf in te jagen....weet niet of je weet hoe 600mg per week voelt maar de sides zijn pittig.

laat eerst maar s zien dat je verstand hebt van zaken voordat je dingen gaat adviseren.. zo niet beperk je dan in vredesnaam tot de andere secties voordat de noobs klakkeloos dergelijke adviezen over gaan nemen en met nierschade komen te liggen bijvoorbeeld..
                        uut grunn!

Comment

Originally posted by Tally View Post
                          Dus?

Gemiddelden werken prima, omdat ze gemiddeld zijn. Afwijkingen zijn er uiteraard, maar je hebt ook hier een normale verdeling, en ik geloof niet dat die enkele standaarddeviatie zo ver van het gemiddelde af ligt. Ik kan me daarin vergissen, maar wat jij doet is echter helemaal belachelijk.
                          Tijdelijke instabiele bloedwaarden zijn mogelijk, maar makkelijk te beperken. Waarom zou je die instabiele waarden willen hebben als het niet hoeft?

Verder impliceer ik nergens, laat staan stel ergens, dat je dan je hele resultatenspanne in beeld zult hebben.

Dit is alleen puur rekenwerk, en waarom je zou willen gokken als het niet hoeft, snap ik echt niet.

@ Elpa
                          Ik vraag me dus af of je naar de 600 tren e/w moet. Gezien de halfwaarden nauwelijks afwijken en de werkzame stof dezelfde is, zou ik eens kijken of de resultaten niet hetzelfde blijven (of bijna), als je tren e via hetzelfde protocol zet als de parabolan (2x/w toch?).

sigpic

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
                            wijsneus.... uit jouw 17 posts heb ik geenzins op kunnen maken dat je verstand hebt van de materie, als je zulke dingen gaat roepen zonder onderbouwing terwijl je nieuw bent op t board ga ik normaal gezien niet eens in op zulke uitspraken. (maar voor jou maak ik een uitzondering) jij gaf in je eerste reply aan dat ik gewoon nu meteen de tren e samen met de para moest pakken... zit er niet op te wachten om 900+ tren per week mn lijf in te jagen....weet niet of je weet hoe 600mg per week voelt maar de sides zijn pittig.

laat eerst maar s zien dat je verstand hebt van zaken voordat je dingen gaat adviseren.. zo niet beperk je dan in vredesnaam tot de andere secties voordat de noobs klakkeloos dergelijke adviezen over gaan nemen en met nierschade komen te liggen bijvoorbeeld..
                            Dat ik geen verstand zou hebben omdat ik maar 17 posts heb is een drogreden. Het is niet dat ik 17 posts geleden geboren ben natuurlijk.

Ik heb zelfs 200mg tren ace EOD genomen (meer actieve stof dan enanthate) en weet zeer zeker wel hoe je je dan voelt. Ik had niet het idee dat ik mezelf nog was in ieder geval. Ik kickstart al mijn kuurtjes met korte esters en daarom adviseer ik jou om de para door te pakken tot de enanthate werkt. Ik neem aan dat jij wel de ervaring hebt wanneer een lange ester bij jou werkt (is voor iedereen anders) en dus kan bepalen hoelang je para nog moet door pakken.

Gemiddelden werken prima, omdat ze gemiddeld zijn. Afwijkingen zijn er uiteraard, maar je hebt ook hier een normale verdeling, en ik geloof niet dat die enkele standaarddeviatie zo ver van het gemiddelde af ligt. Ik kan me daarin vergissen, maar wat jij doet is echter helemaal belachelijk.
                            Tijdelijke instabiele bloedwaarden zijn mogelijk, maar makkelijk te beperken. Waarom zou je die instabiele waarden willen hebben als het niet hoeft?

Verder impliceer ik nergens, laat staan stel ergens, dat je dan je hele resultatenspanne in beeld zult hebben.

Dit is alleen puur rekenwerk, en waarom je zou willen gokken als het niet hoeft, snap ik echt niet.
                            En waarom zou wat ik doe belachelijk zijn? Ik vind de vergelijking die ik maak met kickstarten met korte esters niet meer dan logisch.

En hoezo gokken? Voordat ik nog meer dingen ga impliceren.
                            Wat is dan eigenlijk de reden dat je het wil berekenen ?

Comment

Ik heb het niet over kickstarten met korte esters chef. (Hoewel ik dat ook zou uitrekenen). En het is gokken gewoon te beginnen in plaats van een berekening te maken.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X