Ahhh mensen pijn aan me kont

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ahhh mensen pijn aan me kont

Raar vraag maar wat kun je doen als iets mis is gegaan met injecteren.
    Me vriendin laatst.
    Ik zei tegen der doe maar effe snel had geen lange naalden meer.
    Dus had een kleine gepakt, normaal voor me schouders.
    Maargoed zei die naald erin geploft in me bil.
    Maar naar een paar uur jezus pijnlijk nooit gehad.
    Is vorige week zondag gebeurd kan nou nog niet normaal zitten.
    Zou wel tussen spier en huid gaan zitten dat spul of niet.
    Morgen belangrijke wedstr maar zo gaat ut niet.
    Wat kun je der aan doen
    Echte dikke bult op me bil kutzooitjuh.
    Hoor ut graag

Je zult wel een spiertje hebben geraakt of net tussen 2spieren in,dat heb ik ook wel eens als ik me in mijn bovenbenen injecteer,niks aan de hand,ik heb soms ook dat het dan opeens vet gaat bloeden het voelt een dag of twee dagen net of je er een goeie kick tegen aan heb gehad.
    Laat je vriendin je gewoon tegen je andere bil aan trappen,voelen ze weer hetzelfde aan,kun jij gewoon weer sporten morgen!!

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
      Je zult wel een spiertje hebben geraakt of net tussen 2spieren in,dat heb ik ook wel eens als ik me in mijn bovenbenen injecteer,niks aan de hand,ik heb soms ook dat het dan opeens vet gaat bloeden het voelt een dag of twee dagen net of je er een goeie kick tegen aan heb gehad.
      Laat je vriendin je gewoon tegen je andere bil aan trappen,voelen ze weer hetzelfde aan,kun jij gewoon weer sporten morgen!!
      Hahah ja maar dit is alweer vanaf zondag pijn is nog ut zelfde kutzooi.
      Thanks richardo

Comment

ben je te hard in je kont geneukt door een neger?

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
          ben je te hard in je kont geneukt door een neger?
          Dat zeiden er al meer, Je bent niet de eerste helaas

Comment

ik heb nog geen antwoord...

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
              ik heb nog geen antwoord...
              Dat heb je wel!!Beter lezen met je blauwe reet!

Comment

nee hij heeft mijn vraag niet beantwoord, beter lezen dikke

Comment

Ohhhh hahaha bril niet op!!

Comment

Op en top leedvermaak

There are no shortcuts to any place worth going
                    178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

weet niet wat je gezet hebt, maar een te korte naald in je bil heb je kans dat je depot tussen het vetweefsel en je spierweefsel is komen te zitten, kan idd pijnlijk zijn,

het beste wat je nu kunt doen is via het net emla creme bestellen...verdoofd plaatslijk zodat je iig je wedstrijd kan doen... verder proberen de bult weg te masseren wil wel s helpen... gaat vanzelf weg op den duur.

enjoy
                      uut grunn!

Comment

te korte naald....te veel vet op je kont dus......wat heb je gebruikt dan? een insuline naaldje?

de kans dat je op littekenweefsel hebt geprikt is groter denk ik, ik ga er vanuit dat je vaker in je kont hebt gezet?, dan krijg je een bult die pijnlijk wordt en erg langzaam wegtrekt. Had ik laatst ook, je weet dan ook niet hoe je moet zitten met zo'n gare bult in je ass.
                        Zet je de volgende keer wat lager of hoger, geen probleem.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          te korte naald....te veel vet op je kont dus......wat heb je gebruikt dan? een insuline naaldje?

de kans dat je op littekenweefsel hebt geprikt is groter denk ik, ik ga er vanuit dat je vaker in je kont hebt gezet?, dan krijg je een bult die pijnlijk wordt en erg langzaam wegtrekt. Had ik laatst ook, je weet dan ook niet hoe je moet zitten met zo'n gare bult in je ass.
                          Zet je de volgende keer wat lager of hoger, geen probleem.
                          Oke kijk meer mensen gehad dus.
                          Ja echt ik weet niet hoe ik moet zitten thuis in de auto poehh.
                          nouja ik heb kleine en grote naalden in blauw grote waren op.
                          Maar 2weken geleden gestopt met boldone.
                          Wou nu door gaan met winny dacht miss combi tussen water en alchol niet samen.
                          Maar ga nu verder in me triceps en schouder.
                          Marnop thanks

Comment

Heb het ook gehad door het gebruik van te korte naalden.
                            Leek minder pijnlijk bij het zetten, maar uiteindelijk toch + 2weken last van de bult gehad omdat het niet wegtrok.
                            Daarna wat dikkere en langere naald gebruikte en voila....geen last meer
                            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Venum View Post
                              Heb het ook gehad door het gebruik van te korte naalden.
                              Leek minder pijnlijk bij het zetten, maar uiteindelijk toch + 2weken last van de bult gehad omdat het niet wegtrok.
                              Daarna wat dikkere en langere naald gebruikte en voila....geen last meer
                              Ja daarom maar gewoon lange naalden gaan gebruiken. Dit is waardenloos.
                              Ja duurd echt lang voordat het weg trekt.
                              Me vriedin lekker laten masseren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X