oxandrolone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oxandrolone

Ik ga de komende 4 weken oxandrolone nemen om een wat drooger te worden zonder massa en kracht te verliezen.
    heb berekend dat ik 30mg per dag moet nemen,
    heeft iemand ervaring met het beste tijdstip van inname?
    zat zelf te denken tijdens me laatste whey-shake na de training?

's ochtends en 's avonds..

30mg lijkt me wel aan de lage kant, de 1 doseert oxandrolone altijd hoog en de ander weer laag.. ik zou de gulle middenweg kiezen en er 40mg van maken.
    2 tabs in de ochtend, 2 tabs in de avond.

Comment

Vrees dat je van een koude kermis thuis zult komen.
      30mg anavar voor 4 weken zal helaas niet echt heel veel gaan doen.
      Misschien een kleine viscerale vetvermindering maar aangezien dat niet aan de buitenkant zichtbaar is zul je weinig droger tonen ben ik bang.

Comment

als ik het verdeel 20mg in de ochtend en 20mg in de avond...
        is 20mg niet te weinig om genoeg over te houden na het paseren van de lever?

Comment

Waarom dan niet 6 weekjes op 60mg per dag?
          3x20mg per dag, 1x in de morgen, 1x pre-workout, 1x in de avond.

Comment

40mg Is zat. Spreiden kan, niet spreiden ook. Doe waar jij je goed bij voelt, of probeer het gewoon beide. Ik zou 20 's ochtends doen, en 20 voor de training. Op niet trainingsdagen gewoon bij je eiwitrijkste maaltijden innemen.

Leverpassage is niet relevant, anavar zou op medische doses dan namelijk nooit werken (~7mg/dag).

Ga op een gruwelijk strak dieet, en train hard.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Laat ons even weten wat het resultaat is na je kuurtje anavar.

Comment

goed advies,
                ga voor 2x 20mg voor 4 weken,
                zal het zeker even laten horen of het wat is.
                zal ook even wat foto's maken van voor en na dan kunnen jullie zelf beoordelen of het wat is.
                thanks boys

Comment

Originally posted by kriekjan View Post
                  goed advies,
                  ga voor 2x 20mg voor 4 weken,
                  zal het zeker even laten horen of het wat is.
                  zal ook even wat foto's maken van voor en na dan kunnen jullie zelf beoordelen of het wat is.
                  thanks boys
                  Keep us updated kerel.
                  Ben benieuwd hoeveel droger je gaat worden met je kuurlengte en hoeveelheid.

Comment

Oxandrolon (Oxandrin) is een anabole steroïde gecreëerd door Searle Laboratories (nu gekend als Pfizer Inc.) onder de merknaam Anavar en in de Verenigde staten geïntroduceerd in 1964.
                    Tegenover de meeste andere anabole steroĂŻden heeft oxandrolon twee grote voordelen: ten eerste aromatiseert het niet (omzetting naar oestrogeen, hetgeen gynecomastie kan veroorzaken. Ten tweede beĂŻnvloedt het de natuurlijke aanmaak van testosteron bijna niet wanneer de dosering niet te hoog ligt (10mg/dag)[bron?]. Bij hoge doseringen (dit geld voor alle anabole steroĂŻden) voelt het lichaam dat het genoeg testosteron heeft en wordt de natuurlijke productie verminderd hetgeen testiculaire atrofie veroorzaakt (krimpen van de testikels)[bron?]. Nakuren is daarvoor noodzakelijk als de dosissen hoog liggen (40-50mg/dag), waardoor de productie van testosteron terug in werking wordt gezet, en zo minimaal massaverlies te merken is.
                    Begrijp ik het goed als ik zeg dat jij je kloten riskeert om een ietsie pietsie droger te staan? of is die wiki overdreven?

Comment

Originally posted by Bolder View Post
                      Begrijp ik het goed als ik zeg dat jij je kloten riskeert om een ietsie pietsie droger te staan? of is die wiki overdreven?
                      Ik weet het niet, maar waar lees je dit?
                      oxandrolone is juist een van de mildere as, zeker in een lage doses.
                      Ken jongens die wel 80mg tot 100mg per dag namen, lijkt me 2x 20mg toch niet echt extreem?
                      De voordelen zijn dat je bij winsten geen vocht vasthoud, dus je winsten puur zijn en ze behouden blijven na je kuur en je toch drooger wordt.
                      Oxandrolone werkt twee kanten op, kleine spierwinsten (1 tot 3 kg) en een redelijke vet vermindering.

uit onderzoek is gebleken dat deze resultaten zelfs zonder te trainen gehaald worden, wat ik natuurlijk niet ga doen.

Comment

Originally posted by Bolder View Post
                        Wiki is overdreven. Anavar onderdrukt maar weinig, mag de eerste nog horen wiens kloten krompen op een var only.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

...

jullie zeggen allemaal dat ja van anavar droog komt, maar laatste maal ben ik ook wel 3kg bijgekome, met een streng dieet (whey shakes) en hard traine...

Comment

Ik geloof dat niemand in dit topic heeft beweert dat oxandrolone geen massawinst bewerkstelligt.

Comment

Originally posted by croketje View Post
                              jullie zeggen allemaal dat ja van anavar droog komt, maar laatste maal ben ik ook wel 3kg bijgekome, met een streng dieet (whey shakes) en hard traine...
                              Sinds wanneer is whey shakes een streng dieet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X