Deca Nandrolone/Ultra Sustanon/Winstrol kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Merk?
    Ik heb dat ervaart met GG, een vriend van me met GS
    BP: 1x 120
    DL: 2x 100
    SQ: 8x 90

Comment

ik heb ook van gg normaal helemaal geen probleem alleen laatse keer kreeg ik een bult in me bil.. met een blauwe plek.. maar het doet niet pijn ofzow
      1.94 103KG

Comment

Originally posted by JCorte View Post
        ik heb ook van gg normaal helemaal geen probleem alleen laatse keer kreeg ik een bult in me bil.. met een blauwe plek.. maar het doet niet pijn ofzow
        GG komt wel eens vaker negatief in het nieuws.
        Bult is een olie-ophoping, een zak waar het niet uit kan, wordt heel erg slecht door je lichaam opgenomen.
        Mocht het niet weg gaan is het niet verstandig dat te laten zitten, kans op een ontsteking is groot.
        Beste is om dan in de bult een naald te prikken en zien of je het kunt optrekken.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          GG komt wel eens vaker negatief in het nieuws.
          Bult is een olie-ophoping, een zak waar het niet uit kan, wordt heel erg slecht door je lichaam opgenomen.
          Mocht het niet weg gaan is het niet verstandig dat te laten zitten, kans op een ontsteking is groot.
          Beste is om dan in de bult een naald te prikken en zien of je het kunt optrekken.
          Ik wil zelfs niet aan die pijn denken
          BP: 1x 120
          DL: 2x 100
          SQ: 8x 90

Comment

Originally posted by belgje View Post
            Ik wil zelfs niet aan die pijn denken
            Wat de meesten niet beseffen is dat slechts de huid gevoel bezit, eenmaal daar doorheen en al het andere is gevoelloos. En ja, de huid is niet zo heel erg dik. Tenzij je ongelukkig in een zenuw prikt, dat kun je vergelijken met je vingers in het stopkontakt steken hehehe.
            Echter jezelf met een naald prikken is tegen je natuur, onderbewust kan het gewoon niet, je denkt jezelf te pijnigen. Eenmaal door die barriere, eenmaal die drempel over en je weet niet beter meer.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X