Generic ionamin forte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Generic ionamin forte

Heyyy,

Lang geleden , maar ben er weer.
    Even een vraagje :mijn vriendin wil beginnen met een paar kilootjes af te vallen mbv ionamin, dit heb ik besteld voor haar . maar het is spul van Generic dus niet van G.S. het komt uit belgie en ik heb gehoort dat het niet meer gemaakt wordt maar wel door underground labs. Kan iemand mij iets vertellen hierover.
    Ik wou eertst clen bestellen maar die zijn niet aan te raden voor haar ivm long emboli in het verleden.
    groetjes triker
    patrick

Ik weet niet of het echt is of niet maar als ik jou was zou ik je vriendin niet aan de amphetamine helpen.... waar ionamin dus onder valt.. je kan er serieuze lever klachten van krijgen
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

O.K duidelijk, maar ze heeft het al een keer meer gebruikt ongeveer 1,5 jr terug met goede resultaten.
      Kan iemand mij misschien iets anders voorstellen
      groetjes triker
      patrick

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (triker @ Jul. 10 2004,09:42)]O.K duidelijk, maar ze heeft het al een keer meer gebruikt ongeveer 1,5 jr terug met goede resultaten.
        groetjes triker
        Gewoon een goed dieet + cardio. Eventueel wat stackers erbij of eventueel ECA, als je dan persé wat chemische ondersteuning wilt.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Jul. 10 2004,11:38)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (triker @ Jul. 10 2004,09:42)]O.K duidelijk, maar ze heeft het al een keer meer gebruikt ongeveer 1,5 jr terug met goede resultaten.
          groetjes triker
          Gewoon een goed dieet + cardio. Eventueel wat stackers erbij of eventueel ECA, als je dan persé wat chemische ondersteuning wilt.  
          helemaal met je eens.

ionamin is echt heftige sh*t en dat zou ik niet aan mn vriendin geven.

greetz

Comment

Als het maar om een paar kilootjes gaat.. Snap ik niet dat je al aan hulpmiddelen denkt...

Nadat ze dat een tijdje heeft gebruikt moetze toch haar voeding weer aanpassen om op haar gewicht te blijven..

Beetje doorzettingsvermogen en je bent er ook...

Comment

mensen hebben geen geduld meer

Grtz
              stil growing

Comment

zo nu ben ik temminste wat wijzer geworden, maar goed dat jullie niet aan de chemie zitten.
                patrick

Comment

Aan de chemie zitten..

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

triker has a point
                    mischien moet je meisie kijken bij de " legale" producten.
                    reductil of xenical en evt clen.
                    ionamine is uit! en erg slecht nagemaakt meestal.
                    succes man

Comment

haha. ik snap um wel.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (triker @ Jul. 09 2004,22:21)]Heyyy,

Lang geleden , maar ben er weer.
                        Even een vraagje :mijn vriendin wil beginnen met een paar kilootjes af te vallen mbv ionamin, dit heb ik besteld voor haar . maar het is spul van Generic dus niet van G.S. het komt uit belgie en ik heb gehoort dat het niet meer gemaakt wordt maar wel door underground labs. Kan iemand mij iets vertellen hierover.
                        Ik wou eertst clen bestellen maar die zijn niet aan te raden voor haar ivm long emboli in het verleden.
                        groetjes triker
                        Ik weet niet wat de bedoeling is, hoeveel wil ze afvallen dan? Is dit niet te bereiken zonder hulpmiddelen? Ionamin word inderdaad al een tijdje niet meer gemaakt. Het is eigenlijk gewoon "speed" namelijk. Er staat niet voor niets een rood doodshoofdje op je verpakking.....
                        Het is niet de meest veilige manier om haar op deze manier af te laten vallen. En er is ook een kans dat ze na die ionamin weer terug komt op haar oude gewicht. Ik zou er als het mijn vriendin was gewoon laten sporten. En er niet te veel troep laten eten. Als ze met sporten en een normaal dieet afvalt duurt het misschien wel langer maar het vet blijft ook langer weg. Je moet er nou eenmaal iets voor over hebben.
                        Je kan trouwens ook altijd nog een potje stackers voor der kopen.
                        Veel succes
                        Groetjes Dr. Pepper.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X