Welke as is goed voor je conditie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke as is goed voor je conditie?

Elke keer dat ik in een kuur zit stort mijn conditie en zin in cardio volledig in dus vandaar deze vraag zijn er ook as die je conditie verbeteren? en dan denk ik niet aan epo of zo want daar zitten ook serieuze bijwerkingen aan geloof ik

En wie kan me wat meer vertellen over anavar en masteron
    want dat verkoopt g.s. tegenwoordig ook.
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Anavar is één van de mildste AS die er is. Wordt ook door vrouwen wel gebruikt vanwege de geringe ( vermannelijkende ) bijwerkingen.

Masteron is eigenlijk alleen geschikt als wedstrijd voorbereiding in mij ogen. Qua kracht e.d. doet het niet veel.

Welke AS je voor conditie zou kunnen gebruiken..... misschien primobolan of zoiets. Bevorderd de zuurstof opname maar of je conditie er echt op vooruit gaat betwijfel ik.

Gaat toch cardio worden...

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja die cardio vind ik dus niet zo erg... kan gewoon een beetje tv kijken bij ons op de sport school alleen zo gauw als ik in een kuur zit ben ik al verrot als ik de trap op moet rennen vandaar mijn vraag want als er zo'n as is word cutten een stuk makkelijker
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik weet niet of je tijdens het cutten clen gebruikt, maar dat heeft ook een slechte invloed op je conditie

GRtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Nou ik kan je vertellen dat primobolan niet meehelpt aan een betere conditie !
          het heeft bij mij in iedergeval mijn conditie onderuitgehaald.
          en daar had ik bij stanozolol geen last van (ging zelfs vooruit) dus mischien dat dat helpt? komt wel mooi uit met cutten...

mzzl...WLM  
          Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

De laatste keer was inderdaad met clen en daar verbetert je conditie inderdaad ook niet van ik zal het is met alleen stanozolol proberen... dat vind ik trouwens toch al een hele lekkere een enorme pomp en je word er erg lief van

Comment

Voor je conditie doet het niets dat weet ik zeker maar tenkoste er van gaat het ook niet denk ik.

Wat wil je eigenlijk precies bereiken met je kuur?
              Ik neem aan dat je keuze niet alleen gebaseerd is op het behoud van conditie?

Greets...

Comment

Na de laatste kuur die ik gedaan heb ben ik door omstandigheden ziek geworden en ben ik alles wat ik met die kuur had gewonnen en meer weer kwijt geraakt woog 113 na de kuur en weeg nu nog maar 100 en ik kan nog steeds niet veel eten... dus eigenlijk wil ik weer iets terug pakken maar ik wacht nog maar even voordat ik weer chemicalien in mn donder ga douwen.

Dus ik denk dat ik over een maandje of 2 een klein kuurtje om weer iets aan te komen... als ik dan weer goed eet in ieder geval.

Comment

Da`s klote man, hopen dat je snel weer normaal kan eten..
                  Ik zou inderdaad wachten met een kuur tot dat moment als ik jou was.
                  Winstrol is dan ook niet de juiste keuze denk ik.
                  Als je je verloren massa terug wilt zul je iets als test moeten gebruiken.

Greets...

Comment

zowiezo is test heel erg goed te gebruiken in een cuttingkuur.
                    alles staat of valt met je dieet.
                    en waar heb je nou conditie voor nodig?

greetz

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (ariekanarie @ Jul. 12 2004,21:28)]en waar heb je nou conditie voor nodig?  

greetz
                      Geen idee....

Je zou wat geil kunnen worden en een vrouw hebben die ook wel eens niet al het werk wil doen...

Greets...

Comment

ik kan je vertellen dat ik op die momenten juist een bereconditie heb!

waar ik normaal gesproken na een uur op de crosstrainer pas opgeef begint bij mij met sex net de lol,gebruik het eerste uur als opwarming en voer het dan op en........ok,de rest kan ik beter maar niet te vertellen voordat iemand er aanstoot aan neemt.

greetz

Comment

Hahahahahaha, letterlijk een grote praatjesmaker...

Greets...

Comment

ach.....heb aan sex geen tekort gehad de laatste tijd en heb daar geen klachten over gehad ......

zal dus niet beroerd geweest zijn.....

greetz

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (red @ Jul. 12 2004,21:09)]Na de laatste kuur die ik gedaan heb ben ik door omstandigheden ziek geworden en ben ik alles wat ik met die kuur had gewonnen en meer weer kwijt geraakt woog 113 na de kuur en weeg nu nog maar 100 en ik kan nog steeds niet veel eten... dus eigenlijk wil ik weer iets terug pakken maar ik wacht nog maar even voordat ik weer chemicalien in mn donder ga douwen.

Dus ik denk dat ik over een maandje of 2 een klein kuurtje om weer iets aan te komen... als ik dan weer goed eet in ieder geval.
                              Red, als ik van u was zou ik helemaal niets nemen nu en gewoon stilletjes terug opbouwen, ik heb juist hetzelfde gehad als jij nu beschrijft, na mijn eerste kuur was ik serieus ziek gevallen en verloor meer als 10 kilo , kon voor 1 maand niet trainen ,heb 1 maand niet getraind. Ik heb alles gewoon stilletjes opgebouwd , terug langzaam beginnen eten, trainen heel lichtjes begonnen , en 1 - 2 maand later had ik terug mijn 10kilo gepakt die ik was kwijtgespeeld van mijn kuur. Denk dat er zelfs een kleine log van staat hier op het forum

Grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X