Zwaar ademen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zwaar ademen

ik zit in mijn 5de week van kuur en ik ondervind dat er precies ne zak cement op men borstkas ligt. als ik adem dan gaat da
    wa zwaarder als normaal.de ene dag al wat erger dan de andere.tis nu ook weer nie zo erg da ik niks meer kan doen he.
    ik kan zonder problemen goed trainen en zo,maar ik voel toch een beetje een belemering. ik dacht dat da mischien vocht zou
    kunnen zijn op mijn longen,of ben ik hier verkeerd?
    voor de rest ben ik niet gewoon geil maar super geil(plezantere bijwerking).men vriendin heeft al afgezien.
    no thumbnail yet

Wat gebruik je dan als ik vragen mag? want volgens mij hou je inderdaad te veel vocht vast... mischien dat nolvadex uitkomst bied.
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

3 ml test prop de week en 30 mg win tabs e.d.
      dus daar mag ik normaal niet te veel vocht van vasthouden.
      uiterlijk hou ik op het eerste gezicht dan ook geen vocht vast.
      maar mischien innerlijk wel. in of rond mijn longen???
      gisteren op de sportschool is rondgevraagd en ik blijk nie de enige te zijn met dit symptoon.
      no thumbnail yet

Comment

Van die spullen kan het als het goede zijn niet komen, zijn geen vocht vasthouders.

Drink je wel genoeg?

Verder bij twijfel doen wat Dennis al aangeeft, naar de dokter.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

spullen zijn van gs . ik drink genoeg(kleur urine is ok).
          ik heb nog een week te gaan,en dan zullen de symptonen wel verdwijnen,hoop ik.
          bedankt voor de reakties.
          no thumbnail yet

Comment

Normaal zou ik zeggen dat het vocht is, maar gezien wat je gebruikt, heb ik daar m'n twijfels over. Hoeveel kilo ben je aangekomen?

Controleer je bloeddruk eens... een te hoge kan dit ook veroorzaken.
            What's the difference between your wife and your gear?
            They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
            I also love them both, and can't live without them.

Comment

heb zojuist bloeddruk gekontroleerd en was ok.
              ben 6kg aangekomen en da was in de eerste weken.
              momenteel blijft gewicht hangen(ben iets minder aan't eten)
              word wel met de dag sterker. die lichte belemmering op mijn borst is gekomen vanaf ongeveer de 2de week.toen ben ik met win tabs begonnen. heb regelmatig zweetbuien.
              wat me ook opvalt is dat de conditie(bij cardio onderandere)
              zeker niet verbetert is.het kost me nu meer moeite om cardio
              te doen dan voor de kuur.vriend van me heeft ook gekuurd
              met test prop van gs en heeft de zelfde symptonen.
              no thumbnail yet

Comment

Ik denk dan toch dat het vocht is. Als ik tijdens het kuren de eerste 3-4 weken d'bol toevoeg heb ik er ook last van na een week of 2. Nadat ik gestopt ben met d'bol wordt het langzaam beter.

Die zweetbuien zijn normaal, het is ook normaal dat je conditie bij het cardio-en achter uit gaat tijdens het kuren. Je lichaam wordt in korte tijd zwaarder, en heeft gewoon tijd nodig om daar aan te wennen. Denk dat het niets is om je zorgen over te maken.

Blijf in ieder geval regelmatig je bloeddruk controleren. Ik vind trouwens dat je dat altijd moet doen tijdens het kuren. T'is een kleine moeite en het kan een hoop ellende voorkomen.

What's the difference between your wife and your gear?
                They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                I also love them both, and can't live without them.

Comment

@ diet4ever
                  bedankt voor de reaktie.
                  no thumbnail yet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X