Deca + Sustanon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deca + Sustanon

Edit Kev: Op veroek.
    Last edited by Kevster; 13-11-2012, 06:22.

Heb je geen genoeg "gains' gehad door je vince delmonte's schema? :P
    RAW: 155 - 155 - 220
    EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Voor jezelf bedoeld Dom?

Comment

mocht het voor jezelf zijn, wrom niet gewoon test-e met kleine kickstart.

Comment

Edit Kev: Op veroek.rts gebeuren...dusja hij beslist wat erin gaat
          Last edited by Kevster; 13-11-2012, 06:22.

Comment

Comment

je beslist toch denk ik zelf wat er in gaat
              Stats: 186 m 97 kg 10%bf. leeftijd 29

Word droog en hard en loop niet gelijk naast je schoenen.

Comment

ligt er wederom aan hoe goed je traind en eet e.d. maar vind beetje vreemd verhaal tbh bro
                teneerste is het jou body waar je roids indrukt. jij betaald ervoor. dus jij beslist wat je erin laat zetten in dit geval!

Comment

Nouja ik weet niet of ze dat in de echte apotheek hebben zal ik het zo zeggen posseltje :P

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                    Stomme reacties ga ik niet reageren...
                    Just kidding bro

Is het je eerste kuur? En die arts, is dat dan je huisdokter of gewoon bekende?
                    RAW: 155 - 155 - 220
                    EQ: 190 - 165 - 230

Comment

een arts die als doeleinde een medicijn misbruikt om iemand spierversterkers te laten gebruiken zonder medicinaal doeleinde... beetje vaag, dokters/artsen moeten een verklaring ondertekenen dat ze alleen waar nodig is de medicijnen voorschijven en er geen misbruik gemaakt van wordt, kan ze hun baan kosten..
                      beschijf is wat duidelijker?
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik zou gewoon eigen research gaan doen man.. dan weet je tenminste waar je mee bezig bent!

Comment

@Dr Rude: Neen niet eerste kuur en ja een ECHTE huisdokter waar je voor moet studeren aan universiteit haha

Laten we zeggen waar ik woon bepaalde artsen begrijpen waarom je het doet enzo een maat van mij is daar geweest en hij zei ja ik wil graag bijkomen enz en hij heeft 12 weken deca sust gekregen en mooi is hij nu echt mooi lichaam !

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                            @Dr Rude: Neen niet eerste kuur en ja een ECHTE huisdokter waar je voor moet studeren aan universiteit haha

Laten we zeggen waar ik woon bepaalde artsen begrijpen waarom je het doet enzo een maat van mij is daar geweest en hij zei ja ik wil graag bijkomen enz en hij heeft 12 weken deca sust gekregen en mooi is hij nu echt mooi lichaam !
                            Ik denk dat die arts van je de kleuterschool nog niet eens afgemaakt heeft.
                            "ik wil graag bijkomen" en die arts passed hem meteen deca en sust hahaha.
                            Je lult nu gewoon zwaar uit je nek.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                              Ik denk dat die arts van je de kleuterschool nog niet eens afgemaakt heeft.
                              "ik wil graag bijkomen" en die arts passed hem meteen deca en sust hahaha.
                              Je lult nu gewoon zwaar uit je nek.
                              +1

En de HA zou niet zeggen, probeer eens wat meer te gaan eten?
                              Inplaats daarvan geeft hij lekker spierversterkende middelen, hmmmmm.
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X