Deca + Sustanon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat een gelul hier boven me , zijn genoeg artsen . zeker in belgie echt veel gelul hiero waar jullie nog eens geen zak van weten. dan zwijg je beter.
    @ dom , waar ga je in genk of hasselt ? wat de kuur betreft het zijn 2 middelen wat goed te combineren zijn.

grtzz
    Beest in opleiding

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
      wat een gelul hier boven me , zijn genoeg artsen . zeker in belgie echt veel gelul hiero waar jullie nog eens geen zak van weten. dan zwijg je beter.
      @ dom , waar ga je in genk of hasselt ? wat de kuur betreft het zijn 2 middelen wat goed te combineren zijn.

grtzz

wat jij wil, ik hoef hier in nl niet serieus naar een HA te gaan en hem vertellen dat ik wil bijkomen, en hij me meteen de 1e de beste kuur aanraad...

'hey doc, ik wil bijkomen hebbie geen leuk spulletje ofzo?'
      Make it happen, shock everyone!

Comment

er zijn er echt wel hoor kerel , heb het ook al meerdere malen voorbij zien komen .
        true storry bro
        Beest in opleiding

Comment

@Trollers en hater: go away
          @TrainInsane: Genk het is idd , maat van mij is daar voor nakuur geweest en doen zei die dokter ik zal eens met je kuren met echt goed materiaal ! het echte spul !

Comment

in genk zit inderdaad een bekende ja. kun je mij pm'n wat je betaalt voor het heel pakketje ?
            daar ben ik wel us benieuwd naar .....

grtzz
            Beest in opleiding

Comment

Meer eten en harder trainen.....

Hoelang train je nu? en nu al kuurtje pakken?? triest!!!

Comment

@ robin. Mee eens, was jij niet diegene die nog bestt mager was na veel gecut te hebben. En gewoon veel massa wilt pakken? En dan op deze manier kom op joh

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
                  Hahaha zieke figuren dan, vooral de reden : "ff wat bijkomen". Elke goede dokter zou die rommel afraden buiten medische doeleinden om. Maarja, er zijn dus doktoren die hun patienten "begrijpen".

Comment

zou mooi zijn via dokter te kuren.. alleen zijn ze moeilijk te vinden tegenwoordig

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                      Elke goede dokter zou die rommel afraden buiten medische doeleinden om.
                      Lijkt me ook...

vind persoonlijk dat je nog niet echt toe bent aan kuren dominique, maar blijkbaar heb je het al gedaan, uiteindelijk beslis jij zelf
                      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Kijk ik weet wat jullie mening is en ik heb mijn eigen mening bevalt mijn mening je niet wat doe je dan in deze post? Ik vroeg voor info en niet voor kritiek, iig geen negatieve kritiek. Ik wou nog veel dingen zeggen maar ga hier niet op ingaan kinderen...

@TrainInsane: Ik zal eens gaan vragen ik laat het je weten.
                        Ik weet het nog niet ik weet wel dat je iedere week 23 euro moet betalen waarvan je natuurlijk 18 euro terugkrijgt van ziekenkas

Comment

Veel succes gewenst en dat je maar aan zoveel mogelijk mensen verteld wat je doet, zodat zij ook allemaal denken dat je voor zo'n fysiek al moet gebruiken. Het zoveelste geval waarin het te triest voor woorden zou zijn om te gebruiken.
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                            Kijk ik weet wat jullie mening is en ik heb mijn eigen mening bevalt mijn mening je niet wat doe je dan in deze post? Ik vroeg voor info en niet voor kritiek, iig geen negatieve kritiek. Ik wou nog veel dingen zeggen maar ga hier niet op ingaan kinderen...

@TrainInsane: Ik zal eens gaan vragen ik laat het je weten.
                            Ik weet het nog niet ik weet wel dat je iedere week 23 euro moet betalen waarvan je natuurlijk 18 euro terugkrijgt van ziekenkas
                            pff rare wetgeving in belgie zeg.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                              pff rare wetgeving in belgie zeg.
                              haha, keep on dreaming dominique alsof je je AS-kuurtje gaat terugbetaald krijgen van de ziekenkas

Heb je een of andere erg zware ziekte waar je vollenbak spieratrofie hebt? heb je kanker? heb je aids?

laat me raden.. neen
                              dus je gaat ook helemaal niks terug krijgen
                              de dokter die jou deze spullen voorschrijft en er dan nog voorschriftje voor mutualiteit bij geeft heeft idd z'n kleuterklas niet afgemaakt
                              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                                haha, keep on dreaming dominique alsof je je AS-kuurtje gaat terugbetaald krijgen van de ziekenkas

Heb je een of andere erg zware ziekte waar je vollenbak spieratrofie hebt? heb je kanker? heb je aids?

laat me raden.. neen
                                dus je gaat ook helemaal niks terug krijgen
                                de dokter die jou deze spullen voorschrijft en er dan nog voorschriftje voor mutualiteit bij geeft heeft idd z'n kleuterklas niet afgemaakt
                                Ik denk dat hij met die 23 € de visite aan de dokter bedoelt. Met andere woorden, voor de gear te plaatsen. Dan kan het wel dat je het terugbetaalt krijgt volgens mij..
                                RAW: 155 - 155 - 220
                                EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X