Anabolen verkoop illegaal of niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anabolen verkoop illegaal of niet

Nou de topic zegt het al, en ik wist altijd het antwoord dacht ik...
    Totdat ik iemand zag posten of het kopen van anabolen via een site betrouwbaar was.
    Ik ging een kijkje nemen en de bekende merken en producten staan er doodleuk op met prijzen en alles.
    Hoe is dit mogelijk wanneer dit illegaal is? Betekend dit dat ik ook gewoon een site kan maken en coke of wat dan ook kan verkopen?
    Of is dit gewoon nep spul dat niet illegaal is?
    Dat was mijn vraag
    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Server en bankrekening in het buitenland, en afzender is niet te traceren.
    Doe daar als politie maar iets tegen.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ik zag laatst iemand die het gewoon via marktplaats aanbood.. met naam en adres en al.. pffff

Comment

Uhm, weetje tis illegaal om te verkopen niet om te gebruiken. Coke is en illegaal om te verkopen en te gebruiken.

En ff serieus, waarom zou je moeten worden gearresteerd om anabolen? Je snap toch wel hoop ik dat coke echt niet kan?

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
          Ik zag laatst iemand die het gewoon via marktplaats aanbood.. met naam en adres en al.. pffff
          is zovaak hoor... moet je is op speurders kijken, krijg je een hele waslijst

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
            Uhm, weetje tis illegaal om te verkopen niet om te gebruiken. Coke is en illegaal om te verkopen en te gebruiken.

En ff serieus, waarom zou je moeten worden gearresteerd om anabolen? Je snap toch wel hoop ik dat coke echt niet kan?
            leg eens uit waarom coke zoveel erger is dan?

Comment

Bezitten, bestellen en kopen is ook verboden in Nederland.

Comment

je kan ook drugs online kopen hoor, heb al sites gezien die mdma aanbieden etc...
                Pain is just weakness leaving the body...

Comment

daarnaast denk ik dat meer dan de helt je de spullen niet levert wat je hebt besteld, zo nu en dan heb je nog wel betrouwbare sites maar die zijn ook wel redelijk schaars.

Daarnaast waarom via internet bestelen? Je moet je ook bedenken als dat spul niet aankomt dat je geen poot heb om te staan, met legale spullen zijn er altijd nog rechten, maar voor dit spul niet. Gewoon vragen in je sportschool en kun je meteen de persoon aankijken en de gear
                  Last edited by gain is pain; 09-06-2011, 10:36.
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by STED View Post
                    leg eens uit waarom coke zoveel erger is dan?
                    criminele cirquit, verslaafden, moorden, afspersing... kan er vast nog meer bednken

Denk dat dit allemaal verre is te zoeken van anabolica.

Comment

criminele cirquit, verslaafden, moorden, afspersing... kan er vast nog meer bednken

Ik denk dat je dat flink mis hebt. Ik denk dat de wereld van anabolica ook een behoorlijk smerig wereldje is. Nu zeg ik niet dat dat overal zo is, maar in het wereldje van andere drugs zijn er ook gewoon dealers die wel 'normaal hun werk doen'.

Los van het feit natuurlijk dat het illegaal is.

Comment

coke is niet verboden voor eigen gebruik het verhandelen is strafbaar ik kan het weten..

(bijvoorbeeld heroine verslaafden kunnen schone naalden en heroine scoren bij instanties...het verhandelen is strafbaar)
                        ze zijn er nu ook mee bezig om hard drugs te legaliseren!
                        want als het nu verboden is ofniet, mensen gebruiken toch wel!
                        als nederland het legaliseert en bijvoorbeeld gewoon verkoopt in bijvoorbeeld een soort van coffeeshop verdient nederland er zelf ook wat aan, en je haalt alle criminaliteit weg! dus de honderden miljoenen die per jaar naar het criminele circuit gaan, haalje allemaal vande straat en incasseert nederland allemaal

en anabolen gebruiken is niet straf baar het verhandelen is alleen strafbaar
                        het is verboden om te gebruiken in de topsport!( word getoloreerd!)

ik ben gepakt met handelen.. en had AS voorhanden, zei dat het gewoon voor mij was, daar hebben ze verder niks meer over gezegd!
                        1.94 103KG

Comment

Ja, want iedere gebruiker heeft affiniteit met deze sleutelwoorden

Comment

@ GainisPain,
                            Ik doel ook niet op het kopen van anabolen hoor, Heb zelf mijn source goed voor elkaar:P
                            Ik vroeg het me gewoon af hoe zoiets mogelijk is.

@persoon die niet inziet waarom ik coke en anabolen in 1 hokje plaats:
                            Het blijft gewoon illegaal spul, en je zou het zelfs beiden als een verslavende harddrug kunnen typeren.(Dont flame me on this)
                            "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                              daarnaast denk ik dat meer dan de helt je de spullen niet levert wat je hebt besteld, zo nu en dan heb je nog wel betrouwbare sites maar die zijn ook wel redelijk schaars.

Daarnaast waarom via internet bestelen? Je moet je ook bedenken als dat spul niet aankomt dat je geen poot heb om te staan, met legale spullen zijn er altijd nog rechten, maar voor dit spul niet. Gewoon vragen in je sportschool en kun je meteen de persoon aankijken en de gear
                              Beest in opleiding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X