Hulp bij Dbol kuurtje!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mensen mijn EXCUUS als mijn vraag niet in de goede discussie groep zit!!!Ben nieuw hier en had/heb wat hulp nodig....aangezien ik met me eerst kuurtje ben begonnen!Nogmaals mijn excuus...

Comment

idd ook niet echt opgelet waar het stond plz don't kill me
      Een dag niet getraind...

Comment

Schema

Kan iemand me een goede info doorgevei ivm een kuurtje?ik weet dat dit niet de goede forum is maar ik kom maar niet in de anabolen forum!Ik kan daar niet reageren helaas...

Comment

je hoeft niet op en af te bouwen, gewoon lekker op 30mg pakken

Comment

ik zat op 50 mg als kickstart de eerste 6 weken

Comment

ok thanx,en is het normaal dat als je veel spuit als je voor de eerste x klaarkomt nadat je ben begonnen met kuren haha gvd ik bleef maar gaan...en het was wel een branderig gevoel zeg maar daarna..je voelt wel een duidelijke verandering in je geslachts deel zeg maar....ja ik kom met dit soort vragen omdat ik geen ervaring heb met kuren zeg maar..je komt heel anders klaar dan normaal ....wat een vraag he haha...en me urine heeft een sterkere lucht!Ja het is een duidelijke opdonder voor je lichaam als je aan het kuren bent als ik t zo meemaak....thanx

Comment

Originally posted by Kris1977 View Post
                ok thanx,en is het normaal dat als je veel spuit als je voor de eerste x klaarkomt nadat je ben begonnen met kuren haha gvd ik bleef maar gaan...en het was wel een branderig gevoel zeg maar daarna..je voelt wel een duidelijke verandering in je geslachts deel zeg maar....ja ik kom met dit soort vragen omdat ik geen ervaring heb met kuren zeg maar..je komt heel anders klaar dan normaal ....wat een vraag he haha...en me urine heeft een sterkere lucht!Ja het is een duidelijke opdonder voor je lichaam als je aan het kuren bent als ik t zo meemaak....thanx
                Je bent er volgens mij wel heel erg gevoelig voor.
                Heb je hem even door je vuistje laten gieren om te ervaren hoe het aanvoelde?

Comment

jazeker,ff kijken of de verhaaltjes kloppen zeg maar...en ben tot conclusie gekomen dat het wel klopt dat je anders klaarkomt hahaha...bij mij is er iig een hele duidelijke verandering qua klaarkomen....bv me ballen krimpen meer dan normaal net voordat ik klaarkom zeg maar...ik denk ook dat ik er best gevoellig voor ben....voor de rest is me urine qua reuk sterker dan normaal.... maar de kracht toenamen is ook merkbaar....best heftig spul..(bij mij dan)

Comment

Originally posted by Kris1977 View Post
                    jazeker,ff kijken of de verhaaltjes kloppen zeg maar...en ben tot conclusie gekomen dat het wel klopt dat je anders klaarkomt hahaha...bij mij is er iig een hele duidelijke verandering qua klaarkomen....bv me ballen krimpen meer dan normaal net voordat ik klaarkom zeg maar...ik denk ook dat ik er best gevoellig voor ben....voor de rest is me urine qua reuk sterker dan normaal.... maar de kracht toenamen is ook merkbaar....best heftig spul..(bij mij dan)
                    Smaakt je urine ook sterker?

Comment

weet ik niet ben bang om een overdosis te krijgen hahaha

Comment

zou dan maar wat meer water gaan drinken als je urine stinkt
                        Een dag niet getraind...

Comment

ja dat was ik ook van plan.thnx

Comment

Hoe sta je er nu voor? Hoeveel kg al bijgekomen?
                            "Eat like a freak"

184cm 101 KG -

Comment

ben ook benieuwd, en pak je alleen dbol of heb je nou ook test gezet?
                              "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

D-bol gestopt ivm overgevoelligheid

Nou jongens ik kan jullie die info niet geven omdat ik er niet mee ben doorgegaan!Het komt omdat ik er overgevoelig voor ben in ieder geval voor
                                d-bol pillen,moet wel zeggen dat na de 2de pil al de kracht toenamen lichterlijk voelde maar helaas me lichaam reageert er erg gevoellig op!En nu zit ik met een kuur die ik niet kan gebruike wat een drama...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X