Hulp bij Dbol kuurtje!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kan je geen halve pillen nemen ofzo

Comment

Ja alleen D-bol,Test heb ik nog alleen vraag ik me nu af of ik daar ook niet gevoellig voor ben ktzooi,want het is niet zo als met pillen dat je na 2 al kunt stoppen maar zodra ik een 1tje gespoten heb dan ben ik komende tijd wel ff zoet aangezien t laangzaam via je bloed verspreidt wordt over je hele lichaam en dan is er geen weg meer terug zeg maar,Maar afwachten tot het uit me lichaam is verdwenen en daar ben ik nou bang voor,wat als ik er voor overgevoellig ben nadat ik gespoten heb zeg maar....tja een dillema....

Comment

haha die is goed hahaha...nee of je doet het goed of niet!in mijn geval dus niet!in ieder geval niet met D-bol!gr

Comment

Dus bedankt voor Hulp bij D-bol mensen!!!Helaas is het nix voor mij!

Comment

Na de tweede pil van je eerste kuur al wat in kracht vooruit gegaan.
            Wat staat er op het etiket? Wonderdbol?

Comment

Originally posted by Kris1977 View Post
              Nou jongens ik kan jullie die info niet geven omdat ik er niet mee ben doorgegaan!Het komt omdat ik er overgevoelig voor ben in ieder geval voor
              d-bol pillen,moet wel zeggen dat na de 2de pil al de kracht toenamen lichterlijk voelde maar helaas me lichaam reageert er erg gevoellig op!En nu zit ik met een kuur die ik niet kan gebruike wat een drama...
              Wat voor bijwerkingen? had je het niet beter een paar dagen kunnen aankijken??

Comment

Originally posted by Torque View Post
                Wat voor bijwerkingen? had je het niet beter een paar dagen kunnen aankijken??
                Inderdaad, je had ook gewoon ziek kunnen zijn of er een beetje sterk op kunnen reageren de eerste dagen. Maar om er dan maar meteen mee te stoppen......
                'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Kris1977 View Post
                  Ja alleen D-bol,Test heb ik nog alleen vraag ik me nu af of ik daar ook niet gevoellig voor ben ktzooi,want het is niet zo als met pillen dat je na 2 al kunt stoppen maar zodra ik een 1tje gespoten heb dan ben ik komende tijd wel ff zoet aangezien t laangzaam via je bloed verspreidt wordt over je hele lichaam en dan is er geen weg meer terug zeg maar,Maar afwachten tot het uit me lichaam is verdwenen en daar ben ik nou bang voor,wat als ik er voor overgevoellig ben nadat ik gespoten heb zeg maar....tja een dillema....
                  Dat is niet heel erg slim he.
                  Never send a boy to do a mans job!

Comment

Nou laat ik het zo zeggen,Ik had vorige jaar heel erg last van me nieren 1 nier was iets te veel opgezet volgens de arts in de ziekenhuis!Hoe dat komt tja dat zal wel door te veel feesten zeg maar.....En ik vind het niet echt normaal dat ik meer dan 3 liter water moet gaan drinken iedere dag zeg maar want me lichaam vroeg er echt om en dat terwijl ik de 2de pil pas op had...wat moet ik wel niet drinken als ik op de helft van me kuur zou zijn???Ik had het iendruk dat me nieren het niet echt lekker vonden en me lever ook niet aangezien ik iets mer dan 3 jaar geleden een behoorlijk vervette lever had dus vandaar mijn besluit!in ieder geval geen pillen meer aangezien ze behoorlijk slecht zijn voor de lever zeg maar!Maar moet wel zeggen dat ik Test.wel zou willen gaan proberen want volgens mijn kennissen is dat veel beter wat lever betreft dan...en wat de eind resultaat betreft ook dus ben in overweging.........Hoopelijk genoeg info voor de mensen die stommen opmerkingen gelijk plaatsen IEDER MENS REAGEERT ANDERS OP BEPAALDE DINGEN!!!!!!!!!!!!!

Comment

wtf is dit allemaal hahaha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X