Kan je geen halve pillen nemen ofzo
Hulp bij Dbol kuurtje!
Collapse
X
-
Ja alleen D-bol,Test heb ik nog alleen vraag ik me nu af of ik daar ook niet gevoellig voor ben ktzooi,want het is niet zo als met pillen dat je na 2 al kunt stoppen maar zodra ik een 1tje gespoten heb dan ben ik komende tijd wel ff zoet aangezien t laangzaam via je bloed verspreidt wordt over je hele lichaam en dan is er geen weg meer terug zeg maar,Maar afwachten tot het uit me lichaam is verdwenen en daar ben ik nou bang voor,wat als ik er voor overgevoellig ben nadat ik gespoten heb zeg maar....tja een dillema....
Comment
-
Originally posted by Kris1977 View PostNou jongens ik kan jullie die info niet geven omdat ik er niet mee ben doorgegaan!Het komt omdat ik er overgevoelig voor ben in ieder geval voor
d-bol pillen,moet wel zeggen dat na de 2de pil al de kracht toenamen lichterlijk voelde maar helaas me lichaam reageert er erg gevoellig op!En nu zit ik met een kuur die ik niet kan gebruike wat een drama...
Comment
-
Originally posted by Torque View PostWat voor bijwerkingen? had je het niet beter een paar dagen kunnen aankijken??'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Originally posted by Kris1977 View PostJa alleen D-bol,Test heb ik nog alleen vraag ik me nu af of ik daar ook niet gevoellig voor ben ktzooi,want het is niet zo als met pillen dat je na 2 al kunt stoppen maar zodra ik een 1tje gespoten heb dan ben ik komende tijd wel ff zoet aangezien t laangzaam via je bloed verspreidt wordt over je hele lichaam en dan is er geen weg meer terug zeg maar,Maar afwachten tot het uit me lichaam is verdwenen en daar ben ik nou bang voor,wat als ik er voor overgevoellig ben nadat ik gespoten heb zeg maar....tja een dillema....Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
Nou laat ik het zo zeggen,Ik had vorige jaar heel erg last van me nieren 1 nier was iets te veel opgezet volgens de arts in de ziekenhuis!Hoe dat komt tja dat zal wel door te veel feesten zeg maar.....En ik vind het niet echt normaal dat ik meer dan 3 liter water moet gaan drinken iedere dag zeg maar want me lichaam vroeg er echt om en dat terwijl ik de 2de pil pas op had...wat moet ik wel niet drinken als ik op de helft van me kuur zou zijn???Ik had het iendruk dat me nieren het niet echt lekker vonden en me lever ook niet aangezien ik iets mer dan 3 jaar geleden een behoorlijk vervette lever had dus vandaar mijn besluit!in ieder geval geen pillen meer aangezien ze behoorlijk slecht zijn voor de lever zeg maar!Maar moet wel zeggen dat ik Test.wel zou willen gaan proberen want volgens mijn kennissen is dat veel beter wat lever betreft dan...en wat de eind resultaat betreft ook dus ben in overweging.........Hoopelijk genoeg info voor de mensen die stommen opmerkingen gelijk plaatsen IEDER MENS REAGEERT ANDERS OP BEPAALDE DINGEN!!!!!!!!!!!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment