Bekijk dit eens

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bekijk dit eens

Deze site heb ik gevonden en ze lijken mij interesant:

http://www.legalsteroids.com/findwhat/

http://www.doctors-choice-hgh-human-growth-hormone.com/HGH_Com....lex.htm

Look and see

Ziet er allemaal heel mooi uit dat zeker.
    Weet alleen ook zeker dat het bij BB-ers niet gaat werken, zijn gewoon pro-hormonen.

Op die eerste site noemen ze om het maar echt te laten lijken de bestandsnamen van de diverse AS die overigens kloppen

Vervolgens zie je dat hun produkten dezelfde naam hebben als het echte spul maar net één of twee letters anders gespeld zijn. ( d-boll met één "l" bv )

Ook lijken sommige verpakkingen heel erg op de echte, bv die van de winstrol.

Ik zou er zelf niets kopen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

natuurlijk zou je er niks kopen!

welke dwaas zou daar wel wat kopen?

voor de laatste keer,mensen,PROHORMONEN ZIJN BAGGER!!

als je iets wil gebruiken moet je het goed doen en anders moet je lekker pindakaas blijven eten.

greetz

Comment

Zoals curioso en ariekanarie zeggen...zeker geen bulshitt van deze sites kopen...surf maar eens naar www.anabolex.com/forums...interessante site voor alles en nog wat..moet je zelf maar uitzoeken
        Greetz
        Keanu

Comment

ik ben het voor 200%met je eens ariekanarierohormonen zijn brol,je kunt evengoed je geld doorspoelen in't toilet.
          je krijgt soms te horendat het alleen maar werkt bij mensen met een te laag eigen testo gehalte.welnu ,ik heb van mijn eigen een laag test gehalte(zit aan de min grens zegt de dokter)en heb er verschillende geprobeerd.allemaal brol werkt gewoon nie.als er al iets stijgt dan zijn het de oestrogenen.
          no thumbnail yet

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (musculus @ Aug. 14 2004,12:36)]ik ben het voor 200%met je eens ariekanarierohormonen zijn brol,je kunt evengoed je geld doorspoelen in't toilet.
            je krijgt soms te horendat het alleen maar werkt bij mensen met een te laag eigen testo gehalte.welnu ,ik heb van mijn eigen een laag test gehalte(zit aan de min grens zegt de dokter)en heb er verschillende geprobeerd.allemaal brol werkt gewoon nie.als er al iets stijgt dan zijn het de oestrogenen.
            inderdaad,kerel.

je kan dan beter aan het echte werk beginnen omdat het zonde van je geld is +je krijgt van die prohormonen wel last van rare side effects.

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X