Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik heb ondervonden dat het beste is dat je ze neemt tijdens de maaltijd. Als ik ze neem tijdens de maaltijd heb ik geen hoofdpijn als ik ze gewoon neem met een slok water krijg ik achteraf serieuse hoofdpijn
Citaat[/b] (red @ Aug. 11 2004,16:54)]Ik heb het al vaker gehoord dat je meer moet nemen als je naar je bed gaat maar waarom is dat?
Ik denk dat dat komt omdat je dan een lang tijd slaapt dus ook niks inneemt.omdat het een korte halvewaarde tijd heeft misschien moet je dan wat meer nemen voor het slapen gaan.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment