Sth

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sth

Ik las gisteren een stuk over GH, en daarin stond als je GH gebruikte in de cut dat het dan veel beter voor je is om er een schildklierhormoon (cytomel/T3) bij te pakken en insuline zou ook beter voor je zijn! Ik weet wel dat GH je schildklier iets minder laat werken maar is het dan echt noodzakelijk???

Alvast Bedankt!!!
    Mr. HOLLAND 2006 NAC
    Mr. HOLLAND 2007 NAC
    3e Mr. WORLD 2007 NAC

noodzakelijk is een groot woord maar beter is het wel!

Comment

Is inderdaad in een hele lage dosering een hele nuttige toevoeging. Insuline is ook een hele goede toevoeging maar "minder noodzakelijk" als t3 en persoonlijk vind ik het ook veel te riskant. Staat een hele goede post op dit board van ik meen Dirkster over STH.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik kan me niet voorstellen dat insuline gebruikt word in de cutfase want insuline heeft de nare eigenschap dat als je het niet goed gebruikt dat je er moddervet van kan worden.
        en zelfs al gebruik je het op de goede manier dan nog is het met insuline de bedoeling dat je zoveel mogelijk kilo's gaat winnen.

maar je weet maar nooit wat voor resultaten anderen ermee hebben gehad dus misschien werkt het wel als een trein en zit er toch wat waarheid in,bigbardie.

t3 werkt synergetisch samen met sth omdat sth je eigen schildklier afremt en daarom schijnt het fantastisch te werken in de cutfase.

ik ga het zelf ook doen in mn kuur.

greetz

Comment

ik ken van sth en insuline enzo niet zoveel en dus is dit misschien een domme vraag maar ik stel ze toch, altijd wordt gezegd dat je van sth droger wordt dat deze een perfecte vetverbrander is maar aangezien dat deze je schildklier afremt wat infeite zou zeggen dat je minder gaat verbranden, hoe komt het dan dat sth toch een goede vetverbrander is

Grtz
          stil growing

Comment

das eigenlijk een hele goede vraag.

in ieder geval verbrand je plaatselijk vet omdat je in je buik spuit en die vloeistof daar zn werk wel doet.

er zullen vast nog meer redenen zijn maar die weet ik niet zo op te noemen en ik heb hier weinig documentatie omdat ik nog steeds op mn broertje zn pc zit te klooien.

greetz

Comment

Ik weet dus ook niks hier over maar klopt het dat sth een paar maanden moet gebruiken voordat het effect heeft?
              En altijd in combinatie met a.s. toch?

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

wel altijd in combinatie
                ongeveer na 3 weken doet het geheel zijn werking.

Zoals arie al zegt het werkt daar waar het ingespoten word om dat sth vet als vijand ziet (om het maar simpel uit te leggen)
                Daarom is het ook 1 van de weinige spullen die echt het vet zelf laat verdwijnen.
                Niet omdat je vet als energie bron gebruikt en dat is het verschil!

Comment

Als het na drie weken al werkt en ik wil er een kuur mee doen van 12 weken , wat kan ik dan verwachten van deze, in combinatie met test

Grtz
                  stil growing

Comment

Heb nooit sth gebruikt dus ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat 12 weken sth errug prijzig is als je het goed doet. De resultaten zouden er ook naar moeten zijn.

Dat het een vetverbrandende werking heeft klopt maar alleen sth is bijna zinloos. Extreem dure ververbrander. Sth heeft aromatisering nodig en daarvoor is test het beste. Voor de verbrandende werking is een toevoeging van een lage dosis t3 ideaal.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (snipke @ Aug. 27 2004,18:59)]Als het na drie weken al werkt en ik wil er een kuur mee doen van 12 weken , wat kan ik dan verwachten van deze, in combinatie met test

Grtz
                      dat ligt er helemaal aan hoe jouw eetpatroon eruit gaat zien maar over het algemeen kan je vreten als een beest en toch zal je bf omlaag gaan en zal je er veel groter uitzien omdat je vet omzet in spieren.

sommige gasten komen niet veel kilo's aan maar worden wel 10 % droger en zien er dus veel gespierder uit dan als je veel kilo's wint maar ook je bf omhoog gaat.

bedenk maar eens hoe jij eruit zou zien op een gewicht van 90 kilo met 20% bf of 90 kilo met 10% bf,dat is een wereld van verschil!

@mr C
                      wat voor dosis t3 of t4 zou ideaal zijn zonder nadelige gevolgen voor je schildklier maar wel met maximale ondersteuning voor de sth?

greetz

Comment

belangrijkste wat ik vergeet te vermelden;

WHAT YOU SEE IS WHAT YOU KEEP!

met andere woorden;je houdt alles wat je wint omdat je nieuwe cellen erbij krijgt en niet alleen maar je cellen opblaast zoals alleen gewone a.s.

dus na je kuur geen terugval meer,hiephoi!

greetz

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 27 2004,19:44)]@mr C
                          wat voor dosis t3 of t4 zou ideaal zijn zonder nadelige gevolgen voor je schildklier maar wel met maximale ondersteuning voor de sth?

greetz
                          25mcg t3 ( meestal is dat 1 tab ) is voldoende. T4 weet ik niet daar heb ik nooit iets over gelezen. Nu heeft het ook niet dezelfde werking ( indirect wel ) dus ik denk dat het niet geschikt is.

Greets...

Comment

is dat zo?

ik heb vernomen dat t4 de lichtere versie is van t3 en dat je daar dus het dubbele van zou moeten nemen.

ook van gehoord?

iemand ideeen?

greetz

Comment

T3 is wat in je lichaam wordt gemaakt uit t4. Het zijn allebei schildklier hormonen. Dat je het dubbele moet nemen klopt maar ze werken niet hetzelfde. Uiteindelijk bereik je hetzelfde maar de sth heeft t3 nodig en ik weet niet of het met t4, indirecter dus, ook kan.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X