Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (100%N @ Aug. 29 2004,03:58)]Mijn oorspronkelijke idee was om in mijn bovenbeen te injecteren(met 25x0,7), maar daar schijn een "maximum van 3ml" aan te zitten ??
Dit is inderdaad op meerdere sites te lezen. Het heeft er mee te maken, dat de kans op absessen e.d. kan toenemen, als je meer dan 3 ml. tegelijk injecteert. (Allle vloeistof moet wel afgevoerd worden.) Ik moet zeggen, dat ik de injecties van 4 ml. die ik heb gehad beslist niet comfortabel vond, terwijl 2 ml. in een vloek en een zucht gebeurd waren. Zit dus een kern van waarheid in, mijns inziens.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
verdelen is in mijn opinie altijd beter maar als je er weinig van neemt en bang bent om te spuiten maakt het niet uit qua gains om het 1 keer per week te spuiten.
Ik zou het ook lkkr verdelen over 2 X in de week (mijn ervaring is ook dat ik het prikken dan minder vervelend vindt omdat het vaker per week moet) en je kan ook nog in je schouders prikken (hoewel dat met sust. nog al pijn kan doen de dag erna, maar met deca geen probleem)....
kijk hier anders ff spot injections voor de plekken waar je allemaal kan prikken (er zitten er een paar bij die ik niet zou doen, maar ik weet niet hoe kinky jij bent )
suc6 100%N , en zorg dat je over het injecteren net zo veel opzoekt als over AS, ook dat is geen kinderspel, als het fout gaat !
Better regret doing something, than regretting that you've never done it....
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment