Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gezien het feit dat ik normaal al bijna plat ga bij het afnemen van bloed ; alle moed verzameld en een "testprikje" gedaan enkel met de naald (bovenbeen).
Nu weet ik dat dat injecteren toch iets anders is, maar toch weer een persoonlijke overwinning .
Nu maar wachten tot oktober en eerst nog een weekje vakantie (zal r voorlopig niet meer bij zijn)
Mischien een beetje mierenneuken van mij maar is dit niet een beetje veel voor een 1e kuur ik kwam 14 kilo aan met 250mg test en 200 deca in de week zonder de dianabol.
Dat was ook mn eerste inject kuur
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Citaat[/b] (red @ Sep. 08 2004,18:50)]Mischien een beetje mierenneuken van mij maar is dit niet een beetje veel voor een 1e kuur ik kwam 14 kilo aan met 250mg test en 200 deca in de week zonder de dianabol.
Red,
Was die 14 kg "netto" of "bruto" ?
Citaat[/b] (red @ Sep. 08 2004,18:50)]Mischien een beetje mierenneuken van mij maar is dit niet een beetje veel voor een 1e kuur ik kwam 14 kilo aan met 250mg test en 200 deca in de week zonder de dianabol.
dat waren nette resultaten zeker van zo weinig, wat heb je vast kunnen houden?
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment