Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Bartmen @ Sep. 14 2004,10:24)]Ik snap dat hele nakuren niet? Ik snap wel dat je, je eigen testo waarden weer zo snel mogelijk weer normaal wilt krijgen. Maar wat je ook gebruikt na de tijd, Hcg , clomid ed. Het is niet bewezen dat dit ook helpt. Het is alleen maar uitstel !! Dit geldt ook voor het zogenaamde afbouwen...
Dan moet je er echt wat meer over gaan lezen want wat je zegt klopt alleen voor de hcg na een kuur, dat is uitstel inderdaad.
hoe zit dat dan met deca ik las ergens dat dit een deler is en hierbij hoeft nakuren niet, ook afbouwen is niet nodig. Door het delen bouwd het zichzelf af? klopt dit?
grt fiedel
als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Ik heb geen idee wat deler is maar op en afbouwen hoeft inderdaad niet bij deca. Nakuren zeer zeker wel want het legt je eigen test-productie voor 100% plat.
Ik denk dat Fiedel ergens iets gelezen heeft over de lange halfwaardetijd van Deca en daardoor denkt het het zichzelf al afbouwt, omdat het zo lang duurt voor het helemaal uit je systeem is...
Overigens zou dat hooguit een extra reden zijn hoor om na te kuren!
Al die tijd blijft het immers je eigen productie verlammen dus zonder nakuur kan het máánden duren voordat je hormoonspiegels weer normaal zijn.
Erg slecht voor het behoud van je gains en al helemaal voor je fysieke en mentale gesteldheid.
Citaat[/b] (Bartmen @ Sep. 14 2004,10:24)]Ik snap dat hele nakuren niet? Ik snap wel dat je, je eigen testo waarden weer zo snel mogelijk weer normaal wilt krijgen. Maar wat je ook gebruikt na de tijd, Hcg , clomid ed. Het is niet bewezen dat dit ook helpt. Het is alleen maar uitstel !! Dit geldt ook voor het zogenaamde afbouwen...
Dan moet je er echt wat meer over gaan lezen want wat je zegt klopt alleen voor de hcg na een kuur, dat is uitstel inderdaad.
Greets...
Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Misschien ook een idee als Bartmen zich even voorstelt.
Greets...
Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Misschien ook een idee als Bartmen zich even voorstelt.
Ik ben dus bartmen en train zo 15 jaar. Daarvan heb ik ook stevig gekuurt enkele jaren. En wat ik van nakuren weet is dat het alleen uitstel betekend. Mijn menig daarvoor was het zelfde wat jij net aangeeft, maar na ziekenhuisopname aantoe en gesprekken die ik heb gehad met endocrinologen is mijn inzicht veranderd. Wat ik wil zeggen dat ik de gymdokters niet meer geloof vandaar. Maar ieder zijn mening
misschien dat je dat een beetje kan uitleggen en onderbouwen,bartmen.
ik heb zelf namelijk wel eens een artikel van peter vd zon gelzen dat hcg na je kuur idd alleen maar uitstel is maar over nolva/clomid heb ik nooit echt een goed artikel gelezen wat jouw stelling bewijst.
Wat ik er van begrepen heb is het volgende.. Vanuit de hypofyse word fsh en lh aangemaakt. Fsh is een hormoon dat zorgt dat er sperma wordt aangemaakt en lh zorgt voor de testosteron productie.
Zodra je begint te kuren krijgt je hypofyse vanuit de hersens een seintje dat er genoeg testosteron is waardoor er bijna geen testosteron meer wordt aangemaakt. Als je stopt met kuren en alles is uitgewerkt krijgt de hypofyse weer een sein om je eigen testosteron gehalte weer aan te maken. ( als alles goed gaat, bij mij ging dat verkeert ). Zelf als je clomid gebruikt (wat vroeger werd voorgeschreven aan mannen om de zaadproductie wat op te schroeven, en tegenwoordig niet meer omdat het nooit bewezen is, vandaar dat clomid geen opstarter is van de fsh waardes. Stel dat dit wel het geval is wat er wordt gezegt, dan wil het nog niet zeggen dat het de lh waardes laat stijgen. En als het lichaam clomid of nolvadex ruikt dan wordt er het hormoon fsh niet meer aangemaakt.
Clomid werkt wel maar ook als onderdrukker zoals nolvadex en menopur en pregnyl enz.
Ik denk dat Fiedel ergens iets gelezen heeft over de lange halfwaardetijd van Deca en daardoor denkt het het zichzelf al afbouwt, omdat het zo lang duurt voor het helemaal uit je systeem is...
Overigens zou dat hooguit een extra reden zijn hoor om na te kuren!
Al die tijd blijft het immers je eigen productie verlammen dus zonder nakuur kan het máánden duren voordat je hormoonspiegels weer normaal zijn.
Erg slecht voor het behoud van je gains en al helemaal voor je fysieke en mentale gesteldheid.
inderdaad juist opgemerkt bedankt voor de uitleg
fiedel
als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment