Nakuren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nakuren?

hallo allemaal
    ik had even een vraag

ik weet dat je nakuurt om onder andere je eigen test aanmaak weer op gang te brengen en je gewonnen massa beter vast te houden etc..
    nou was mijn vraag hoe het nou exact komt dat je massa langer behouden blijft.

mischien een domme vraag maar kan geen duidelijk antwoord vinden.

bvd

Voornamelijk doordat je eigen test productie sneller terug op normaal komt.
    Zonder nakuur kan het maanden duren voordat je productie hersteld is en in de tussentijd heb je dus een tekort aan test, wat uiteraard je spieren niet ten goede komt.

Comment

Klopt helemaal.
      Daarnaast kom je in een dip doordat je eigen test zo laag is waardoor trainen niet lekker meer gaat. Hierdoor verlies je vrij snel je behaalde winst..

Valt overigens niet onder domme maar onder goede vragen hoor!

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ok thnx mensen daar heb ik wat aan

op dit forum word je nie meteen voor dom versleten mocht je een keer een minder slimme vraag stellen.

Comment

Door zulke vragen te stellen weten veel mensen nu hoe het zit.... zo dom kunnen de vragen dus niet zijn....

Greets...

Comment

Lijkt me alleen maar logisch eigenlijk.  
            Hoe kun je nou wat leren als je geen vragen durft te stellen omdat dan je kop eraf gebeten wordt...

Kan wat anders worden natuurlijk als dezelfde vraag voor de tigste keer gesteld wordt maar verder...  

Comment

misschien nog en vervolg op de vraag maar kuur je be elk sort as na en gebruik je dan de zelfde spullen om na te kuren??
              of is dat per as ook weer verschillend?
              Who's the Chef

Comment

Als je nakuurt gebruik je in principe altijd dezelfde spullen, clomid en/of nolva, is een kwestie van persoonlijke voorkeur.
                Ook kan tijdens de kuur HCG worden toegevoegd, afhankelijk van de zwaarte van de kuur.

Een 'standaard' nakuur wordt meestal na iedere behoorlijke kuur gebruikt en is dan afdoende.
                Uiteraard is overkill nergens goed voor dus is het wel raadzaam om bij lichtere kuren ook de nakuur iets aan te passen, bijvoorbeeld maar twee weken lang.
                Er zijn ook mensen die ervoor kiezen om na bijvoorbeeld een winstrol only niet na te kuren. Ook dat is een persoonlijk keus maar zou ik zelf in ieder geval niet aanraden.

Comment

Wat ook kan helpen tijdens je nakuur is het nemen van tribulus of hmb , deze zorgen ervoor dat je eigen productie weer sneller op gang komt of dat je geen spieren zal verliezen, ik heb tribulus na mijn eerste kuur genomen en was hier zeer tevreden van

Grtz
                  stil growing

Comment

ik zat net te lezen dat nolvadex juist gebruikt wordt voor behandeling van borstkanker??

kan je dat gewoon halen bij de apotheek??
                    of moet je der een resept voor heben
                    of misschien ergens anders halen??
                    Who's the Chef

Comment

Bij de lokale a.s. dealer
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Nolvadex is idd een medicijn tegen borstkanker, net zoals alle spullen die je tijdens een kuur gebruikt oorspronkelijk medicijnen zijn...
                        Dit betekent echter niet dat je het zomaar bij de apotheek op kunt halen natuurlijk!
                        Zoals Red al zei, je nakuur haal je op hetzelfde adres als je kuur.  

Comment

Zou zeker nakuren na wat voor kuur dan ook. Verder is het zoals Shannasse al aangeeft afhankelijk van je kuur hoe een nakuur er uit ziet.

Greets...

Comment

Ik snap dat hele nakuren niet? Ik snap wel dat je, je eigen testo waarden weer zo snel mogelijk weer normaal wilt krijgen. Maar wat je ook gebruikt na de tijd, Hcg , clomid ed. Het is niet bewezen dat dit ook helpt. Het is alleen maar uitstel !! Dit geldt ook voor het zogenaamde afbouwen...

Comment

Ik was toch eens nieuwsgierig of je bv Clomid echt niet zonder voorschrift kon krijgen bij de apotheek..
                              Een vriendin van me werkt namelijk bij de apotheker en ik had toch wel een beetje gehoopt dat ik de clomid en/of Nolva toch wel zonder voorschrift zou krijgen.(bv onder de tafel doorverkopen ofzo..)Maar het is een dikke NJET geworden,jammer,jammer want de apothekerprijs en de prijs die ik betaal bij mijn dealer is toch wel groot. #### ####
                              If you wanna get big...
                              You've got to eat like a pig!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X