Kuur idee

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur idee

BN'ers
    Het idee groeit om vanaf binnen enkele weken een nieuwe kuur te gaan lanceren over een periode van 30 weken (6maanden)
    De producten zouden deca, test e en tren e zijn
    De kuur zou er als volgt uitzien
    Week 1-10: Test E & Deca
    Week 11-20: Bridge op Test E
    Week 21-30: Tren E & Test E
    Nakuur op nolvadex

Kuurverleden voor de info
    Winnie, (super)tren, deca, mast en tren

Graag reacties, het is een project, nog lang niet af
    BP: 1x 120
    DL: 2x 100
    SQ: 8x 90

Kan wel, geloof alleen niet in een bridge met test. Verder is 30 weken geen half jaar.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Kan wel, geloof alleen niet in een bridge met test. Verder is 30 weken geen half jaar.
      Wat zou je aanraden
      Ja ongeveer een half jaar

Comment

Geen idee. Dat kun je beter vragen aan mensen die ervaringen hebben met de opzet van zo'n lange kuur.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

je kan eventueel even een kijkje nemen op mind4body.nl daar zitten meer actieve mensen met goede kennis over dit soort ideeen

Comment

mind4body

ja vraag het daar eens

Comment

Mag ik vragen hoe het komt dat je 2x100 deadlift terwijl je toch een actief kuurverleden hebt.
              Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                Mag ik vragen hoe het komt dat je 2x100 deadlift terwijl je toch een actief kuurverleden hebt.
                Zijn squat van 8 x 90 kg is ook nogal magertjes voor een doorgewinterde kuurder.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                  Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Zijn squat van 8 x 90 kg is ook nogal magertjes voor een doorgewinterde kuurder.
                  alleen bench is redelijk netjes, squat/deadlift is drama voor iemand met kuur verleden
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Met alle respect, maar ik denk dat er hier meerdere mensen zijn, inclu mezelf, die meer dan jouw stats hebben en naturel zijn. Misschien zet je dat even aan het denken...
                    RAW: 155 - 155 - 220
                    EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Ben gestopt met benen trainen door mn werk
                      En ik deadlift niet vaak
                      Ik vraag geen bullshit over stats
                      Voor diegene die daar in de toekomst over willen zeiken, wel zeik tegen jezelf
                      Ik vraag om hulp, niet om critiek, als je critiek geeft, geef er dan opbouwende

Comment

Originally posted by belgje View Post
                        En ik deadlift niet vaak
                        Opbouwend dan: ga maar aantal jaar naturel hard trainen (inclusief benen dus!) en goed eten en overweeg het dan nog eens.
                        Kuren en niet goed trainen is geen juiste combo, je wil stevig kuren om er veel uit te halen veronderstel ik? Waarom zorg je dan niet ook dat de rest in orde is?
                        Dan pas zal je er veel uithalen.
                        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by belgje View Post
                          En ik deadlift niet vaak
                          Als je niet eens een behoorlijk trainingsschema hebt dan heeft het mijns inziens weinig nut om in het potje pillen te graaien. Dat is zonde van het geld terwij we in een economische crisis zitten.

Ik raad je aan om eerst maar eens een behoorlijk schema te volgen en dit een periode vol te houden. In combinatie met een behoorlijk dieet en voldoende rust, uiteraard. Dan maak je veel betere vorderingen dan tijdens al die kuren die je achter de rug hebt. Je wekt nu de indruk dat je een kuur wilt volgen ter compensatie van slechte training en eetgewoontes.

Voor de duidelijkheid; dat was opbouwende kritiek.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
                            Met alle respect, maar ik denk dat er hier meerdere mensen zijn, inclu mezelf, die meer dan jouw stats hebben en naturel zijn. Misschien zet je dat even aan het denken...
                            Jammer dat het niet te zien is op je profile pic

Comment

Originally posted by Rolla View Post
                              Jammer dat het niet te zien is op je profile pic
                              Waar staan jouw foto's dan grote jonge?
                              Kan je zeggen dat Rude BIG is
                              en zn krachtstats staan ook stukje verder dan 'belgje' en alsk mij niet vergis is het dat wat ie vergelijkt met zichzelf en anderen om te zeggen dat hijzelf en die anderen verder staan naturel dan belgje.
                              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X