Beginnen 1ste kuurtje - 30/40 mg - dbol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

---

nick laat je niet elke keer in de luren leggen door wat ze op forums zetten, onthou dat goed voordat het in de toekomst een keer fout met je gaat...

diana gewoon op 40mg zetten, aan jou tekst te lezen ga je vaker kuren...

nadeel van lyy 20mg is dat je die niet goed kunt verdelen over de dag tenzij je ze gaat zitten versnipperen maar dat is ook alleen maar irritant.

merk is wel goed net als alle andere.

Comment

Gain is pain, yep ik weet heus wel wat winstrol doet & wat droog trainen inhoud, toch bedankt , en dat winstrol voor haaruitval zorgt wist ik niet, kan je er iets tegen nemen? (+ de lever reinigers mag je echt wel nemen TIJDENS je kuur (liv. 52 bedoel ik dan))

En leroyw, ben helemaal niet van plan om snel weer te gaan kuren, zeker niet nu ik nog maar 2 dagen bezig ben met de dbol.. Heb jij ooit al dbol only kuur gedaan? Wat waren je gains?

Nogmaals bedankt allemaal

Comment

Reken maar dat je verder wilt gaan kuren na je dbol kuurtje, heb al zoveel mensen zien zeggen dat ze 1 kuurtje gaan doen maar worden er al snel meer:P

Comment

Originally posted by Rolla View Post
          Reken maar dat je verder wilt gaan kuren na je dbol kuurtje, heb al zoveel mensen zien zeggen dat ze 1 kuurtje gaan doen maar worden er al snel meer:P
          Aangezien je banned bent zal ik dit wel gewoon negeren, doei

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
            ''droog' trainen doe je niet met een AAS, daarvoor is het simpelweg niet geschikt voor, een AAS tijdens een cut kuur dient als eiwitspaarder en zal daardoor je spierverliest tijdens de cut minimaal zijn....
            'droog' trainen doe je door voeding/training en EVT fatburners/ECA/T-3/T-4/clen maar geen AAS.

en lever reinigers tijdens de kuur? juist niet, door die ''leverreinigers' zoals mariadistel etc.. zorgt dat de gains worden onderdrukt en dus niet het maximale eruit kan halen, daarom ook dus na je kuur.

haaruitval tijdens de kuur met dianabol denk ik dat het wel los loopt is niet direct een DHT terwijl winstrol dat wel is, heb nu namelijk last van wat overtollige haaruitval met winny only... (correct me if im wrong?)
            Je hebt last van overtollig haaruitval???

Sorry Gain maar wat een onzin toch weer bij elkaar.
            Ook jij dient je wat meer in te lezen.

Ik zou zeggen, verdiep je eens wat meer in Trenbolone en vetverbranding.
            Als je dat gedaan hebt kun je verder met wat mariadistel nu precies voor toxicatie door het gebruik van anabolen steroiden kan betekenen, of het wel of niet tijdens een kuur genomen kan worden en als laatste of het nu verstandiger is om tijdens of na een cycle leverreinigers/herstellers toe te voegen.

Cytomel en thyroxine voor 'droog-training'?
            Hehehe, grapjas.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Je hebt last van overtollig haaruitval???

Ook jij dient je wat meer in te lezen.

Ik zou zeggen, verdiep je eens wat meer in Trenbolone en vetverbranding.
              Als je dat gedaan hebt kun je verder met wat mariadistel nu precies voor toxicatie door het gebruik van anabolen steroiden kan betekenen, of het wel of niet tijdens een kuur genomen kan worden en als laatste of het nu verstandiger is om tijdens of na een cycle leverreinigers/herstellers toe te voegen.

Cytomel en thyroxine voor 'droog-training'?
              Hehehe, grapjas.
              Snuff nu je hier toch bent, zou je nog op wat openstaande vraagjes kunnen antwoorden vooral op de vragen die je zelf stelt zoals of je die leverreinigers nu mag nemen of niet tijdens de kuur.

Comment

Originally posted by Nick1 View Post
                , marnop , je moet de lever reinigers nemen TIJDENS je kuur, aangezien ze daarna niet al te veel meer kunnen herstellen (meen ik my te herinneren dat ik ergens heb gelezen, iig is het beter om het tijdens je kuur te pakken ipv tijdens je nakuur , of vergis ik my?)
                Oef dat weet ik niet verder.....dat weet Snuff beter, het kan sowieso geen kwaad om gelijk al te gaan reinigen denk ik, maar iig op zijn minst dan na de kuur de leverreiniger voor de toxische stoffen, maar Snuff zal wel verdre aangeven hoe en wat.
                En hoe zit het nu met gyno , hoe kan ik de "bitch tits" het snelste opmerken? Of voel je het echt onder de tepel? Heb al wel enkele posts gelezen maar kan me er niet voorstellen hoe het aanvoelt
                Bitch tits, haha gyno kan je voelen opkomen in de meeste gevallen, dan zijn je tepels erg gevoelig en het groeien van klieren is ook gevoelig soms kan het ook pijnlijk zijn, maar geldt niet voor 100% van de mensen de het krijgen
                Dbol 1u voor de training nemen? En op niet trainingsdagen dan gewoon in de loop van de dag neem ik aan?
                Had gelezen Mind4body dat het beter was om de dbol te spreiden maar zeker 1u voor de training een dosis te nemen (10/20mg naargelang hoeveel je neemt per dag)
                Want dbol maakt ook spiermassa aan als je niet traint neem ik aan , allesinds het vermindert al zeker niet.
                Diana werd voorheen wel in 1 dosis vlak voor de training genomen, werkt ook prima, echt goede diana voel je inkicken en geeft extra veel kracht en drive
                paar uur voor de training kan prima.

Ik ben zelf verder niet zo'n diana gebruiker, maar dit is wat ik er van weet.
                Heb vroeger wel een stromba only kuurtje gedaan en nam ook alles in 1 dosis elke keer, was heel normaal.
                Kan met diana ook gewoon neem ik aan. Het is toch vrij snel uitgewerkt.

Snuff, wat was de exacte HW tijd?
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Nick1 View Post
                  Snuff nu je hier toch bent, zou je nog op wat openstaande vraagjes kunnen antwoorden vooral op de vragen die je zelf stelt zoals of je die leverreinigers nu mag nemen of niet tijdens de kuur.
                  Mariadistel is dan wel in staat wat voor de lever te betekenen maar doet echt helemaal niets voor toxiciteit door anabolen steroiden. Sillymarin, de werkzame stof in mariadistel bind zich aan de androgeen-receptoren in de prostaat en daardoor denkt men dat hierdoor gains worden onderdrukt aangezien er dan minder receptoren zich met de gebruikte roid kan binden. Echter is de prostaat niet de target voor binding, maw een verkeerde en onjuiste veronderstelling.
                  Liv-52 van Himalaya is toch wel de leverreiniger/hersteller bij uitstek.
                  Deze kan gewoon tijdens en na een kuur worden ingenomen.

Halflife dianabol is 3 tot 4 uur, heel erg kort dus.
                  Daarom zeer geschikt voor innname een uurtje of 3 net voor de training.
                  Last edited by Snuff-Sann; 25-09-2011, 22:39.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Je hebt last van overtollig/overmatig
                    haaruitval???

Ook jij dient je wat meer in te lezen
                    I'm out of here, hier ga ik niet eens meer op in met jou.
                    Je communicatie skills zijn trouwens ook niet jou sterkste kant, last van mood swings?
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

I'm out of here, hier ga ik niet eens meer op in met jou.
                      Je communicatie skills zijn trouwens ook niet jou sterkste kant, last van mood swings?
                      Luister Gain, tis niet mijn bedoeling om je op de kast te jagen en nee ik heb geen last van moodswings.
                      Echter kom jij als het aankomt op roid know-how net om de hoek kijken en adviseer jij vaak verkeerd. Neem het niet verkeerd op maar hierdoor kun je ook leden mee in problemen brengen die op jou aanraden dan de verkeerde keuzes maken.
                      Ik zie dat je op 107,8kg staat nu, netjes man!
                      Wat is je BF?
                      Ikzelf sta momenteel op 110kg met een BF van 10/11%.

Comment

16% ofzo?
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

16% ofzo?
                          Hm, okay.
                          En, bevalt het kuren je een beetje?

Comment

heb nu namelijk last van wat overtollige haaruitval met winny only... (correct me if im wrong?)
                            Nou, begin maar vast te sparen voor een pruik. Die haaruitval is namelijk permanent.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Eerste week op dbol zit er bijna op, en om eerlijk te zijn voel nog niet veel verschil.. Althans zou deze dbol van LYY "the real deal" moeten zijn, mss nog een beetje tijd geven..
                              Zal jullie zeker op de hoogte houden

Comment

gip haar uitval kan wel kome.

Ik zelf kreeg ik dacht testo of sustanon last van over behaaring op me rug en hele me lichaam

en met Masteron e lang werkende kreeg wel last van wat kale plekke op me kop.
                                Maar alles trok weer weg toen gestopt was.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X