1e kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1e kuur

Hallo allen,

Ik ben me een beetje aan het inlezen over het kuren, vind het aardig interessant. Maar er zijn nog teveel grijze vlakken voor mij om daadwerkelijk eraan te beginnen, dus vandaar deze discussie.

Zoals ik een beetje gelezen heb is de meeste beginnerskuur een testosteron enanthaat of eventueel een cypionaat. Maar dan nog de hoeveelheid, zelf zou ik denken aan 250mg of 375mg per week ( dus 1ml of 1,5 ml). Ik weet ook niet in welke verpakking/ampul deze zit en wat verstandig is qua hoeveelheid.

Daarnaast heb ik een groot vraagteken bij een nakuut ft. preventie of allebei.

Als preventie heb ik gezien het middel hcg dat je intramusculair inbrengt tijdens je kuur en ongeveer 1500mcg per keer en dat 2 x per week vanaf de 3e/4e week van je kuurperiode.

of

Als nakuur een kuurtje nolvaldex oral. Nu begreep ik dat intramusculair de voorkeur krijgt ivm het spijsverteringsstelsel lever/nieren die kunnen beschadigen.

Mijn vragen zijn eigenlijk:

hoelang zou je bovenstaande kuur duren: 8 - 10 - 12 weken of anders?
    hoeveel test e, gebruiken per week: 1ml of 1,5ml
    en nakuur, preventie of helemaal niks?

Alvast bedankt voor de info

Je kan hCG gewoon subcutaan zetten, stuk comfortabeler. Kan je dan gewoon met een slin naaldje zetten. En 2x 250 IU EW is prima. Verder test op 500 mg EW, niet moeilijk doen.

En dit stukje van je snap ik niet helemaal;
    Nu begreep ik dat intramusculair de voorkeur krijgt ivm het spijsverteringsstelsel lever/nieren die kunnen beschadigen.
    Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

hcg 2x 250 iu per week vanaf 3rde week ongeveer totaan je nakuur
      test 10 weken.
      dosering is aan jezelf.

wat zijn je verdere stats?

verders niets aan toe te voegen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        test 10 weken.
        dosering is aan jezelf.

wat zijn je verdere stats?

verders niets aan toe te voegen
        Heb jij wellis gekuurd poss?
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Hcg vanaf week 1 al laten meelopen!
          Verder kan je test e op 500 mg ew houden.
          2 weken na laatste inject nolvadex 4 weken op 20mg elke dag.
          85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

10 weken test op 500mg (1 of 2 x per week injecteren als je Test-E hebt)

Nolva bij de hand voor eventuele gyno al tijdens kuur. Bij gyno vorming 20mg nolva eerste paar dagen en onderhouden met 10mg per dag.. dat werkte voor mij.. Arimidex kan ook.. maar dit onderdrukte mijn eet en sekslust.. andere optie is aromasin tijdens kuur.. schijnt ook erg goed te zijn maar heb ik geen ervaring mee.

En nakuur 4 weken 20mg nolva p/d. Of Arofixen (20mg aromasin + 20mg nolvadex)

HCG 700iu p/w verdeeld over meerdere onderhuidse injecties.
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

22 jaar, 76 kg 1m84 3maand fanatiek aan het trainen..
              0mg test/week
              veel eten en goed trainen dat zou ook kunnen lukken

Comment

Originally posted by leek View Post
                0mg test/week

Lol dat had ik niet gezien. Ik sluit me aan bij hierboven!

Mits je nog niet minimaal 2 jaar traint en je lichaam gewend is aan het liften van zware gewichten en je de oefeningen allemaal onder controle hebt zou ik uit de buurt blijven van roids! je creeert een enorme kans op blessures. Je aanhechtingen zijn gewoon nog niet sterk genoeg.

Daarnaast kan je nu nog wel zo giga veel pakken als beginner door naturel te trainen die eerste paar jaar..

Daarnaast heb jij met 3 maand trainen nog lang niet genoeg kennis van goede voeding om die roids te ondersteunen en heb jij geen flauw idee hoe je lichaam uberhaupt op voeding reageert om te groeien en welke verhoudingen voor jou het best werken.. Ga je nu dan kuren zal je gewoon je geld weggooien als jij dat allemaal nog niet op orde hebt.. Je gaat niks behouden..
                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

het is als het ware een rage he... niet aan toegeven!
                  als je het serieus neemt kan je nog véél groeien naturel als je dan na zovele jaren tegen een plafond zit
                  (en in mijn vriendenkring zie ik mensen die al 15jaar naturel trainen)
                  dan kan je altijd maar dan nog steeds blijft het een persoonlijke kwestie...

bvb in de gym komt iemand die nog geen 24jaar is en duwt150kg BP hij is super van opvang (vocht) kikkerkop en toestanden...
                  iemand anders die al 15 train ervaring heeft is iets minder breed veel droger en dus ook veel mooier vind ik persoonlijk duwt 130kg en die traint dan enkel op onderhoud....

Comment

Originally posted by leek View Post
                    0mg test/week

idd,
                    het zou beter zijn om eerst eens een jaar of 2 serieus en fanatiek te trainen en met de voeding om te gaan.

Volgens mij wordt en hier en daar door TS al aangegeven dat de voeding niet optimaal was en de trainingen waren/zijn ruk....dus....nog niet beginnen met kuren.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
                      Je kan hCG gewoon subcutaan zetten, stuk comfortabeler. Kan je dan gewoon met een slin naaldje zetten. En 2x 250 IU EW is prima. Verder test op 500 mg EW, niet moeilijk doen.

En dit stukje van je snap ik niet helemaal;
                      Ben jij dat extra extra extra large???

Vanaf het begin Reintje en niet tot aan ongeveer de nakuur maar je laatste toediening is op de dag dat je je laatste roid-inject plaatst.

Hier een interessant klein stukje tekst waarom nu precies aan het begin van een kuur met HCG starten:

To get an idea of how quickly you can reduce your testosterone secretion capacity from your average steroid cycle, consider this: LH levels are rapidly decreased by the 2nd day of steroid administration. By shutting down the LH signal and allowing the testis to be non-functional over a 12-16 week period, leydig cell volume decreases 90%, ITT decreases 94%, INSL3 decreases 95%, while the capacity to secrete testosterone decreases as much as 98%.

Comment

mm oke was mij verteld tot aan de nakuur, maarja nieuwe studies nieuwe inzichten! en waarom de hcg niet nog doorzetten als je toch nog 2 weken niet aan je nakuur begint?

Comment

mm oke was mij verteld tot aan de nakuur, maarja nieuwe studies nieuwe inzichten! en waarom de hcg niet nog doorzetten als je toch nog 2 weken niet aan je nakuur begint?
                          Ook HCG onderdrukt en heeft tijd nodig om uit je lichaam te geraken.

Comment

Geen twee weken.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Geen twee weken.

Hoelang dan???

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...