1e kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De tijd dat HCG erover doet om het systeem in z'n geheel te verlaten is 10-14 dagen.
    De lengte is afhankelijk van de grootte van het persoon dat deze peptide gebruikt.

Comment

Dat is de grap. Het hoeft je lichaam niet volledig te verlaten. Je productie begint niet meteen op 100%, dus zolang je hcg spiegel en wat je lichaam produceert samen niet hoger is dan wat de output wordt, maakt het niet uit. Uiteraard moet die spiegel naderhand wel dalen van het hcg, anders gaat je productie niet starten. Overigens verdient het ook de nuance dat je met nolva meer test kunt aanmaken voordat de rem (negatieve terugkoppeling) erop gaat.

Voordat je dus echt wat zinnigs kunt zeggen, zou je moeten weten hoe veel hcg je lichaam maakt op de opeenvolgende dagen onder nolvadex twee weken na het stoppen, en hoeveel IU hcg zich verhouden tot mg's hcg. Ook dat weet ik niet.

Ik zou daarom gewoon een weekje voordat je nakuur begint nog een beetje toedienen, en dan kappen. Overigens is de termijn van twee weken voor alle kuren voor je met de nakuur stopt een kutverhaal, maar dat heb ik al eerder uitgelegd, en dit is niet de gewezen plaats dat weer te doen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik ga verder geen woorden meer vuil maken, voor ik het in de gaten heb ben ik weer gebant.

Ik heb mijn mening gezegd over wanneer met HCG te stoppen.

At the end of the cycle, drop the hCG two weeks before the AAS clear the system. For example, you would drop hCG about the same time as your last Testosterone Enanthate shot. Or, if you are ending the cycle with orals, you would drop the hCG about 10 days before your last oral dose. This will allow for a sudden and even clearance in hormone levels, while initiating LH and FSH production from the pituitary, to begin stimulating your testes to produce testosterone. Remember, recovery doesn’t begin until you are off hCG since your body will not release its own LH until the hCG has cleared the system.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Ik ga verder geen woorden meer vuil maken, voor ik het in de gaten heb ben ik weer gebant.

Ik heb mijn mening gezegd over wanneer met HCG te stoppen.

At the end of the cycle, drop the hCG two weeks before the AAS clear the system. For example, you would drop hCG about the same time as your last Testosterone Enanthate shot. Or, if you are ending the cycle with orals, you would drop the hCG about 10 days before your last oral dose. This will allow for a sudden and even clearance in hormone levels, while initiating LH and FSH production from the pituitary, to begin stimulating your testes to produce testosterone. Remember, recovery doesn’t begin until you are off hCG since your body will not release its own LH until the hCG has cleared the system.
          Die laatste zin vind ik 'n beetje te kort door de bocht, zie bijv;
          Successful treatment of anabolic steroid-induced azoospermia with human chorionic gonadotropin and human menopausal gonadotropin.
          Menon DK.
          Fertil Steril. 2003 Jun;79 Suppl 3:1659-61.

Tevens onderdrukt hCG zo uit m'n hoofd via 2 wegen, ultra-short-feedback loop en de traditionele standaard negative feedback veroorzaakt door stijging in test. Laatste valt weg, doe je zelf al door de test die nog in je lichaam zit, en eerste weet ik geeneens of die ook voor hCG geldt, zoals bij LH (werkt tevens ook 'n stuk zwakker, concentratie moet 'n stuk hoger zijn). Of werkt hCG nog onderdrukkend via andere manieren?

Tevens vind ik dat er gebrek aan onderzoek is om nauwkeurig antwoord te geven, en lijkt mij 1 week voor de start van een SERM voldoende. Je injecteert relatief aan bijv. de power PCT vrij lage dosissen, en de power PCT zou simpelweg heel slecht werken gezien de hoge dosissen hCG en totaal geen wash-out, mocht hCG daadwerkelijk bijv. een wash-out nodig hebben van 2 weken bij de relatief lage dosissen die on-cycle worden gebruikt. Echter blijkt de PPCT in veel gevallen goed te werken (anekdotisch)

Ben jij dat extra extra extra large???
          Een extra te veel
          Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
            Die laatste zin vind ik 'n beetje te kort door de bocht, zie bijv;
            Successful treatment of anabolic steroid-induced azoospermia with human chorionic gonadotropin and human menopausal gonadotropin.
            Menon DK.
            Fertil Steril. 2003 Jun;79 Suppl 3:1659-61.

Snap even niet waarom je dit erbij haalt.
            Leg het me even uit want ik ben wat dom.

Tevens onderdrukt hCG zo uit m'n hoofd via 2 wegen, ultra-short-feedback loop en de traditionele standaard negative feedback veroorzaakt door stijging in test. Laatste valt weg, doe je zelf al door de test die nog in je lichaam zit, en eerste weet ik geeneens of die ook voor hCG geldt, zoals bij LH (werkt tevens ook 'n stuk zwakker, concentratie moet 'n stuk hoger zijn). Of werkt hCG nog onderdrukkend via andere manieren?

De usfl geldt zeker wel voor HCG.

Tevens vind ik dat er gebrek aan onderzoek is om nauwkeurig antwoord te geven, en lijkt mij 1 week voor de start van een SERM voldoende. Je injecteert relatief aan bijv. de power PCT vrij lage dosissen, en de power PCT zou simpelweg heel slecht werken gezien de hoge dosissen hCG en totaal geen wash-out, mocht hCG daadwerkelijk bijv. een wash-out nodig hebben van 2 weken bij de relatief lage dosissen die on-cycle worden gebruikt. Echter blijkt de PPCT in veel gevallen goed te werken (anekdotisch)

Een extra te veel
            Gebrek aan onderzoek volgens jou echter lijkt jou 1 week wel voldoende, kun je dit misschien hardmaken?

Comment

Jou lijkt 1 week wel voldoende, kun je dit misschien hardmaken?
              In die (en er zijn er meerdere) wordt LH aangemaakt gedurende gebruik van hCG.

En hardmaken kan ik het niet, net zo zeer als dat je geen andere tijdsspanne kan hardmaken, door gebrek aan onderzoek. Ik heb echter wel beargumenteerd waarom ik het voldoende vind, meer dan dat kan ik niet. Het staat eenieder dan ook vrij om iets anders te hanteren.
              Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

In die (en er zijn er meerdere) wordt LH aangemaakt gedurende gebruik van hCG.

Ja, so? Wat wil je hiermee zeggen dan?

En hardmaken kan ik het niet, net zo zeer als dat je geen andere tijdsspanne kan hardmaken, door gebrek aan onderzoek. Ik heb echter wel beargumenteerd waarom ik het voldoende vind, meer dan dat kan ik niet. Het staat eenieder dan ook vrij om iets anders te hanteren.
                Gebruik je zelf ook HCG?

Comment

Dat deze laatste zin:
                  Remember, recovery doesn’t begin until you are off hCG since your body will not release its own LH until the hCG has cleared the system.
                  Dus te kort door de bocht is.

Comment

Dat deze laatste zin:

Dus te kort door de bocht is.
                    LH zal nog altijd in het lichaam aanwezig zijn wanneer er wordt onderdrukt, door roids of HCG. Echter is die hoeveelheid LH niet toereikend voor het opstarten van het eigen hormonen-systeem.

Denk dat de auteur dat bedoelt in de laatste zin.

Gebruik je zelf ook anabolen steroiden en HCG?

Comment

@ snuff
                      Laten we meteen beginnen met je slachtofferrol:
                      Je bent nooit geband om adviezen, ook niet als ik het er niet mee eens was. Je was geband omdat je een grote bek opzette direct na mijn waarschuwing, en je daarbij provocerend zei dat ik geen echte vent zou zijn als ik mijn waarschuwing niet zou waarmaken. Dat weet je dondersgoed, en daarom is de rol die je jezelf aanmeet echt heel erg droevig.

@ spuitelf
                      Via testosteron, via lh direct en via oestrogeen (aromatase van het verhoogde testosteron). Maar die SERM blokkeert ook die inhibitieloop gedeeltelijk, dus of die er echt toe doet is zeer de vraag. Verder doet het me deugt dat we eenzelfde gedachtengang hebben.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

In die van Menon DK. gaat LH van 0.9 U/L nar 5 U/L na 1 maand.

Zoals de zin er staat in ieder geval, is die te kort door de bocht.

Originally posted by GeneralIx View Post
                        @ spuitelf
                        Via testosteron, via lh direct en via oestrogeen (aromatase van het verhoogde testosteron). Maar die SERM blokkeert ook die inhibitieloop gedeeltelijk, dus of die er echt toe doet is zeer de vraag. Verder doet het me deugt dat we eenzelfde gedachtengang hebben.
                        USFL dus en met via testosteron doelde ik ook voornamelijk op de aromatisering van testosteron naar oestrogeen.

Heb met jou wel vaker zelfde gedachtengang gehad, op BR ook volgens mij.

Over USFL door hCG kan ik niks vinden in m'n boeken, maar die zijn ook 'n paar jaartjes oud, dus als iemand 'n bron heeft, gern.

Gebruik je zelf ook anabolen steroiden en HCG?
                        Ik doe zelf geen publiekelijke uitspraken over gebruik/handel/ed. m.b.t. verboden middelen i.v.m. carriere.
                        Last edited by Spuitelf11; 02-10-2011, 18:07.

Comment

In die van Menon DK. gaat LH van 0.9 U/L nar 5 U/L na 1 maand.
                          Dat doet de HCG niet kerel.

Comment

Dat doet de HCG niet kerel.
                            Ik citeer:
                            Remember, recovery doesn’t begin until you are off hCG since your body will not release its own LH until the hCG has cleared the system.
                            In Menon DK. wordt 3x 10.000 IU hCG EW toegediend, en dit gebeurt nog wanneer die meting wordt gedaan, blijkbaar maakt je lichaam wel LH aan (en aardig wat) terwijl hCG aanwezig is in de circulatie. Of dit nu door hCG komt of niet doet verder niks af aan de falsificatie van zijn uitspraak.

Comment

Ik citeer:

In Menon DK. wordt 3x 10.000 IU hCG EW toegediend, en dit gebeurt nog wanneer die meting wordt gedaan, blijkbaar maakt je lichaam wel LH aan (en aardig wat) terwijl hCG aanwezig is in de circulatie. Of dit nu door hCG komt of niet doet verder niks af aan de falsificatie van zijn uitspraak.
                              In Menon DK. wordt geen 3x 10.000 IU hCG EW toegediend bro.

Comment

Op br waren we het heel vaak eens, was ook wel lekker om eens iemand te hebben die ook niet sec afging op de buurman die eens een naald van dichtbij had gezien.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X