As en nieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sterkte Snip, mijn zus heeft ook nierstenen gehad en dat was geen pretje om het zacht uit te drukken...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (harold @ Sep. 19 2004,08:00)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Adonis @ Sep. 18 2004,16:58)]KOmt naar mijn weten ook gewoon door de eiwitjes. Nierstenen zijn geen pretje, mn pa heeft dat gehad. Ze kunnen ook via de wand van je penis eruitgroeien. Lijkt pijnlijker, is het juist niet.
      wat moet ik mij hier nou bij voorstellen?
      Ik wil niet weten hoe dit eruit ziet.
      Sterkte snipke!!

Grtz..
      Het zijn kleine steentjes die in de nieren zitten en die moeten er weer uit en door die eruit te krijgen moet je veel drinken zodat je ze kan uitplassen, enige nadeel is dat je urinebuis niet echt groot isof breed maar die steentjes zijn dat wel daarom dat het ook pijn doet als je ze moet uitplassen, als de steentjes veel te groot zijn worden deze eerst met behulp van laserstralen verbrijzeld zodat het makkelijker gaat om uit te plassen. Dit is simpel uitgelegd hoe het in zijn werking gaat

Grtz
      stil growing

Comment

ja maar dat is toch wel heel anders dan door de wand van je penis eruit groeien.

Ieder geval sterkte ermee
        GRtz.

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sterkte, Snipke!
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

klinkt erg eng allemaal
            maar dat vindt ik het al gouw als het op mr piemel gaat RESPECT FOR MR> WILLY

suc6 snipke
            Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X