Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zijn as slecht voor de nieren en zo ja welke en waarom, kom net van de dokter en die had me te vertellen dat ik met stenen in mijn nieren zit, hij wist me niet goed te vertellen hoe het kan , kan as er iets mee te maken hebben
Heb nog nooit gehoord dat dit van a.s. zou kunnen komen. Lijkt me ook sterk.
Van extreme hoeveelheden eiwitten kun je wel nierklachten krijgen. Als je te weinig drinkt kun je ook klachten krijgen. Daarom moet je al bb ook veel drinken, eiwit droogt je lichaam uit.
nierstenen komen niet door As,je moet wel veel drinken als je
hoog in de eiwitten zit,je hebmeer kans naar vele jaren veel
eiwitten eten op een pancreaskanker dan een mens die
geen speciaal dieet volgt.
KOmt naar mijn weten ook gewoon door de eiwitjes. Nierstenen zijn geen pretje, mn pa heeft dat gehad. Ze kunnen ook via de wand van je penis eruitgroeien. Lijkt pijnlijker, is het juist niet.
het is idd een pijnlijke zaak, als de pijn ondraaglijk wordt moet ik het ziekenhuis binnen en worden deze verbrijzeld en moet ik ze uitplassen,dit is het mijnlijkste
Dus als ik een paar dagen niet post ben ik in het ziekenhuis
Citaat[/b] (Adonis @ Sep. 18 2004,16:58)]KOmt naar mijn weten ook gewoon door de eiwitjes. Nierstenen zijn geen pretje, mn pa heeft dat gehad. Ze kunnen ook via de wand van je penis eruitgroeien. Lijkt pijnlijker, is het juist niet.
wat moet ik mij hier nou bij voorstellen?
Ik wil niet weten hoe dit eruit ziet.
Sterkte snipke!!
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment