Advies gevraagd!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies gevraagd!!!

Ik heb iemand gesproken en zei een kuur van 8 weken met daarinECA-SUSTANON EN PREGNYL.
    En naar zijn zeggen is dat een goeie kuur.
    Hij train al 10 jaar en zeg dat dit goed werkt.
    Hij is behoorlijk groot.Ik wil tussen de 5 en 10 kilo aankomen en groter worden!!Iemand advies voor mij of eigen ervaringen??Groetjes en alvast bedankt voor de adviezen!!!

Dit kan goed als massa kuur maar zou hem minimaal 10 weken doen.
    Sommige nemen de eerste 4 weken nog dboll erbij als opstarter.Dit omdat sus en deca pas na een paar weken gaan werken.Dboll begint heel snel.
    Pregnyl is geen anabool maar zet je om het krimpen van je testikels tegen te gaan.
    Wat is je kuur verleden?

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Hangt af van je kuur verleden.
      8 weken is inderdaad te kort, de beide AS gaan pas werken na 3 weken.
      Vraag eens aan die persooon wanneer in of na de kuur hij de pregnyl gebruikt en in welke hoeveelheden en frequentie.
      Heb het idee namelijk dat hij het als nakuur gebruikt...

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Nog nooit gekuurd!!
        Ben alleen benieuwd of er ook andere kuren zijn dan DECA-SUSTANON-PREGNYL!!!!
        Of is dit al een knaller??
        Waar je groot van word en wat kan je het beste aan je voeding doen?
        7.00 4boterhammen kaas en kipfilet
        9.00 4boterhammen pindakaas en tonijnsalade met massashake en eiwittenshake
        12.00 4boterhammen met cocusbrood en massashake
        15.00 bord brinta
        18.00 avondeten met eiwitshake
        22.00 eiwitshake
        Zou ik hier nog wat aan moeten veranderen?

Comment

je zou kunnen uitrekenen wat je totaal moet eten, hoe dat moet kan je op deze site vinden.
          Hoe train je eigenlijk al?

GRtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sowieso de eiwitshake van je tweede maaltijd verplaatsen naar de eerste, daar zitten nauwelijks eiwitten in en die heb je dan juist wel nodig.
            Daarbij zitten er ook in een weightgainer eiwitten dus die twee shakes samen is pure overkill.
            Zeker met je avondmaaltijd moet je ruim voldoende eiwitten uit je voeding kunnen halen dus daar nog een eiwitshake bij doen lijkt me ook onnodig. Na 18:00 heb je helemaal geen vast voedsel meer staan, alleen een eiwitshake. Ik weet niet hoe laat je naar bed gaat maar die tijd is al snel te lang.

Zeker even doen wat Harold zegt en je behoefte uitrekenen, anders is het moeilijk er veel zinnigs over te zeggen.

Geef verder ook eerst even antwoord op de vragen over de opbouw van de kuur, met de middelen op zich is weinig mis maar de opbouw van de kuur is minstens zo belangrijk voor een goed advies.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X