Gyno

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gyno

Heyy,

Ik zit hier wat rond te neuzen in de oudere berichten en ik kwam terecht bij een bericht over het operatief laten verwijderen van gyno's, ik dacht dat het van bigbardie was die op 15 augustus onder het mes ging.
    Is het waar dat wanneer je gyno's hebt en je laat ze operaties verwijderen je er nadien nooit meer last kunt van hebben?Niettegenstaande welke kuur je ook doet.
    Weet iemand hier een antwoord op
    Is niet dat ik er last van heb maar vroeg het me gewoon af lijkt me wel handig voor jongens die er bij elke kuur last van hebben ipv van telkens die nolvadex te moeten slikken gewoon éénmalig een kleine chirurgische ingreep en nooit meer last
    Groeten

misschien een rare vraag maar wat zijn gyno's??
    Who's the Chef

Comment

Dat is een soort vrouwentietvorming wat je ken krijgen van AS ... Of Als je erg dik bent geweest...Bitch tits ook wel genoemt....Alleen weg te halen met een operatie.

Greetz...

Comment

Ze halen alleen weg wat er zit en niet al je klieren bij mijn weten. Betekend dus dat je weldegelijk weer last zou kunnen krijgen.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

He toevallig kom net terug uit het ziekenhuis voor controle! Ze zien er super uit!!! Maar indien ze niet alles al het klierweefsel weghalen kan het gewoon weer terugkomen, alles weghalen kan ook bijna niet ivm een deuk die je dan in je borst krijgt!!!
          Maar ik heb in ieder geval weer nette titties!!! HAHA
          Ik ben blij!!!!!!!!!& #33;
          Mr. HOLLAND 2006 NAC
          Mr. HOLLAND 2007 NAC
          3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

aha ja de bitch tits ken ik wel ja wist alleen niet dat dat zo heete hehe

thx mazzl
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (bigbardie @ Sep. 22 2004,15:08)]He toevallig kom net terug uit het ziekenhuis voor controle! Ze zien er super uit!!! Maar indien ze niet alles al het klierweefsel weghalen kan het gewoon weer terugkomen, alles weghalen kan ook bijna niet ivm een deuk die je dan in je borst krijgt!!!
              Nice bigbardie en nu weer trainen jij .

Greetzz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bigbardie @ Sep. 22 2004,15:08)]He toevallig kom net terug uit het ziekenhuis voor controle! Ze zien er super uit!!! Maar indien ze niet alles al het klierweefsel weghalen kan het gewoon weer terugkomen, alles weghalen kan ook bijna niet ivm een deuk die je dan in je borst krijgt!!!
                geen littekens of iets??

kan je misschien een paar pic's posten??
                Who's the Chef

Comment

Oh ik maar 4 daagjes rust genomen en ben alweer een weekje volle bak aan het trainen dus... dat zit wel goed!!!
                  Littekens heb je wel maar als het goed is zie je daar straks weinig van!!!
                  Heb geen digicam dus....! Helaas!!!
                  Mr. HOLLAND 2006 NAC
                  Mr. HOLLAND 2007 NAC
                  3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (bigbardie @ Sep. 22 2004,15:27)]Oh ik maar 4 daagjes rust genomen en ben alweer een weekje volle bak aan het trainen dus... dat zit wel goed!!!
                    Littekens heb je wel maar als het goed is zie je daar straks weinig van!!!
                    Heb geen digicam dus....! Helaas!!!
                    Kopen die handel dan ....Of webcam ofzo.....Laat nu dat gruwlike lijf maa ris van je zien... Coleman 2 .

Comment

HAHA dat valt wel mee hoor!!!
                      Maar ok ik zal het maar nu maar zeggen, als alles doorgaat ga ik in april mijn eerste wedstijd draaien bij de Junioren in Brussel en de week daarop op de eemsmond in Deventer!
                      Ik heb natuurlijk de allerbeste begeleider en dat is Sammy!!!

Dus als je me wilt zien moeten jullie maar komen kijken!
                      Mr. HOLLAND 2006 NAC
                      Mr. HOLLAND 2007 NAC
                      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (bigbardie @ Sep. 22 2004,15:42)]HAHA dat valt wel mee hoor!!!
                        Maar ok ik zal het maar nu maar zeggen, als alles doorgaat ga ik in april mijn eerste wedstijd draaien bij de Junioren in Brussel en de week daarop op de eemsmond in Deventer!

Weet nu pas voor het eerst dat sammy je begeleider is ..

Greetz

Comment

Originally posted by [b

Ben jij een Belg bigbardie, als je nog eens naar sammy gaat laat me dan iets weten dan kom ik ook af en kunnen we samen eens knallen in zijn gym

Grtz
                          stil growing

Comment

Nee ik ben een trotse Nederlander Snipke!!! Maar ik woon vlakbij de belgische grens! ongeveer 30 tot 45 min rijden van mij naar Sammy! Maar ik train niet bij Sammy, verder begeleid hij mij straks met alles en moet ik per week naar hem toe voor controle etc!!! Maar uhh ja ik laat het je wel weten ja kunnen we samen gaan knallen daar!!!
                            Mr. HOLLAND 2006 NAC
                            Mr. HOLLAND 2007 NAC
                            3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b

Dit is leuk nieuws! Ik kom zeker kijken! Jongens, boardmeeting op Bigbardie z'n 1e wedstrijd!
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X