Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (bigbardie @ Sep. 22 2004,18:40)]Nee ik ben een trotse Nederlander Snipke!!! Maar ik woon vlakbij de belgische grens! ongeveer 30 tot 45 min rijden van mij naar Sammy! Maar ik train niet bij Sammy, verder begeleid hij mij straks met alles en moet ik per week naar hem toe voor controle etc!!! Maar uhh ja ik laat het je wel weten ja kunnen we samen gaan knallen daar!!!
Laat het me zeker weten wanneer je naar sammy gaat kunnen we eens samen trainen, tenslotte train ik niet elke dag met een wedstrijdatleet , kan nog leren van u
Nou dat zal allemaal wel meevallen hoor!!! Ben nog maar 19 dus...!!! Maar het lijkt me zker gaaf om met jou te gaan trainen! Je hoort zkers nog van me!!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
Het duurde even voordat ik ĂĽberhaupt door had dat er tekst stond Arie, dacht eerst dat je gewoon een paar smilies op rare plaatsen had neergepletterd...
Ga mijn ogen niet pijnigen in een poging het te lezen, maar ga als de sodemieter die kleur tekst veranderen Arie!
ik vind dat nieuwe letterttype ook maar niks ze, en dan gaat die arie nog in het wit schrijven, WIL JE ME BLIND HEBBEN , zo kan ik niet op het podium he fan
heyyyy mannen.
even om de gyno terug komen, mijn broer heeft na een kuur last gekregen van gyno, het zijn knobbels rond de tepel. hij weegt ongeveer 110kg en gekuurd met deca en testo enthaat,
Ze zeggen dat het van deca afkomstig is, dus hij is wat voorzichtig geworden, kan het alleen maar chirurgies verwijderd worden?
Je kan het krijgen van alle A.S die aromatiseren dus het kan komen door de deca maar je kan het ook krijgen door de test!!!
Als het er eenmaal zit is operatief laten verwijderen de enigste manier om eraf te komen ja!!! Je zou nog kunnen proberen om het met wat nolva en proviron wat minder te laten worden, maar ik denk niet dat het nog veel zal helpen!!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment