Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 23 2004,08:46)]Het duurde even voordat ik ĂĽberhaupt door had dat er tekst stond Arie, dacht eerst dat je gewoon een paar smilies op rare plaatsen had neergepletterd...
Ga mijn ogen niet pijnigen in een poging het te lezen, maar ga als de sodemieter die kleur tekst veranderen Arie! Â
tis wel makkelijk......hoef je mn onzin ook niet meer te lezen,miss S!
was even aan het klooien met kleurtjes omdat ik er achter kwam dat ik dezelfde kleur tekst als jou had.
wil natuurlijk wel wat mannelijker overkomen dus was tijd voor verandering
Citaat[/b] (snipke @ Sep. 23 2004,09:22)]ik vind dat nieuwe letterttype ook maar niks ze, en dan gaat die arie nog in het wit schrijven, WIL JE ME BLIND HEBBEN , zo kan ik niet op het podium he fan
Grtz
komaan,vriend!
zijt gij nu een echte kerel of niet?
een beetje inspanning voor uw sponsor moet u over hebben hoor
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment