Hulp gevraagd! (eerste kuur)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp gevraagd! (eerste kuur)

Beste Forumleden,

Na 2 jaar getraind te hebben, ben ik nu toch aan het overwegen om anabolen te gebruiken.

Heb veel kennis over bodybuilding in het algemeen, maar als het om anabolen gaat heb ik heel weinig kennis.

Ik heb vernomen dat er hier veel mensen zijn die wel over die kennis beschikken, graag zou ik info willen om te beginnen met anabolen.

Mijn verwachtingen zijn niet heel groot, mijn streef gewicht is 75kg, zit nu op 65kg.

PS: ben 22 jaar.

En ter illustratie hieronder een paar foto's (als het me lukt!)

Comment

Originally posted by ChubbyDonkXL View Post
      Beste Forumleden,

Na 2 jaar getraind te hebben, ben ik nu toch aan het overwegen om anabolen te gebruiken.

Heb veel kennis over bodybuilding in het algemeen, maar als het om anabolen gaat heb ik heel weinig kennis.

Ik heb vernomen dat er hier veel mensen zijn die wel over die kennis beschikken, graag zou ik info willen om te beginnen met anabolen.

Mijn verwachtingen zijn niet heel groot, mijn streef gewicht is 75kg, zit nu op 65kg.

Comment

Kan naturel nog veel meer massa aan.

Comment

droog maar weinig massa ik zou eerst gaan bulken voordat je anabolen gaat overwegen, hoeveel weeg je trouwens?
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by Nergal View Post
            Goeie reactie tnx !

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
              droog maar weinig massa ik zou eerst gaan bulken voordat je anabolen gaat overwegen, hoeveel weeg je trouwens?
              Weeg nu 65kg, (al een tijdje)

Heb altijd al veel moeite gehad met bulken, ben zo'n iemand die de hele dag niks kan eten en dan geen honger heeft. Wil gewoon een kleine boost hebben.
              Last edited by ChubbyDonkXL; 23-10-2011, 16:39.

Comment

Heb altijd al veel moeite gehad met bulken, ben zo'n iemand die de hele dag niks kan eten en dan geen honger heeft. Wil gewoon een kleine boost hebben.
                begin gewoon met goed vreten.
                daar heb je nog lang geen anabolen voor nodig
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

je zal echt meer moeten eten, eten en eten! laat anders je training schema en je voeding schema hier eens zien kan je ook veel hulp mee hebben denk dat je toch echt te weinig eet!

Comment

Ik vind je zeer zeker een zeer mooie basis hebben om te kuren.
                    Tsja, 2 jaar aan het trainen is wat aan de korte kant maar ik ken gasten die na 9 maanden al starten met roids.
                    Maar met bulk-kuren moet wel flink gegeten worden anders schiet het nog voor geen meter op.
                    Ik weet niet wat je in gedachten hebt, oraal of injects?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Ik vind je zeer zeker een zeer mooie basis hebben om te kuren.
                      Tsja, 2 jaar aan het trainen is wat aan de korte kant maar ik ken gasten die na 9 maanden al starten met roids.
                      Maar met bulk-kuren moet wel flink gegeten worden anders schiet het nog voor geen meter op.
                      Ik weet niet wat je in gedachten hebt, oraal of injects?
                      wat is het verschil eigelijk?, afgezien van het feit dat ik liever een pil in mijn reet steek dan een spuit.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                        wat is het verschil eigelijk?, afgezien van het feit dat ik liever een pil in mijn reet steek dan een spuit.
                        Resultaat!

Een pil in je reet steken?
                        Geloof dat jij je wat beter dient in te lezen, met dat soort opmerkingen maak je jezelf enkel maar belachelijk.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Resultaat!

Een pil in je reet steken?
                          Geloof dat jij je wat beter dient in te lezen, met dat soort opmerkingen maak je jezelf enkel maar belachelijk.
                          haha, ik heb voorlopig geen intresse in kuren.

Comment

haha, ik heb voorlopig geen intresse in kuren.
                            Ik had al zo'n vermoeden.

Comment

faal, typ nooit meer iets over roids aub.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X