Zoals gezegd in men vorige topic ben ik dus gestart aan mijn "oplaad fase" met hgh
Deze kuur zal dus uiteidenlijk maandje langer duren dan de voorziene 6 maand.
Nu zit nog met een dillema,
Ik las dus dat het zeer effectief is om t4 te nemen bij de HGH (geen t3 omdat t4 naar t3 omzet en dit effect is wat je wil bij hgh kuur, toch tot zo ver ik het begrijp)
Nu is men vraag is t4 enkel een nuttige aanwinst als je IGF-1/insuline erbij doet?
quote:
Deze kuur zal dus uiteidenlijk maandje langer duren dan de voorziene 6 maand.
Nu zit nog met een dillema,
Ik las dus dat het zeer effectief is om t4 te nemen bij de HGH (geen t3 omdat t4 naar t3 omzet en dit effect is wat je wil bij hgh kuur, toch tot zo ver ik het begrijp)
Nu is men vraag is t4 enkel een nuttige aanwinst als je IGF-1/insuline erbij doet?
quote:
It’s important to note that not all of the body’s T4 is converted to T3, however- some remains unconverted. The secretion of T4 is under the control of Thyroid Stimulating Hormone (TSH) which is produced by the pituitary gland. TSH secretion is in turn controlled through release of Thyrotropin Releasing Hormone which is produced in your hypothalamus. So, when T3 levels go up, TSH secretion is suppressed, due to the body’s self regulatory system known as the "negative feedback loop" . This is also the mechanism whereby exogenous thyroid hormone suppresses natural thyroid hormone production. However, it should be noted that thyroid stimulating hormone (like all other hormones) can not work in a vacuum. TSH also requires the presence of Insulin or Insulin-like Growth Factor to stimulate thyroid function (1) When thyroid hormone is present without either insulin or IGF-1, it has no physiological effect
Read more from this MESO-Rx article at: Thyroid Hormone + Growth Hormone by Anthony Roberts with James Daemon, Ph.D.
Ik ga dus geen insuline gebruiken maar ga men insuline waardes wel tweaken door middel van bepaalde dingen die je kan toevoegen aan je voeding (bv kaneel enz enz)
Kuur zal dus 1 maand opbouwen van 1week 1iu, 1 week 2iu, 1 week 3iu, 4de week 5 iu en daarna dus naar 8iu/6/7 6 maand
androgene kuur zit er ook in maar daar heb ik geen vragen meer over, deze zit goed.
Dieet is ook goed heb ik dus ook geen vragen over.
androgene kuur zit er ook in maar daar heb ik geen vragen meer over, deze zit goed.
Dieet is ook goed heb ik dus ook geen vragen over.
Als het kan dus enkel men vraag beantwoorden en niet stats/dieet/kuurverleden enz enz.
De kuur is er en is vanaf vandaag gestart, ik zal vanaf volgende maand ook logje bijhouden, is misschien nog voor iemand van nut later.
Mijn idee was om dus niet 6 maand t4 te nemen ookal lees ik dat dit wel goed zou zijn vrees ik toch dat dit niet de way to go is, ik zou maand op maan off gaan op 100ug per dag.
ga het niet nemen tijdens de oplaad fase maar zou dus volgende maand starten met de kuur erbij (dbol/testo/t4)
Ook had ik graag geweten als je het in je vet injecteerd ipv net onder de huid (dan zou er meer vet verbranden maar trager worden opgenomen) wil dit dan zeggen dat de hgh minder effectief wordt?
ga het niet nemen tijdens de oplaad fase maar zou dus volgende maand starten met de kuur erbij (dbol/testo/t4)
Ook had ik graag geweten als je het in je vet injecteerd ipv net onder de huid (dan zou er meer vet verbranden maar trager worden opgenomen) wil dit dan zeggen dat de hgh minder effectief wordt?
Groeten!
Comment