Gestopt met kuren - direct deftig aanpakken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gestopt met kuren - direct deftig aanpakken

Had eerst dbol kuur gedaan, is me niet echt goedgevallen en aangezien ik ECHT maar 1x een kuur wil doen, wil ik het ineens goed doen

> TestE 250 mg /ml 10ml
    > testprop 100mg/ml 10ml
    > Sust 250mg/ml 10ml
    > Tren E 200mg/ml 10mml
    > Deca 200mg/ml 10ml
    > Bold 300mg/ml 20ml
    > Primo 100mg/ml
    > MastE 200mg/ml

Kkan het allemaal zo krijgen, weet van de meeste niet wat ze zijn, maar wou een kuur doen van 10weken(zeker niet langer als dit kuren) met:

1-10: TestE 250mg / week | Susta 250mg / week | Deca 200mg/week
    11-15: nakuren met tamoxifen

Zou deze kuur goed zijn voor my? Of hoger in TestE gaan en 1 van de andere laten vallen) ? (dus 500mg/testo E en dan susta of deca, weet niet de welke..., vind 3 stoffen wat veel, niet?)

Alvast bedankt, grtz

Weet niet hoelang je al traint enzo, maar als je verder geen kuurverleden hebt dan zou ik het mooi op test 500 houden.
    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Originally posted by Nick1 View Post
      Had eerst dbol kuur gedaan, is me niet echt goedgevallen
      Waarom niet?

Comment

Had eerst dbol kuur gedaan, is me niet echt goedgevallen en aangezien ik ECHT maar 1x een kuur wil doen, wil ik het ineens goed doen

> TestE 250 mg /ml 10ml
        > testprop 100mg/ml 10ml
        > Sust 250mg/ml 10ml
        > Tren E 200mg/ml 10mml
        > Deca 200mg/ml 10ml
        > Bold 300mg/ml 20ml
        > Primo 100mg/ml
        > MastE 200mg/ml

Kkan het allemaal zo krijgen, weet van de meeste niet wat ze zijn, maar wou een kuur doen van 10weken(zeker niet langer als dit kuren) met:

1-10: TestE 250mg / week | Susta 250mg / week | Deca 200mg/week
        11-15: nakuren met tamoxifen

Zou deze kuur goed zijn voor my? Of hoger in TestE gaan en 1 van de andere laten vallen) ? (dus 500mg/testo E en dan susta of deca, weet niet de welke..., vind 3 stoffen wat veel, niet?)

Alvast bedankt, grtz
        Definieer goed.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by BuffAlo View Post
          Weet niet hoelang je al traint enzo, maar als je verder geen kuurverleden hebt dan zou ik het mooi op test 500 houden.
          Nee maar ik ben zeker dat test 500 te laag gaat zijn, ik wil er echt nog iets bij, deca of susta.

Wat is het "minst straffe" om het zo te zegge?

Originally posted by Kevster View Post
          Definieer goed.
          Ging er niet hard/sterk genoeg op als ik dacht, verwachte teveel van een oral kuurtje

HCG in doorsteek met bacwater 10ml => wat is dit btw?

Comment

Kan niet meer editten

Wat denken jullie van:
            1:10 500mg test enth / week
            1;10 250mg susta / week
            10:14 nakuur

(ik wou wel liefst de 2 substanties in 1x derin spuiten, dus 1x in de week gewoon alle spuite zetten, gaat dit?)

Comment

Wat waren je stats een half jaar terug, en wat zijn ze nu?
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Kan niet meer editten

Wat denken jullie van:
                1:10 500mg test enth / week
                1;10 250mg susta / week
                10:14 nakuur

(ik wou wel liefst de 2 substanties in 1x derin spuiten, dus 1x in de week gewoon alle spuite zetten, gaat dit?)
                Kerel, je weet van kuren kant nog wal, verdiep je eerst eens wat meer in de materie.
                Oraal kuurtje is je niet goed bevallen en nu wil je iets zwaarders???
                Je traint pas een jaar serieus.
                Kom op man, wees realistisch!

Comment

Vreemde ommeslag.. maar ben blij dat je eindelijk dan toch mijn advies opvolgt.

Wat beviel je neit aan de dbol only kuur als ik vragen mag?

Kuur wel ff na met die dbol.. en time-on+nakuur zeker ff afwachten tot je volgende kuur start.

Ik ben even je stats kwijt.. maar was jij niet degene waar ik tegen zei dat je beter eerst nog even naturel kon gaan cutten en trainen voordat je aan roids zou kunnen denken?

Hoe lang train je nu?

Ik heb net een kuurtje Test-E 400 en Bold 400 p/w achter de rug.. maar ik zou gewoon lekker op 500 gaan zitten als ik het weer zou doen.. staartje van de kuur was 40mg winstrol p/d. Bijna geen bijwerkingen gehad op beetje haaruitval en gyno verschijnselen na.

Solid beginners kuur voor harde kwaliteits massa.. maar pak deze kuur dan wel 12-14 weken lang ivm extreem trage bold..
                  "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Jezus lul, als je niet eens weet dat sust ook test is moet je gewoon niet gaan kuren.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Jezus lul, als je niet eens weet dat sust ook test is moet je gewoon niet gaan kuren.
                      Wtf wat voor een eikel ben jij geworden?

Comment

Wtf wat voor een eikel ben jij geworden?
                        Hij bedoelt heel simpel dat als je niet eens weet wat je zou gebruiken dat je er niet moet aan beginnen .

Je traint 1 jaar, je bent waarschijnlijk niet zoveel bijgekomen en je denkt van als ik nu eens kuur gaat het allemaal wel sneller en beter gaan, niet dus.

Eet, train, slaap goed en in je eerste jaar kun je makkelijk 20kg bijkomen dus als nu even rekent hoeveel kg het scheelt dat jij bent bijgekomen en hoeveel je zou kunnen bijkomen weet je wat er je te doen staat vooraleer je begint te kuren.

Misschien ook handig om in gedachten te houden is dat je als je hetzelfde zal eten na je kuur dat je alles kwijt bent waarvoor je hebt gekuurd .

Comment

Exactement. Sowieso de houding: plankgas of niets is dom (waarom met een kanon op een mug schieten), en dan ook nog niet weten wat wat is en hoe het ruwweg werkt (je hebt bij wijze van spreken het kanon en de lont gevonden, maar waar de loop heen wijst gok je maar). Kan niet zeggen dat ik mijn woordkeus in deze ongepast vind.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Exactement. Sowieso de houding: plankgas of niets is dom (waarom met een kanon op een mug schieten), en dan ook nog niet weten wat wat is en hoe het ruwweg werkt (je hebt bij wijze van spreken het kanon en de lont gevonden, maar waar de loop heen wijst gok je maar). Kan niet zeggen dat ik mijn woordkeus in deze ongepast vind.
                            Mwoh, ik heb je genuanceerder gezien Maar eens met General en de rest, probeer je eerst wat te verdiepen, want zoals het er nu uitziet doe je maar wat.
                            Train hard or go hormone

Comment

Hoe lang train je al?
                              Wat zijn je stats? (begin+nu)
                              Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X