Welke Orals?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Riuari View Post
    Even serieus, ik wil gewoon weten of Anavar safe is voor de haren.
    Van Turinabol weet ik van wel en van Dianabol weet ik dat dit slecht is voor de haargrens maar van Anavar?
    Een aantal vragen:
    • Heb jij nu inhammen aan de voorkant?
    • Heb jij een terugtrekkende haargrens?
    • Wordt jou haar dunner bij je kruin?
    • Komt kaalheid voor in jou familie?
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by stijnel View Post
      zotte rug btw Beaudien
      Dank je, en zonder AAS, hoor.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Dank je, en zonder AAS, hoor.
        Dat zeggen ze allemaal..

Comment

Als je bang bent voor haaruitval dan zou ik DHTs zoals anavar en winstrol ver uit ee buurt laten. Het is echter wel persoonsgebonden, de een wordt na 30mg var kaal de ander spuit liters masteron naar binnen en heeft nergens last van.

Ik zou als ik jou was kiezen voor een 250mg test-e e5d inject voor een weekje of 10. Kost jeminder, minder kans op bijwerkingen, minder killing voor je haarlijn, betere progressie. Wel inject, dus daar moet je wel over heen.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Vrees dat 250 test meer gaat doen tegen je haarlijn dan var 40 mg ed.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik gebruik finasteride om mijn haaruitval tegen te gaan.
              Ik ben kalend al 20 jaar lang.

Comment

Ik gebruik finasteride om mijn haaruitval tegen te gaan.
                Ik ben kalend al 20 jaar lang.
                Is kaal scheren geen optie voor jou? Uiteindelijk zal die finasteride ook niet het gewenste resultaat geven.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Zou dan geen androgenen nemen chief.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Is kaal scheren geen optie voor jou? Uiteindelijk zal die finasteride ook niet het gewenste resultaat geven.
                    Ik hou het al erg kort maar helemaal kaal? nee, dan lijk ik net een kont gezicht hahaha
                    Finasteride vertraagt het proces van kaal worden

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Zou dan geen androgenen nemen chief.
                      Wat dan maestro? dianabol is niet goed, winstrol, anavar niet...dan maar Turinabol dan?

Toch zeggen ze dat Anavar niet echt een dht is zoals winstrol en in vergelijking met winstrol minder bijwerkingen en haaruitval krijgt

Turinabol is het meest safe maar kennelijk zijn ze hier er niet zo enthousiast over i.v.g.l. met buitenlandse fora....

Comment

Niks nemen dan. Kijk, je komt op mij over die 2 keuzes al heeft gemaakt: 1) ik ga kuren 2) met tboll. Om dan te vragen of dit goed is, en na meerdere posts hieromtrent alsnog wil doordrukken. Als kaalheid een issue is en je aanleg hebt, zou ik niet kuren. Als jij graag tboll wil gebruiken want op andere boards zijn ze laaiend enthousiast, alsjeblieft, neem er een op mij. Maar pretendeer dan niet een open vraag te stellen.

Dat gezegd hebbend: var is dht maar staat inderdaad niet bekend om de androgene sides als haaruitval, agressie etc. Het blijft echter een risico dat je neemt, en als het zo erg is als jij het doet voorkomen, doe het dan niet.

sigpic

Comment

Maarre, sinds wanneer is dianabol gelinkt met verlies van haar?

Comment

Dat weet toch iedereen, door de sterke androgene binding

Comment

Dat weet toch iedereen, door de sterke androgene binding
                              Ow, ik dacht meer in deze richting:

It seems that those who are genetically predisposed to Male Pattern Baldness may feel the increased level of hair loss. If, therefore, you are not genetically predestined to lose your hair, then you will be spared from this ordeal.

Hair Loss and Dianabol

Comment

heb wel ergens een logje hier op het board waar ik 4 weken lang 40 mg anavar heb geprobeerd. Dat icm een strak dieet (hoog-laag) heeft toen echt voor de nodige gains gezorgd:

http://forum.bodynet.nl/trainingslog...navar-log.html

zo'n kleine 4kg. Sure ik ging er echt he-le-maal voor. Strict eten, schema waarvan ik wist dat het bij me paste, focus etc. Maar ook op die anavar ging ik ik persoonlijk als een speer

Ik heb geen nakuur gedaan en ben van mezelf kalend maar niks bijzonders gemerkt. Kilo's bleven echt lang plakken en al met al kan het je gewoon een stapje hoger brengen.

Mij kon het niet schelen wat de 'echte' jongens er van vonden. Ik heb redelijk wat verstand van voeding, training en heb me toen verdiept in een middel die moest voldoen aan een aantal eisen: weinig sides, mild mbt haaruitval, oral, geen vocht vasthouden en niet teveel terugval. ==> liever wat minder gains maar dan wel blijvend

Daarnaast was en ben ik nog steeds van mening: als je van plan bent deze wereld toch in te stappen; waarom dan niet licht beginnen? Een stap verder kan altijd nog maar misschien is dat ene kleine beetje extra voor jou al genoeg,

t-boll is bij mij toen afgevallen, weet alleen niet meer waarom :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X