Dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dianabol

Inderdaad. Zolang je geen fake hebt, zal dianabol altijd effect hebben, nietwaar? De produkten van GS heb ik tot nu toe tot volle tevredenheid gebruikt en dat zal zo blijven. Ik ben benieuwd wat jullie de allerbeste dianabol vinden. Ik hoor goeie verhalen over die van GS, Naposim, Peaktop, I.P., Britisch Dragon en ook over Axpuxuh. De laatste zou zelfs het allerbeste zijn. Iemand een mening? Ik zou het niet erg vinden om namelijk een goeie op voorraad te hebben voor het geval ik ineens zin heb om te groeien ofzo.    

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Als ik mag kiezen wordt het Axpuxuh en direct daana Naposim.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Vergeet het waarom maar dat is eenvoudig, gewoon de beste ervaringen mee..

Greets...

Comment

Al die AS en dianabol merken....Snap er geen hol van..Ken iemand me een pagina geven waar ik ken leren..neej niet wat het inhoud of hoe het werkt.Dat weet ik nu wel al die gevolgen en problemen etc.Neej wat welke AS is en wat het beste merk is en wat veel word gebruikt.En welke AS waarvoor gebruikt word etc....Ik wil er wat meer over leren..

Greetzz

Comment

Pagina heb je al... www.bodynet.nl
          Veel lezen komt alles goed.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 26 2004,14:03)]Pagina heb je al... www.bodynet.nl
            Veel lezen komt alles goed.

Greets...
            Dat zoeken is zo ### man..Als ik topic lees dan begint men gelijk over van alle soort merken en daar kom ik niet vrolijk van uit..Ik wil iets hebben wat voor een beginnende leerling is...Lees nu al een tijdje al die dbol merken maar snap er nog steeds geen ene hol van.

Greetzz

Comment

ik sluit me bij xeno aan hier bij
              ik heb ook vaak wel moeite met al die namen
              ik heb het idee dat het vaak om het zelfde gaat maar de ene noemd het weer anders
              Who's the Chef

Comment

Valt ook niks aan te snappen het is net als met bv automerken, de één vind om bepaalde redenen iets beter of minder dan het andere.

Mijn antwoord is gebaseerd op ervaring met verschillende merken. Iemand anders zal bv d-boll van GS het beste vinden.
                Ook de prijs kan er een rol in spelen uiteraard.

Greets...

Comment

Jep maar is er niet iets van een lijst ofzo van soorten anabolen en wat het doet enzo....... En welke het beste is ofzo...En met hoeveel mg je moet injecteren ofzo want iedreen doet andere hoeveel heden en ik snap neit hoe ze daar allemaal op komen..ben een leek in dit...Ken alleen de basis van wat het doet maar wil ook snappen wat al die kuren inhouden enzo..

Greetzz

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (been @ Okt. 26 2004,14:12)]ik sluit me bij xeno aan hier bij
                    ik heb ook vaak wel moeite met al die namen
                    ik heb het idee dat het vaak om het zelfde gaat maar de ene noemd het weer anders

Heel erg begrijpelijk maar lezen lost het echt op..

Hier een sticky van Bruce;

http://www.bodynet.nl/cgi-bin....;t=3495

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 26 2004,14:17)]Jep maar is er niet iets van een lijst ofzo van soorten anabolen en wat het doet enzo....... En welke het beste is ofzo...En met hoeveel mg je moet injecteren ofzo want iedreen doet andere hoeveel heden en ik snap neit hoe ze daar allemaal op komen..ben een leek in dit...Ken alleen de basis van wat het doet maar wil ook snappen wat al die kuren inhouden enzo..

Greetzz  
                      Het enige wat je kan doen is veel lezen over de ervaringen van andere gebruikers.
                      Is ook één van de redenen dat ik een log heb gemaakt van mijn kuur. Dingen als mijn kaken niet op elkaar krijgen is om te lachen maar de volgende die het overkomt weet wel oké dat kan gebeuren en gaat vanzelf weer goedkomen..

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 26 2004,14:24)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 26 2004,14:17)]Jep maar is er niet iets van een lijst ofzo van soorten anabolen en wat het doet enzo....... En welke het beste is ofzo...En met hoeveel mg je moet injecteren ofzo want iedreen doet andere hoeveel heden en ik snap neit hoe ze daar allemaal op komen..ben een leek in dit...Ken alleen de basis van wat het doet maar wil ook snappen wat al die kuren inhouden enzo..

Greetzz
                        Het enige wat je kan doen is veel lezen over de ervaringen van andere gebruikers.
                        Is ook één van de redenen dat ik een log heb gemaakt van mijn kuur. Dingen als mijn kaken niet op elkaar krijgen is om te lachen maar de volgende die het overkomt weet wel oké dat kan gebeuren en gaat vanzelf weer goedkomen..

Greets...
                        jah maar jij gebruikt een sterroide die het hardst werkt.. STH...Heb gehoord dat er niets beter is waarvan je beter groeit dan dat en daarbij hou je toch ook veel spieren met STH want sth maakt spieren aan ofzo hoorde ik

Greetz

Comment

Je moet 3 dingen onderscheiden: merknaam, medicijnnaam en werkzame stof. Voorbeeld: dianabol is medicijnnaam van het merk Axpuxuh en de werkzame stof heet Methandrostenolone. Nog een voorbeeld: anavar is medicijnnaam van het merk GS en de werkzame stof heet Oxandrolone.
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Okt. 26 2004,14:26)]Je moet 3 dingen onderscheiden: merknaam, medicijnnaam en werkzame stof. Voorbeeld: dianabol is medicijnnaam van het merk Axpuxuh en de werkzame stof heet Methandrostenolone. Nog een voorbeeld: anavar is medicijnnaam van het merk GS en de werkzame stof heet Oxandrolone.
                            Thx...Mr./Symmetrie komen nu namen in voor waardoor ik nu helemaal de weg kwijt ben..

Greetzz

Comment

Klopt helemaal en dat maakt het soms onduidelijk. De lijst van Bruce helpt daar enorm bij.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X