Inderdaad. Zolang je geen fake hebt, zal dianabol altijd effect hebben, nietwaar? De produkten van GS heb ik tot nu toe tot volle tevredenheid gebruikt en dat zal zo blijven. Ik ben benieuwd wat jullie de allerbeste dianabol vinden. Ik hoor goeie verhalen over die van GS, Naposim, Peaktop, I.P., Britisch Dragon en ook over Axpuxuh. De laatste zou zelfs het allerbeste zijn. Iemand een mening? Ik zou het niet erg vinden om namelijk een goeie op voorraad te hebben voor het geval ik ineens zin heb om te groeien ofzo.
Dianabol
Collapse
X
-
Al die AS en dianabol merken....Snap er geen hol van..Ken iemand me een pagina geven waar ik ken leren..neej niet wat het inhoud of hoe het werkt.Dat weet ik nu wel al die gevolgen en problemen etc.Neej wat welke AS is en wat het beste merk is en wat veel word gebruikt.En welke AS waarvoor gebruikt word etc....Ik wil er wat meer over leren..
Greetzz
Comment
-
Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Okt. 26 2004,14:03)]Pagina heb je al... www.bodynet.nl
Veel lezen komt alles goed.
Greets...
Greetzz
Comment
-
Valt ook niks aan te snappen het is net als met bv automerken, de één vind om bepaalde redenen iets beter of minder dan het andere.
Mijn antwoord is gebaseerd op ervaring met verschillende merken. Iemand anders zal bv d-boll van GS het beste vinden.
Ook de prijs kan er een rol in spelen uiteraard.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Comment
-
Jep maar is er niet iets van een lijst ofzo van soorten anabolen en wat het doet enzo....... En welke het beste is ofzo...En met hoeveel mg je moet injecteren ofzo want iedreen doet andere hoeveel heden en ik snap neit hoe ze daar allemaal op komen..ben een leek in dit...Ken alleen de basis van wat het doet maar wil ook snappen wat al die kuren inhouden enzo..
Greetzz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Okt. 26 2004,14:12)]ik sluit me bij xeno aan hier bij
ik heb ook vaak wel moeite met al die namen
ik heb het idee dat het vaak om het zelfde gaat maar de ene noemd het weer anders
Hier een sticky van Bruce;
http://www.bodynet.nl/cgi-bin....;t=3495
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 26 2004,14:17)]Jep maar is er niet iets van een lijst ofzo van soorten anabolen en wat het doet enzo....... En welke het beste is ofzo...En met hoeveel mg je moet injecteren ofzo want iedreen doet andere hoeveel heden en ik snap neit hoe ze daar allemaal op komen..ben een leek in dit...Ken alleen de basis van wat het doet maar wil ook snappen wat al die kuren inhouden enzo..
Greetzz
Is ook één van de redenen dat ik een log heb gemaakt van mijn kuur. Dingen als mijn kaken niet op elkaar krijgen is om te lachen maar de volgende die het overkomt weet wel oké dat kan gebeuren en gaat vanzelf weer goedkomen..
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Okt. 26 2004,14:24)]Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 26 2004,14:17)]Jep maar is er niet iets van een lijst ofzo van soorten anabolen en wat het doet enzo....... En welke het beste is ofzo...En met hoeveel mg je moet injecteren ofzo want iedreen doet andere hoeveel heden en ik snap neit hoe ze daar allemaal op komen..ben een leek in dit...Ken alleen de basis van wat het doet maar wil ook snappen wat al die kuren inhouden enzo..
Greetzz
Is ook één van de redenen dat ik een log heb gemaakt van mijn kuur. Dingen als mijn kaken niet op elkaar krijgen is om te lachen maar de volgende die het overkomt weet wel oké dat kan gebeuren en gaat vanzelf weer goedkomen..
Greets...
Greetz
Comment
-
Je moet 3 dingen onderscheiden: merknaam, medicijnnaam en werkzame stof. Voorbeeld: dianabol is medicijnnaam van het merk Axpuxuh en de werkzame stof heet Methandrostenolone. Nog een voorbeeld: anavar is medicijnnaam van het merk GS en de werkzame stof heet Oxandrolone.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. symmetry @ Okt. 26 2004,14:26)]Je moet 3 dingen onderscheiden: merknaam, medicijnnaam en werkzame stof. Voorbeeld: dianabol is medicijnnaam van het merk Axpuxuh en de werkzame stof heet Methandrostenolone. Nog een voorbeeld: anavar is medicijnnaam van het merk GS en de werkzame stof heet Oxandrolone.
Greetzz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment