Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik merk het ook als ik wat slecht eet dat ik nog wel vocht vasthoud met 50mg provi
Yep, ben het helemaal met je eens Blocko.
Ook ik ervaarde hetzelfde.
Provi helpt weleenswaar tegen vocht-ophoping maar als je verkeerd voedsel naar binnen werkt, vergeet het dan maar.
Ik heb sinds 2002/2003 nauwelijks naar de bollen gegrepen, echter wel mijn fysiek en mijn (kracht kunnen behouden en nog kunnen uitbouwen) doordat ik nog steeds 3 maal per week train. ( vandaar ook mijn stabiel gebleven gewicht )
Wil nu echter het vuurtje weer even aansteken en mijn fysiek wat harder en gedefinieerder maken, kilo's erbij zijn voor mij geen must vandaar ook mijn vraag naar preparaten waarvan ik zo weinig mogelijk vocht vasthoud. ??
Je kunt natuurlijk ook een combinatie nemen. Dus een steroide met daarbij een vocht-onderdrukker.
Ik heb zelf nooit met arimidex gewerkt, echter heb ik me de laatste weken flink daarin verdiept en lijkt het me de moeite waard eens zelf te gaan proberen. Helemaal nu dat Bruce er goede resultaten mee heeft.
Dus misschien kan het ook wat voor jou betekenen.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment