Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zal het anders brengen.
Snuff is de man met gebruikers ervaring.
Gen de man met de theorie ervaring.
Ik zal eerder het advies opvolgen van gen als van Snuf,waarom? gen heeft betere argumenten.
Moet ieder voor zichzelf weten wat belangrijker is.
Ja, Gen weet zich heel erg goed te verwoorden, maar toch maak je daar een verschrikkelijke fout.
Maar goed, ieder voor zich.
Ik zet mijn geld op iemand die met hele goede argumenten komt, of die persoon nou wel of niet tamofixen heeft gebruikt is voor mij niet doorslag gevend.
Is hetzelfde als een arts die een medicijn voorschrijft...hij heeft het zelf nog nooit gebruikt maar heeft een goed argument om het te gebruiken.
Je kunt Gen niet met een arts vergelijken.
Niet dat ik mezelf een guru voel maar persoonlijk vind ik praktijk-ervaring de allergrootste wetenschap die er bestaat op het gebied van AAS.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
70mg is een dosis die niet heel veel voor komt, vaker komen 50 of 80 voor. Het is maar net wat je een grote dosis vind, maar als je op 80 zou zitten gewoon in een keer doen. Omdat het dan maar 1 keer via de lever moet, anders 2 keer. Aan de anderen kant, anavar is mild dus zou prima 2 keer per dag kunnen. Conclusie is dus dat het persoonlijk is.
Ben zelf niet te spreken, dat je maat geen nolvadex gebruikt. bij inname van 40 of 50 oke, maar als je richting 80 gaat zou ik het zeker aanraden.
70mg is een dosis die niet heel veel voor komt, vaker komen 50 of 80 voor. Het is maar net wat je een grote dosis vind, maar als je op 80 zou zitten gewoon in een keer doen. Omdat het dan maar 1 keer via de lever moet, anders 2 keer. Aan de anderen kant, anavar is mild dus zou prima 2 keer per dag kunnen. Conclusie is dus dat het persoonlijk is.
Ben zelf niet te spreken, dat je maat geen nolvadex gebruikt. bij inname van 40 of 50 oke, maar als je richting 80 gaat zou ik het zeker aanraden.
Kijk maar uit dat Gen dit niet leest kerel, want hij zou je daarop gelijk aanspreken.
Vond het ook al vreemd dat hij voor 70 mg koos. Zijn uitleg was: 40 is te weinig, 100 is te veel, en 70 zit er een beetje tussen in. Vandaar dat de keuze op 70 is gevallen.
Zelf kan ik hem geen goed advies geven met betrekking tot die nolva. Ik wacht nog even op meer reacties.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment