Hi There,
Zoals al eerder aangegeven, ben ik nu al weer aan het kijken voor een volgende kuur.
Op deze manier kan ik er weer goed voorbereid aan beginnen
Uiteraard begin ik er pas aan, wanneer ik het "startschot" van mijn arts heb gekregen
Ik had het volgende in gedachte:
Week 1-10 Test enth 750mg/week.
Week 1-6 45mg d-bol p/dag.
Week 1-10 Boldenone 400mg/week. *
Week 14-16 Nakuur.
* Wilde dit proberen ipv de deca, omdat ik op de diverse amerikaanse boards toch over het algemeen hier wat positievere geluiden over hoor.
Tevens zou het minder vocht vasthouden (weet alleen nog niet of ik dit een + of een - vindt !.
De prijs (bij mijn suppl.) is in ieder geval hetzelfde.
Idd. het is weer een massa-kuur.
En de bedoeling is weer wat vet te verliezen, voordat ik er aan begin (niet drastisch).
Voorlopig ben ik nog niet van plan zwaar te gaan cutten.
Tot december 2005 wilde ik me concentreren op serieuze massa (bij dit vet-%). En dan begin 2006 serieus te gaan cutten.
Dan durf ik tenminste weer naar het strand !
Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden !
Grtz 100%
Zoals al eerder aangegeven, ben ik nu al weer aan het kijken voor een volgende kuur.
Op deze manier kan ik er weer goed voorbereid aan beginnen
Uiteraard begin ik er pas aan, wanneer ik het "startschot" van mijn arts heb gekregen
Ik had het volgende in gedachte:
Week 1-10 Test enth 750mg/week.
Week 1-6 45mg d-bol p/dag.
Week 1-10 Boldenone 400mg/week. *
Week 14-16 Nakuur.
* Wilde dit proberen ipv de deca, omdat ik op de diverse amerikaanse boards toch over het algemeen hier wat positievere geluiden over hoor.
Tevens zou het minder vocht vasthouden (weet alleen nog niet of ik dit een + of een - vindt !.
De prijs (bij mijn suppl.) is in ieder geval hetzelfde.
Idd. het is weer een massa-kuur.
En de bedoeling is weer wat vet te verliezen, voordat ik er aan begin (niet drastisch).
Voorlopig ben ik nog niet van plan zwaar te gaan cutten.
Tot december 2005 wilde ik me concentreren op serieuze massa (bij dit vet-%). En dan begin 2006 serieus te gaan cutten.
Dan durf ik tenminste weer naar het strand !
Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden !
Grtz 100%
Comment