De volgende kuur ? (maart 2005).

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De volgende kuur ? (maart 2005).

Hi There,

Zoals al eerder aangegeven, ben ik nu al weer aan het kijken voor een volgende kuur.

Op deze manier kan ik er weer goed voorbereid aan beginnen  

Uiteraard begin ik er pas aan, wanneer ik het "startschot" van mijn arts heb gekregen  

Ik had het volgende in gedachte:

Week 1-10 Test enth 750mg/week.
    Week 1-6 45mg d-bol p/dag.
    Week 1-10 Boldenone 400mg/week. *

Week 14-16 Nakuur.

* Wilde dit proberen ipv de deca, omdat ik op de diverse amerikaanse boards toch over het algemeen hier wat positievere geluiden over hoor.
    Tevens zou het minder vocht vasthouden (weet alleen nog niet of ik dit een + of een - vindt &#33.
    De prijs (bij mijn suppl.) is in ieder geval hetzelfde.

Idd. het is weer een massa-kuur.
    En de bedoeling is weer wat vet te verliezen, voordat ik er aan begin (niet drastisch).

Voorlopig ben ik nog niet van plan zwaar te gaan cutten.
    Tot december 2005 wilde ik me concentreren op serieuze massa (bij dit vet-%). En dan begin 2006 serieus te gaan cutten.

Dan durf ik tenminste weer naar het strand !

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden !

Grtz 100%
    Alias Homer Simpson ...

Maak er 12 weken van en ga ook voor de deca.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik vind de test wat aan de hoge kant, wat denk ik niet nodig is...Over boldenon (eq) ben ik zelf niet te spreken en als ik jou was zou ik voor deca kiezen..
      Er zijn hier meer mensen die er niet zo over te spreken zijn..

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

@ Curioso:

Dan wordt het waarschijlijk 13 weken door het formaat van de vials resp. 250mg/ml en 200mg/ml beiden 10 ml.

@ Harold: Zijn die slechte ervaringen van een bepaald merk of van verschillende ?

Nogmaals ben er nog niet helemaal uit  

Trouwens zal de gehele kuur van GS zijn (net als nu &#33

Grtz & Tnx 100%  

Alias Homer Simpson ...

Comment

Test. op 500 en Bold. op 600 als je het doet en anders deca!
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Deca niet op 600mg maar op 400mg zetten hoor..
            Mocht je toch boldenone nemen kan die wel op 600mg.

Greets...

Comment

Ik ventileer ook ff mijn bescheiden mening, fellows!
              Ten eerste: ik denk dat maart een beetje vroeg is. Daardoor zal je minder goed reageren op de a.s., zeker als je de dosis hetzelfde houdt. Immers, je bent pas half december klaar met je nakuur. 10 weken clean lijkt mij een beetje kort.

Ten tweede: wat harold al heeft gezegd, de boldenone is m.i. een stuk minder actief dan deca. Ik heb boldenone (van GS) gebruikt en maar liefst 400 tot 800 mg. per week, maar ik heb er geen drol van gemerkt. Deca 'smeert' de gewrichten trouwens beter, dus da's ook nog eens comfortabeler.

Ten derde: ik ben geen voorstander van lange kuren. 10 weken zie ik nog wel zitten, maar ik snap de reden niet zo om dat door te trekken naar 12 weken. 'Tuurlijk weet ik dat de lange esters tijd nodig hebben om in te kicken, maar tegelijk zie ik in veel kuren, dat men na week 8 nog nauwelijks zwaarder wordt! Dit geldt, volgens mij, ook voor de huidige kuur van 100%!

Als laatste: je nakuur zou in week 13 moeten beginnen en niet in week 14. Tenminste, als je 10 weken gaat kuren.

Sustanon heeft ook 2 korte esters, waardoor je eerder voelt dat het werkt. Da's een mogelijkheid om je kuur wat korter te houden, denk ik.
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Wat je zegt over weinig meer aankomen na een week of 8 klopt wel maar geldt niet voor iedereen. Het grootste voordeel vind ik ook dat je lichaam wat langer kan wennen aan het nieuwe gewicht als je de kuur 12 weken maakt. Heb persoonlijk de ervaring dat ik de gains dan na de kuur gemakkelijker vasthoud.

Greets...

Comment

Vind het overigens ook wel erg snel na je huidige kuur.

Greets...

Comment

De boldenone zou ik al eruit gooien, merk je geen bal van , aangezien dit nog maar je tweede kuurtje is waarom dan direct op 750 test, vindt ik nogal veel voor een tweede kuur,ikzelf heb 8kilo overgehouden op 250 om de vijf dagen (zal het er maar bijzetten of straks doet Mr symmetrie het )
                    Zou toch voor de deca of sus gaan, ik sluit me ook aan bij Mr symmetrie in verband met de lengte van je kuur, ik stel ook altijd vast als ik echt lang kuur dat ik dan ziek val en het eigen opstarten van de eigen axis veel langer duurt

Grtz
                    stil growing

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (snipke @ Nov. 07 2004,13:09)](zal het er maar bijzetten of straks doet Mr symmetrie het   )
                      Dank voor je volledigheid!

Comment

Nou zal het aan mij liggen maar vanaf wanneer is 12 weken lang..

Ieder het zijne uiteraard maar zeker 8 weken is veel tekort imo.

Greets...

Comment

@ Symmetry:

Ik heb idd. de laatste weken erg weinig gemerkt (behalve krachttoename).

@ Iedereen.

Het is idd. wel weer erg vroeg (time on = time off), maar ik wacht de testen gewoon af.

Dit is ook de reden dat het "orgineel" slechts 10 weken duurde (meerdere korte kuren ipv een lange)

De reden is dat ik in het najaar 2005 ook weer een kuur wil doen.

Om de tijd tussen deze kuren redelijk te houden, wilde ik redelijk vroeg in het jaar beginnen met de 1e  

Uiteraard laat ik me tussen deze 2 ook weer netjes testen !!

Nogmaals ik ben me ervan bewust dat dit een behoorlijke belasting is, maar kan het gewoon niet helpen !

Grtz & Tnx 100%
                          Alias Homer Simpson ...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 07 2004,13:33)]Nou zal het aan mij liggen maar vanaf wanneer is 12 weken lang..

Ieder het zijne uiteraard maar zeker 8 weken is veel tekort imo.

Greets...
                            Is relatief. Als je kuurt i.c.m. met GH, is 12 weken zelfs nog redelijk kort, denk ik! Maar als je sustanon kuurt (zou ik graag willen...) en je merkt in week 2 of 3 al gewichts- en/of krachttoename, lijkt mij 12 weken een beetje (te) lang.

Comment

Wat betreft de Sth ben ik het helemaal met je eens. Wat betreft de sustanon denk ik toch dat je er zeker met 8 weken niet het maximale uithaald.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X