De volgende kuur ? (maart 2005).

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

"Bui"...? Je hoeft niet over d'r heen te pl...      

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 14 2004,14:37)]

Greets...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Nov. 14 2004,14:29)]"Bui"...? Je hoeft niet over d'r heen te pl...      
          Alias Homer Simpson ...

Comment

Comment

Kuur is inmiddels al in huis, dus nu nog geduld hebben !

Grtz..
              Alias Homer Simpson ...

Comment

En wat is het precies geworden?

Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (harold @ Dec. 01 2004,16:35)]En wat is het precies geworden?

Grtz..
                  Week 1-10 Sustanon nile 500mg/week
                  Week 1-6 45mg d-bol p/dag.
                  Week 1-10 400mg deca.

Voor de Sust heb ik evenueel genoeg voor 750mg/w.
                  Hier ben ik nog niet precies over uit.

De nakuur weet ik ook nog niet zeker, maar als deze keer met Clomid goed bevalt; wilde ik het weer zo doen.

En hoe gaat jouw kuur eruit zien ? (Ik meende dat je vroeg  in het volgende jaar er ook weer met een begon).

Grtz..
                  Alias Homer Simpson ...

Comment

Zelfde als jou maar dan 12 weken, ik wil in januari beginnen.
                    Dus kan je lezen hoe hij bevalt..

Grtz..

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (harold @ Dec. 01 2004,18:14)]Zelfde als jou maar dan 12 weken, ik wil in januari beginnen.
                      Dus kan je lezen hoe hij bevalt..

Grtz..
                      Ja idd,

Met 500 of 750mg?

Verder ben ik benieuw wat je na de +/- 8 weken gaat doen !
                      Zoals je weet deed het vanaf dat moment bij mij niets meer

Wat je ook wel eens hoort dat ze halverwege de kuur overstappen naar een andere test (enth ofzo), omdat je lichaam gewoon zou zijn geworden aan de eerste.

Grtz..
                      Alias Homer Simpson ...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (100% @ Dec. 01 2004,18:20)]Verder ben ik benieuw wat je na de +/- 8 weken gaat doen !
                        Zoals je weet deed het vanaf dat moment bij mij niets meer

Wat je ook wel eens hoort dat ze halverwege de kuur overstappen naar een andere test (enth ofzo), omdat je lichaam gewoon zou zijn geworden aan de eerste.

Grtz..
                        Daar heb ik een idee over! Mensen, dit is ff hypothetisch: als je nu eens niet met dianabol kickstart, maar d.m.v. een frontload en dan in week 8 of zo de dianabol gaat gebruiken? Precies op het moment dat je kuur inzakt ga je nog eens gruwelijk massa kweken, toch? Iemand hier ook iets over te zeggen?
                        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Kan heel goed hoor, zijn ook mensen die een kuur van 12 weken doen met bv test en deca en dan week 1 t/m 4 en 9 t/m 12 d-boll nemen.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 01 2004,20:24)]Kan heel goed hoor, zijn ook mensen die een kuur van 12 weken doen met bv test en deca en dan week 1 t/m 4 en 9 t/m 12 d-boll nemen.

Greets...
                            Ik heb idd, hier en daar wat "schema´s" gezien, die zo opgebouwd zijn.

@ Symmetry: Ik bedoelde eigenlijk meer dat er mensen zijn die halverwege een ander type test gaan pakken.

Wat de Dbol betreft zou het misschien geestelijk een probleempje kunnen worden, omdat je dan op het laats nog even "lekker" extra vocht gaat pakken en hierna je kuur direkt is afgelopen en de "massa" als sneeuw voor de zon lijkt te verdwijnen.
                            En als je de Dbol in het begin neemt en zeg na 6 wkn beindigd, heb je nog even om de  "geleden schade" in te lopen of te beperken.

Grtz...

Alias Homer Simpson ...

Comment

Dan zou ik de eerste 4 weken dboll pakken, en de laatste 4 weken misschien winny.
                              Dan heb je dat probleem ook niet met het "geestelijke"
                              Ik heb hier al zwaar over na zitten denken omdat te doen.
                              Ik heb de winstrol in huis liggen...Dus als de resultaten tegen vallen dan doe ik dit..

Grtz..

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (harold @ Dec. 02 2004,19:47)]Dan zou ik de eerste 4 weken dboll pakken, en de laatste 4 weken misschien winny.
                                Dan heb je dat probleem ook niet met het "geestelijke"
                                Ik heb hier al zwaar over na zitten denken omdat te doen.
                                Ik heb de winstrol in huis liggen...Dus als de resultaten tegen vallen dan doe ik dit..

Grtz..
                                Ben zeer benieuwd !

Dat is het voordeel dat jij eerder begint he !

Grtz..
                                Alias Homer Simpson ...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X